بهترین هتل های 5 ستاره بلگراد؛ پایتخت تاریخی صربستان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
بهترین هتل های 5 ستاره بلگراد؛ پایتخت تاریخی صربستان

امروزه بلگراد یکی از تورهای پرطرفدار در میان گردشگران جهان و ایرانیان است که با انتخاب هتل‌های 5 ستاره و لوکس، سفری متفاوت را در این نگین شبه‌جزیره بالکان، تجربه خواهید کرد.

بلگراد پایتخت زیبا و تاریخی کشور صربستان است که در مجاورت هم‌ریزگاه دو رود بزرگ دانوب و ساوا واقع شده، یکی از کشورهای عالی و مورد توجه گردشگران در اروپا است که در فصل‌های مختلف سال میزبان مهمانان خود است. بلگراد، دارای مرکز شهری جمع و جور و کوچک است که به راحتی می‌توان با پای پیاده سرتاسر آن را بازدید کرد. این شهر پر از جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید و برنامه‌های شبانه است که هر مسافری را مجذوب خود می‌کند. بنابراین با توجه به اینکه بلگراد از تورهای ارزان اروپایی محسوب می‌شود، با سفر به آن، تجربه‌ای از سفرهای اروپایی را خواهید داشت. با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین هتل‌های 5 ستاره بلگراد را به شما معرفی کنیم.

هتل 5 ستاره بلگراد

فهرست هتل‌ها

هتل متروپل پالاس بلگراد (Hotel Metropol Palace)

هتل متروپل پالاس بلگراد (Hotel Metropol Palace)

هتل متروپل پالاس بلگراد هتلی باشکوه و مجلل در بلگراد است که یکی از هتل‌های پرطرفدار میان گردشگران و مسافرینی است که تور صربستان را انتخاب می‌کنند. از ویژگی‌های فوق‌العاده این هتل علاوه بر لوکس بودن و ارائه خدمات باکیفیت، موقعیت عالی این هتل است که دسترسی را برای مهمانان راحت کرده است. این هتل در سال ۲۰۱۲ یکبار مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات آن به‌روزتر و مدرن‌تر شد. با ورود به این هتل و قدم گذاشتن در لابی آن و دیدن دکور بی‌نظیری که دارد، شما از انتخاب خود مطمئن خواهید شد.

تنوع اتاق‌ها در این هتل 5 ستاره بسیار است و شما با توجه به تعداد همراهان خود و هزینه‌ای که قرار است بپردازید، می‌توانید از میان‌ اتاق‌های استاندارد تا رویال و سوپرلوکس انتخاب کنید. دکور اتاق‌ها کاملا مدرن است و رنگ آبی و کرم از رنگ‌هایی است که در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

این هتل با ۲ رستوران لوکس و زیبا با دکوری جذاب به پذیرایی از مهمانان خود می‌پردازد؛ غذاهای محلی و بین‌المللی برای شما سرو می‌شود. اگر دوست دارید در فضای باز غذای خود را میل کنید، به تراس هتل بروید و در هوای عالی و چشم‌انداز زیبا، غذای خود را نوش جان کنید. بار هتل‌ها همیشه محیطی آرام با موسیقی دلنشین است که با حضور در آن، در کنار دوستان خود می‌توانید لحظاتی سرشار از آرامش را تجربه کنید.

همیشه وجود یک مرکز سلامتی و اسپا درون هتل باعث افزایش رضایت خاطر مشتریان می‌شود و استقبال زیادی از این مراکز می‌شود. مرکز اسپا و ماساژ این هتل با ارائه خدمات فوق‌العاده و روش‌های درمانی متنوع از بخش‌های عالی هتل و گزینه‌ای برای رفع خستگی خواهد بود.

این هتل دارای اتاق جلسه است و می‌توانید برای جلسات کاری و برگزاری سمینارها از امکانات آنان بهره‌مند شوید. از این هتل تا آوالا ۲۲ کیلومتر، تا آدا سیگانلیا ۷٫۹ کیلومتر، تا موزه ملی صربستان ۱٫۶ کیلومتر، تا خیابان Skadarlija حدود ۱٫۴ کیلومتر، تا موزه نیکولا تسلا ۰٫۳ کیلومتر  و تا کلیسای سنت ساوا ۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Bulevar kralja Aleksandra 69, Palilula, 11000 Belgrade, Serbia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۳۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بار، منوی کودکان، اینترنت بی‌سیم، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، کتاب و سی‌دی برای کودکان، نگهداری از کودک، خدمات اتوشویی و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (صربی، روسی، انگلیسی، اسپانیایی، انگلیسی، یونانی)

هتل هایت ریجنسی بلگراد (Hyatt Regency Belgrade)

هتل هایت ریجنسی بلگراد (Hyatt Regency Belgrade)

هتل هایت ریجنسی در منطقه تجاری نوی بوگراد (Novi Beograd's) و بین فرودگاه بوگراد و شهر قدیمی واقع شده است. این هتل لوکس از هتل‌های معروف در بلگراد است که هتلی مناسب برای مسافرانی است که قصد تفریح و حتی اهداف کاری به این شهر سفر می‌کنند و این هتل در قلب شهر واقع شده و دسترسی را برای هر نوع مسافری راحت کرده است.

تمامی اتاق‌های هتل به‌صورت ظریف تزیین شده و دارای چشم‌نداز زیبا از شهر و پارک هستند. دکوراسیون اتاق‌ها مدرن و با رنگ‌های کرم و قهوه‌ای دکور شده است. بواسطه پنجره‌های بزرگ در اتاق‌ها نور کافی به اتاق‌ها می‌رسد و شب‌ها با روشن‌ کردن آباژورها فضای اتاق را می‌توانید آرامش بخش‌تر و رویایی‌تر کنید. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار، مینی‌بار و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

صبحانه هتل‌ها همیشه از بخش‌های مهیج و رنگارنگ است و بسیاری از گردشگران، با اشتیاق صبحانه کمی زودتر از خواب بیدار می‌شوند. هر چیزی که از یک صبحانه شاهانه از نان‌ها، وافل‌ها، میوه‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد انتظار دارید، برای شما مهیا است. غذاهای محلی و بین‌المللی برای شما در رستوران زیبای هتل سرو می‌شود. شما برای بعدازظهر خود می‌توانید به کافه هتل بروید و با انتخاب دونات‌ها و کیک‌های خوشمزه در کنار چای یا قهوه عصری خوش‌طعم را تجربه کنید.

بعد از گردش در شهر اگر دوست دارید کمی ریلکس کنید، می‌توانید به استخر زیبا و آبی هتل بروید و پس از آن به مرکز اسپا و ماساژ هتل بروید و انرژی از دست رفته را بدست آورید. این هتل دارای اتاق جلسه و همچنین اتاق کنفرانس است و شما می‌توانید با رزرو این بخش‌ها از قبل از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید. از این هتل تا آوالا ۱۰ کیلومتر، تا آدا سیگانلیا ۴٫۳ کیلومتر، تا موزه ملی صربستان ۲ کیلومتر و تا کلیسای سنت ساوا ۳٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Milentija Popovića 5, Novi Beograd, 11070 Belgrade, Serbia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۰۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اینترنت بی‌سیم، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، کتاب و سی‌دی برای کودکان، نگهداری از کودک، خدمات اتوشویی و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (صربی، روسی، انگلیسی، اسپانیایی، انگلیسی، یونانی)

هتل اسکوئر ناین بلگراد (Square Nine Hotel Belgrade)

هتل اسکوئر ناین بلگراد (Square Nine Hotel Belgrade)

یکی از هتل‌ها‌ی محبوب در بلگراد که خود مردم نیز برای استفاده از امکانات عالی و خاص به آن مراجعه می‌کنند، هتل 5 ستاره اسکوئر ناین بلگراد است. می‌توان گفت این هتل یکی از بهترین هتل‌های شهر است که ساختمان هتل، حاکی از تمایل سازنده‌ی آن به نوسازی و لوکس بودن است و این منظور به خوبی در این بافت تاریخی شهری مشهود است و توانسته با دکوراسیون و طراحی داخلی خاصی که دارد، نظر گردشگران و مهمانان را جلب کند. لابی این هتل با کره‌های زیبا و دکور کلاسیکی که دارد حس عالی را به مهمانان خود می‌دهد.

اتاق‌های این هتل مجلل، دکوری مدرن و مینیمالیستی دارند و استفاده از کفپوش چوبی که با مبلمان و تخت هم‌رنگ است، نشان از دقت و ظرافت طراح آن است. پنجره‌های اتاق با پرده‌های خاکی و نازک پوشیده شده است و نور کافی را به اتاق‌ها منتقل می‌کند. اتاق‌ها مجهز به امکانات لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، چای‌ساز و قهوه‌ساز، تلویزیون هوشمند ماهواره‌ای، گاوصندوق، مینی‌بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی و سیستم تهویه هوا هستند.

