اعلام ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس در فصل پاییز

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی پنجشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵
اعلام ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس در فصل پاییز

ساعات بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان فارس به‌دلیل تغییر فصل تغییر کرد.

به گفته همت محمدی،  سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات اداره‌کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان فارس، در فصل پاییز ساعت بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری این استان به‌دلیل تغییر فصل، تغییر کرده است.

همت محمدی، چهارشنبه افزود بازدید از مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت هشت صبح تا ۲۰:۳۰ مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت هشت صبح تا ۲۱:۳۰ امکان‌پذیر است.

ایشان در ادامه گفت از ساعت هشت صبح تا ۲۰  درهای ارگ کریمخانی که یکی از آثار تاریخی دوران زندیه است نیز به روی بازدیدکنندگان گشوده خواهد بود.

محمدی بیان داشت که در فصل پاییز حمام وکیل از هشت صبح تا ۱۹، موزه پارس نیز از هشت صبح لغایت ۱۸ و موزه سنگ هفت تنان از هشت صبح لغایت ۱۷:۳۰  پذیرای گردشگران و بازدید‌کنندگان است.

به گفته سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات میراث فرهنگی فارس از ساعت هشت صبح تا ۱۷ مجموعه‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور و موزه بیشاپور کازرون، همچنین مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب به روی گردشگران گشوده است.

در روزهای پنجشنبه و جمعه، مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت ۸ صبح تا ۲۱:۳۰  و مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت هشت صبح تا ۲۲  به گفته این مقام مسئول پذیرای بازدیدکنندگان است.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه