تور استانبول را ارزان بخرید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
تور استانبول را ارزان بخرید

تور استانبول، یعنی سفری هیجان‌انگیز به شهر زیبا و تاریخی استانبول با آن ساختمان‌های تاریخی فوق‌العاده و جذابش، بازارهای سنتی، موزه‌های دیدنی و جاذبه‌های منحصربه‌فرد بسیار زیبایی که هر گردشگری را وسوسه می‌کند که برای بار چندم هم مسافر تور استانبول باشد.

همان طور که می‌دانید سال‌ها است استانبول به شهری نیمه اروپایی و نیمه آسیایی بدل شده است و همین می‌تواند دلیل اصلی این باشد که تور استانبول، مقصدی محبوب برای گردشگران ایرانی به‌شمار رود. در این خصوص باید بگوییم که آژانس مسافرتی سلام پرواز سال‌ها است که نمایندگی پرواز‌های اطلس گلوبال را در تور استانبول بر عهده دارد" همچنین این آژانس هواپیمایی بسیار معتبر و شناخته شده به‌صورت متداول پایین‌ترین نرخ پرواز را در بین آژانس‌های رقیب خود به مسافران و مراجعه کنندگانش ارائه می‌دهد. موضوع مهم بعدی اینکه، با تورهای ارزان استانبول این امکان را دارید که تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را با دوستانتان داشته باشید و از خدمات عالی تور اعم از ترانسفرهای رایگان فرودگاهی به محل اقامتتان و تمامی مسئولیت مسافر را بهره‌مند شوید.

همان طور که می‌دانید شهر استانبول از بزرگ‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای کشور ترکیه به حساب می‌آید و تعداد زیادی مراکز خرید، مناطق گردشگری، جاذبه‌های تاریخی و قدیمی و در ضمن فستیوال‌های جذابی که در این شهر برگزار می‌شود، همگی باعث شده که مسافران زیادی از سراسر دنیا به این شهر سفر کنند. در کنار این‌ها موقعیت جغرافیایی و آب و هوای ایدئال و مناسب این شهر دیدنی از عوامل تاثیرگذار بر این موضوع بوده است. اگر مسافر تور استانبول هستید، اطلاعاتی نظیر اینکه چه هتلی را برای اقامتتان انتخاب کنید، نیاز دارید.

در خصوص اقامت در استانبول، آژانس مسافرتی سلام پرواز پیشنهادهای ویژه‌ای برای مسافران خود دارد که شما دوستان با کمک تورهای ارزان استانبول این آژانس معتبر می‌توانید در بهترین هتل‌ها و با منحصر‌به‌فردترین امکانات در استانبول اقامتی عالی و به ‌یادماندنی را تجربه کنید. لازم به ذکر است که بدانید استانداردهای بالا در ساخت، راه‌‌اندازی و افتتاح هتل‌‌ها و محل‌‌های اقامتی متنوعی در این شهر رو به پیشرفت و رشد چشمگیری است که این امکان را به مسافران می‌‌دهد تا با هر توان مالی که دارند برای اقامت در هتل‌‌های استانبول انتخابی مناسب داشته باشند. در ضمن برای اطلاعات بیشتر در خصوص هتل‌های استانبول می‌توانید به سایت www.salamparvaz.com مراجعه کنید. با کلیک روی هتل‌های استانبول در منو بالای صفحه، دنیایی از هتل‌های لوکس و ارزان در رده 3، 4 و 5 ستاره به روی شما باز می‌شود که بتوانید هرآنچه که اولویت شما در تور استانبول است را به‌دست آورید.

استانبول

انتخاب تور مناسب یا تور ارزان استانبول در این فصل علاوه بر اینکه انتخاب‌های بسیار متنوع و مقرون به‌صرفه‌ای از هتل‌‌های استانبول را پیش روی شما قرار می‌دهد، همچنین می‌تواند فرصت ویژه‌ای باشد که با بهترین قیمت از پروازهای خوب خط‌‌های هواپیمایی ماهان، اطلس گلوبال و... یا پروازهای خارجی نیز پرواز کنید و با ارزان‌ترین بلیط مسافرتی، راهی شهر زیبای استانبول شوید.

در همه جای دنیا به‌خصوص کشورمان ایران، عموم مردمی که قصد سفر دارند در آژانس‌های هواپیمایی به‌دنبال تور ارزان استانبول می‌گردند؛ چراکه به‌دلیل نزدیکی استانبول به ایران قطعا جزو انتخاب‌های اول هر مسافری شده است. شما عزیزان با تور ارزان استانبول آژانس مسافرتی سلام پرواز می‌توانید با پیشنهادها مشاوران با تجربه و حرفه‌ای سلام پرواز در خصوص معرفی بهترین هتل‌های لوکس، متوسط، ارزان و مهم‌تر از همه، درجه یک در مرکز شهر استانبول یعنی میدان تکسیم و خیابان معروف استقلال سفری هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی را با دوستان یا خانواده‌تان تجربه کنید.

لازم به ذکر است که اگر به‌دنبال تور استانبول ارزان هستید، می‌توانید در فصل پاییز و در ماه‌های آبان، آذر، دی و بهمن با قیمتی مناسب و ارزان‌تر، تور خود را رزرو کنید. با توجه به اینکه استانبول به‌دلیل سرد شدن هوا در فصل پاییز فصل کم گردشگر بودنش را می‌گذراند، تورها را ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر به مسافرانش ارائه می‌دهد. این در حالی است که در تابستان تور استانبول قیمت نسبتا بالایی دارد؛ اما در فصل پاییز ارزان‌ترین تور را می‌توانید از سلام پرواز خریداری کنید، پس با توجه به اینکه در حال نزدک شدن به پاییز هستیم، چمدان‌هایتان را ببینید و با ما همسفر شوید.

مسافرانی که قصد خرید دارند، استانبول گزینه‌های بسیاری متنوعی برای خرید کردن و سوغاتی خریدن دارد.می‌توانید از چند مرکز خرید کلاس جهانی همانند «ایستینیه پارک» و «مرکز خرید استانبول» یا بازارهای محلی و خیابان‌‌هایی مملو از مراکز خرید همچون خیابان استقلال که پر از بوتیک‌های متنوع، به‌روز با برندهای لوکس جهانی هستند یا حتی بازارهای سنتی و روزانه که در ایام هفته در گوشه‌ای از شهر دیده می‌شوند، به خرید کردن بپردازید.

البته سلام پرواز تخصص برگزاری تور‌های خارجی هایی مانند تور دبی را نیز دارد چون این آژانس مجری مستقیم انواع تورهای خارجی و داخلی با سیستم خرید بلیط آنلاین و بلیط چارتری نیز است.

ضمنا شما عزیزان در سایت سلام پرواز و همچنین سایت lastsecond می‌توانید اطلاعات مربوط به تورهای مسافرتی استانبول، رزرو بلیط هواپیما، رزرو تور استانبول، قیمت تورهای استانبول، تورهای ارزان و لحظه آخری استانبول و... را به‌راحتی مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای استانبول این امکان را دارید که با شماره تلفن ۰۲۱-۲۲۲۲۱۵۰۰ تماس بگیرید و برای دریافت اطلاعات تکمیلی‌تر از کارکنان این آژانس مسافرتی معتبر کمک بگیرید.

مطالب مرتبط:

منبع ویرلن

دیدگاه