اسکی در دبی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
اسکی در دبی

دبی با اینکه واحه‌ای در دل یک بیابان است، می‌تواند نقطه‌ای خنک هم داشته باشد تا بتوانید یک روز خوش را در آنجا بگذرانید.

شهر دبی، واحه‌ای در دل یک بیابان عظیم است که گرما و عطش و خاک از آن می‌بارد؛ اما اگر شما میهمان یک تور دبی باشید و مشاور سفرِ خوبی انتخاب کرده باشید، قطعا خنک‌ترین نقطه‌ی این بیایانِ داغ را به شما معرفی خواهد کرد. یک روز شاد و خوش در کنار تمام اعضای خانواده را در اولین ریزورت اسکی سرپوشیده‌ی منطقه در قلب امارات‌مال تجربه کنید!

دبی

اسکی دبی که با فعالیت‌ها و تسهیلات متنوعش خنده را روی لب‌های اخموترین افراد هم می‌آورد، در قلب دبی و در مرکز خرید امارات‌ مال جا خوش کرده و شانسِ اسکی کردن، اسنوبرد سواری، سورتمه‌سواری و برف‌بازی را در دل کویرِ داغ امارات برایتان فراهم کرده است! در کنار این‌ها، هیجان سواری گرفتن از زیپ‌لاین، تله‌کابین‌سواری و تماشای مناظرِ دیدنی یا بازی با پنگوئن‌ها هم انتظارتان را می‌کشند.

دبی

پارکِ برفِ این مجموعه با جاذبه‌هایی مثل توپ زوربینگ غول‌پیکر، غار یخی، سواری هیجان‌انگیز از اوج کوه، سرزمین عجایبِ زمستانی و... یک قطبِ تمام و کمال را برایتان ساخته است! بعد از یک روز خوش‌گذرانی در دل برف و سرما، با یک فنجان شکلات داغ یا قهوه در کافه آوالانسِ اسکی دبی، جانی دوباره بگیرید و خودتان را برای ماجراجویی‌های جدید آماده کنید.

دبی

اگر به‌دنبال هیجان و جوش‌وخروش هستید، چرا سری به پیست شیب‌دار اسکی نمی‌زنید تا از ورزش‌های زمستانی در اوج تب و التهاب بیابانی، غرق هیجان و شعف شوید؟ بسته‌های مختلفی که در این بخش به بازدید‌کننده‌ها برای انجام ورزش‌های زمستانی ارائه می‌شود، تجربه‌ای باورنکردنی را برایتان به یادگار خواهد گذاشت. از سطوح شیب‌دار با سرعت و در اوج هیجان به پایین بلغزید و ببینید که چرا این جاذبه‌ی زمستانی جزو برترین سرگرمی‌های دبی شناخته می‌شود!

دبی

از تعامل نزدیک و رودررو با کلونی پنگوئن‌های جنتو و کینگ زیر سقف اسکی دبی لذت ببرید. دوستان چاق و بامزه‌ی ما برایتان نمایش‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای دارند، چیزی که حتی به فکرتان هم نمی‌رسید بتوانید در تور ارزان دبی تجربه‌اش کنید! آماده باشید که از رژه‌ی خارق‌العاده‌ی پنگوئن‌ها شگفت‌زده شوید و برای نمایش‌های بامزه و دیدنی‌ آن‌ها کف بزنید.

دبی

اگر اسکی بلد نیستید جای هیچ نگرانی نیست! کلاس‌های مدرسه‌ی اسکیِ دبی، یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌هایی است که گردشگران این شهر از آن یاد می‌کنند. بادِ خنکی را که لابه‌لای موهایتان می‌پیچد و به صورتتان بوسه می‌زند با تمام وجود احساس کنید و اسکی یا اسنوبردسواری را با کمک مربیان بین‌المللی حرفه‌ای یاد بگیرید. درظرف کمتر از چند ساعت خواهید آموخت که چطور روی چوب‌های اسکی، از پیست شیب‌دار به پایین بلغزید و خاطره‌ای ماندگار از یک تور لحظه‌ آخری دبی با خود به یادگار ببرید.

آژانس مسافرتی مانلی پرواز، نقشی از اعتماد، سفری بی‌تردید را برایتان آرزومند است. سفرتان سبز!

مطالب مرتبط:

دیدگاه