اعلام برنامه‌های استان تهران برای روز جهانی جهانگردی

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان یکشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
اعلام برنامه‌های استان تهران برای روز جهانی جهانگردی

برنامه‌های روز جهانی جهانگردی در استان تهران مشخص شد.

سازمان میراث‌فرهنگی استان تهران، به مناسبت پنج مهر ماه، روز جهانی جهانگردی، برنامه‌هایی بر سه محور شعار جهانی سال، عاشورا و هفته دفاع مقدس برگزار خواهد کرد.

دلاور بزرگ‌نیا، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران در این‌باره گفت:

بر اساس شعار جهانی سال، «گردشگری و تحولات دیجیتالی»، ضمن تجلیل از افراد صاحب نظر و مدیران موفق در حوزه کسب کارهای استارتاپی در حوزه گردشگری، کارگاه آموزشی نیز با عنوان «بازاریابی دیجیتال در کسب کارهای گردشگری» برگزار می‌شود.

او در ادامه افزود:

افرادی در صنعت گردشگری برنده هستند که از فناوری اطلاعات به بهترین شکل در توسعه کسب و کار خود استفاده کنند، امروز عرضه‌کنندگان سنتی نمی‌توانند در بازار رقابتی باقی بمانند؛ مگر از همین حالا اقدام به روزآمد کردن شیوه‌های فروش و تبلیغات کنند. کارگروه کارآفرینی گردشگری در استان تهران، به منظور آموزش و حمایت از ایده‌های نوین که بر پایه‌ استارت‌آپ‌ها و فناوری اطلاعات باشد، تشکیل خواهد شد.

بزرگ‌نیا در انتها اضافه کرد:

تورهای تهرانگردی «فرزندان عاشورا» و «هنرگردی عاشورا» با موضوع دفاع مقدس و میراث معنوی عاشورا برگزار می‌شود. در این تورها شهروندان از موزه‌های صلح، سقاخانه‌ها و تکایای قدیمی تهران و کارگاه‌های هنرمندانی که آثار عاشورایی تولید می‌کنند، بازدید خواهند کرد.

عکس کاور: علیرضا کیخا

مطالب مرتبط:

منبع مهرنیوز

دیدگاه