آغاز فعالیت نمایشگاه گردشگری تاپ رزا در پاریس

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان چهار شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
آغاز فعالیت نمایشگاه گردشگری تاپ رزا در پاریس

چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پاریس با نام «تاپ رزا»، از دیروز کار خود را در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهر پاریس آغاز کرد.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پاریس به نام «تاپ رزا»، یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی بازار گردشگری در سطح بین‌المللی است که خریداران و فروشندگان بخش‌های مختلف صنعت گردشگری از آن دیدن می‌کنند. این نمایشگاه در محل رسمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی Perte de Versailles در شهر پاریس برگزار شده و کشور ایران با حضور ۱۵ شرکت نیز در آن حضور داشته است.

مسعود دهقانی، نماینده گردشگری ایران در این‌باره گفته است:

این نمایشگاه از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها در حوزه بازار سفر و صنایع مرتبط با گردشگری در دنیا است. امسال به دلیل چهلمین سال برگزاری، این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۳۱ هزار متر مربع و با حضور ۱۶۰۰ برند برگزار شده و  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

او در ادامه افزود:

 حضور ایران در این نمایشگاه، مانند دو سال اخیر، به همت کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی میسر شده است. کشورهایی مانند بحرین، ازبکستان و عمان، سال‌های نخست یا دوم تجارب خود را در این نمایشگاه طی می‌کنند، اما کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، لبنان، آکوادور، کلمبیا، انگلیس، قطر و امارات متحده عربی در این دوره حضور نداشتند.

این نمایشگاه که طی چهار روز برگزار می‌شود، شامل کنفرانس‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف است، و ایران نیز سه کنفرانس در زمینه‌های تخصصی گردشگری خواهد داشت. به استناد آمار منتشر شده از سوی برگزارکنندگان این نمایشگاه، در نمایشگاه امسال بیش از ۳۲۳ هتل و گروه زنجیره‌ای، ۲۱ شرکت اجاره خودرو، ۴۷ شرکت دریایی، ۶۰ فعال حوزه فناوری، ۱۸۴ مقصد گردشگری و دفتر نمایندگی، ۱۹ پارک تفریحی، ۱۰۵ شرکت هوایی و فرودگاه . ۴۵ تور بزرگ حضور داشته‌اند.

محمد طاهری، کاردار سفارت کشورمان، محمد خزاعی، رایزن اقتصادی در پاریس، جمال کامیاب، رایزن فرهنگی و جمعی از مسئولان نهادهای ایرانی در خارج و شرکت‌های خارجی،‌ از جمله آلن لوی، معاون بین‌الملل شهرداری ایسی له مولینو، از پاویون ایران در این نمایشگاه دیدن کردند.

مطالب مرتبط:

منبع مهر نیوز

دیدگاه