این هتل ۲ رستوران دارد که یکی از آن‌ها در طبقه زیرین هتل قرار داشته و انواع غذاهای اروپایی را برای مهمانان سرو می‌کند. رستوران دیگر در طبقه هفتم، غذاهای ژاپنی برای شما سرو می‌کنند که اگر دوست دارید طعم جدیدی را امتحان کنید، به این رستوران سر بزنید. تراس این هتل بی‌نظیر است؛ به‌خصوص در شبانگاه و در نور شب که محیط رمانتیکی دارد و شما می‌توانید غذای خود را با همراهان خود در آنجا میل کنید.

مطمئنا این هتل با داشتن این همه امکانات استخری بزرگ و مرکز اسپای عالی دارد و اگر فرصت داشتید از امکاناتی که برای شما در نظر گرفته شده است، استفاده کنید. از این هتل تا آوالا ۱۶ کیلومتر، تا آدا سیگانلیا ۶٫۱ کیلومتر، تا موزه ملی صربستان ۰٫۴ کیلومتر و تا کلیسای سنت ساوا ۰٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Studentski trg 9, Stari Grad, 11000 Belgrade, Serbia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، تراس، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، تورهای پیاده‌روی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بار، منوی کودکان، اینترنت بی‌سیم، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، کتاب و سی‌دی برای کودکان، نگهداری از کودک، خدمات اتوشویی و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (صربی، انگلیسی)

هتل سنت تن (SAINT TEN Hotel)

هتل سنت تن (SAINT TEN Hotel)

هتل سنت تن بلگراد آخرین هتل 5 ستاره‌ای است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل لوکس و مجلل که انتخاب بسیاری از گردشگران است، در محله Vracar قرار دارد و موقعیت جغرافیایی عالی باعث شده دسترسی را برای مهمانان راحت کند. لابی هتل با ترکیب متوازن آرامش و هیجان، هر بازدیدکننده‌ای را مسحور می‌کند؛ استفاده از مبلمان‌هایی با رنگ‌های کنتراست بالا مانند سبز و خردلی جذابیت دکوراسیون آن را بیشتر کرده است. این هتل و کادر آن تمام تلاش خود را برای اقامت بی‌نقص و عالی مهمانان خود می‌کند تا آن‌ها سفری شیرین را تجربه کنند.

اتاق‌های این هتل با ترکیب رنگ‌های مختلف و دکور هوشمندانه که در کمال ظرافت و راحتی طراحی شده، برای مهمانان دلچسب و خوشایند است. اتاق‌های هتل، سرشار از حس آرامش و صمیمیت است و شامل کفپوش چوبی، مبلمان دست‌ساز و منحصر به فرد با حمام ساخته شده از سنگ مرمرین است. همچنین در اتاق ها لوازم آرایشی فرانسوی به‌عنوان یک پکیج اضافی برای مسافرین در نظر گرفته شده است. سیستم تلویزیون هوشمند و سیستم قابل تنظیم تهویه هوا نیز در اتاق‌ها وجود دارد. طراحی این هتل به‌صورتی است که در طول روز نور طبیعی به‌طور کامل به اتاق‌ها می‌رسد. قطعا با دیدن اتاق‌های این هتل از انتخاب خود رضایت کامل را خواهید داشت.

صبحانه هر روزه برای مهمانان با تنوع بسیار از خوشمزه‌های مختلف و هوس‌انگیز سرو می‌شود. رستوران هتل نیز با منویی از غذاهای کلاسیک و محلی پاسخگوی هر ذائقه و سلیقه‌ای است. به کافه هتل نیز سر بزنید و از نوشیدنی‌های متنوع و اسنک‌های مختلف میل کنید. از این هتل تا آوالا ۱۶ کیلومتر، تا آدا سیگانلیا ۶ کیلومتر، تا موزه ملی صربستان ۱٫۸ کیلومتر و تا کلیسای سنت ساوا ۰٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Svetog Save 10, Vračar, Vračar, 11000 Belgrade, Serbia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، تورهای پیاده‌روی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بار، اینترنت بی‌سیم، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، کتاب و سی‌دی برای کودکان، نگهداری از کودک، خدمات اتوشویی و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (صربی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل 5 ستاره بلگراد

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 5 ستاره بلگراد بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت‌تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می‌توانید به هر یک از این هتل‌ها که در این لیست به شما معرفی کردیم، در صفحه‌ی مربوط به هر هتل رای دهید و نظرات خود را بنویسید تا بقیه کاربران نیز با تجربیات شما آشنا شوند.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه