تاسیس موزه در شهرک سینمایی

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
تاسیس موزه در شهرک سینمایی

به‌زودی و به احتمال زیاد پیش از آغاز سال جدید، موزه‌ای در مجموعه شهرک‌های تلویزیونی راه‌اندازی می‌شود.

به‌منظور نمایش لوازم، لباس‌ها و عروسک‌های ماندگاری که جزو اموال سازمان صدا و سیما محسوب می‌شوند، موزه‌ای ساخته خواهد شد. این آثار ماندگار که جزو اموال صداوسیما محسوب می‌شوند، هم‌اکنون در اختیار گنجینه‌های مجموعه هستند.

به گفته مدیر شهرک‌های تلویزیونی لباس‌های وزرای دربار پهلوی دوم، پیانوی به جا مانده از آن دوران و موتور سلطنتی تلویزیون ملی از جمله این اموال است.

صبح امروز ۲۵ شهریور ماه با حضور مدیر شهرک سینمایی و روابط عمومی سیما از گنجینه‌های لباس، وسایل دکور، ماشین‌های قدیمی و تجهیزات فنی و همچنین از لوکیشن‌های لاله‌زار، اورشلیم، میدان منیریه، میدان بهارستان و لوکیشن مجموعه حکایت‌های کمال که هم‌اکنون در حال ضبط است، بازدیدی انجام شد.

مجموعه‌ شهرک‌های تلویزیونی هم‌اکنون در حال ساخت لوکیشن‌های جدید است که به گفته مدیر این شهرک تلاش می‌شود این لوکیشن‌ها به‌صورت کاملا ماندگار ساخته شوند تا به مرور زمان همانند لوکیش‌ کوفه تخریب نشوند.

نصب سردیس‌های علی حاتمی، عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی و محمدعلی کشاورز در ورودی شهرک سینمایی غزالی از دیگر تغییراتی است که اخیرا در این مجموعه رخ داده است.

در روزهای آینده گزارش کامل این بازدید ارسال خواهد شد.

عکس کاور از مجتبی سلجوقیان

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه