چیزهای عجیب در یونیورسال استودیو؛ به همان ترسناکی که انتظار می‌رفت

زینب موحدی
زینب موحدی دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵
چیزهای عجیب در یونیورسال استودیو؛ به همان ترسناکی که انتظار می‌رفت

فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» در تابستان ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. اگر از علاقه‌مندان به این سریال هستید شاید جاذبه‌های جدیدی که بر اساس این سریال در یونیورسال استودیو طراحی شده است، برای‌تان جالب باشد.

اگر شما هم مانند ما باشید، پس به‌طور حتم تابه‌حال بارها و بارها فصل اول و دوم سریال «Stranger Things» (چیزهای عجیب) را دیده‌اید و همچنان که منتظر آمدن فصل سوم بودید چندین بار به‌طور جدی تصمیم گرفتید که اعتیاد خودتان را نسبت به این سریال ترک کنید و دیگر آن را نبینید، پس جاذبه‌های جدیدی که به یونیورسال استودیو اضافه شده است شاید نتواند به‌طور کامل اشتیاقی که نسبت به «Stranger Things» دارید برطرف کند، اما حداقل می‌تواند زمان انتظار را کمی قابل‌تحمل‌تر کند.

سریال اتفاقات عجیب

خانه‌های تسخیرشده‌ای که بر اساس حال و هوای «New Stranger» طراحی شده‌اند به‌زودی و در انتهای همین ماه در یونیورسال استودیوهای اورلاندو، هالیوود و سنگاپور افتتاح می‌شوند. این برنامه، بخشی از جشن سالانه‌ی «شب‌های ترسناک هالووین» (Halloween Horror Nights) است. این خانه‌ها به‌صورت واقعی و با جزئیات دقیق ساخته شده‌اند، چراکه یونیورسال استودیو با همکاری نتفلیکس اقدام به طراحی این خانه‌ها کرده‌اند و صحت همه‌ی جزئیات آن را تضمین می‌کنند.

سریال اتفاقات عجیب

هر پارک در یونیورسال یک ماز پر پیچ  و خم انحصاری دارد که با الهام از این سریال طراحی شده است؛ بازدیدکنندگان می‌توانند از لابراتوار ملی هاوکینز، اتاق نشیمن خانواده‌ی بایرز، اتاق خواب ویل، قلعه‌ی بایرز و راهروهای مدرسه‌ی راهنمایی هاوکینز بازدید کنند. البته، بهتر است کسانی که قلبی ضعیف دارند به این پارک‌ها نروند؛ چون در هر گوشه و کنار پارک یک ترس غیرمنتظره و وهم‌آور انتظار بازدیدکنندگان را می‌کشد. بر اساس بیانیه‌ای که در ماه آوریل منتشر شد، هر ماز پر از «پیچ‌وخم‌های شگفت‌انگیز و رویدادهای غیرمنتظره» است؛ بنابراین اگر از رویارویی با «دموگورگن» می‌ترسید بهتر است که به این پارک نیایید.

سریال اتفاقات عجیب

مازهای اورلاندو و هالیوود روز چهاردهم سپتامبر به روی عموم باز خواهد شد، ولی مازهای سنگاپور بیست و هفتم سپتامبر افتتاح می‌شوند. مازها تا سوم نوامبر باز خواهند بود و در نتیجه، شما پاییز امسال زمان کافی برای تجربه‌ی «اتفاقات عجیبی» را خواهید داشت. هر بلیط به قیمت ۶۰ دلار فروخته می‌شود و بهتر است که پیش از رفتن به آنجا، بلیط‌های خود را از طریق سایت رسمی آن رزرو کنید.

مطالب مرتبط:

منبع matadornetwork

دیدگاه