تماشا کنید؛ آبشار کاراکول، جاذبه‌ای باشکوه برزیل

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد جمعه، ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
تماشا کنید؛ آبشار کاراکول، جاذبه‌ای باشکوه برزیل

آبشار کاراکول که با ۱۳۰ متر ارتفاع در میان جنگل‌های انبوه پارک ایالتی کاراکول برزیل قرار دارد، یکی از بزرگ‌ترین و با شکوه‌ترین جاذبه‌‌های گردشگری طبیعی این کشور است.

برزیل سرزمین جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز است که هر کدام از آن‌ها شاهکار هنری بی‌تکرار و جاودانه هستند.  آبشار‌های مرتفع و خروشان یکی از مواهب الهی ارزشمند است که تنها در تعداد معدودی از کشورها شاهد آن‌ها هستیم. آبشار کاراکول با ۱۳۰ متر ارتفاع و ۳۵ متر عرض در پارک ایالتی کاراکول در جنوب شرقی برزیل، یکی از رویایی‌ترین آبشارهای برزیل بوده که در میان جنگل‌های انبوه با زیبایی تمام به ژرفای صخره‌ای عمیق فرو می‌ریزد.

این آبشار پس از آبشار ایگواسو دومین جاذبه گردشگری طبیعی برزیل بوده و در سال ۲۰۰۹، ۲۸۹ هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند. آبشار کاراکول که در اطراف آن منظره‌‌های فراواقعی از طبیعت برزیل خلق شده، از دو بخش تشکیل شده است؛ بخش اول کمی بالاتر از بخش دوم که از صخره فرو می‌ریزد، قرار دارد.

آبشار کاراکول

در ضمن در نزدیکی آبشار ساختمانی به ارتفاع ۳۰ متر قرار داد که با استفاده از آسانسور می‌توانید به بالای آن بروید و از تماشای منظره گسترده آبشار نهایت لذت را ببرید. همچنین با استفاده از تله‌کابین می‌توانید لذت تماشای آبشار از ارتفاع بالا را نیز تجربه کنید. در ایستگاه تله‌کابین هم امکاناتی نظیر رستوران و فروشگاه صنایع‌دستی ایجاد شده است.

آبشار کاراکول

در ادامه شما را به تماشای کلیپی بسیار زیبا از این آبشار که با پهپاد ضبط شده است، دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰ - دانلود با کیفیت ۷۲۰

مطالب مرتبط:

دیدگاه