اسکله تفریحی کیش، تجربه‌ای فراموش ناشدنی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
اسکله تفریحی کیش، تجربه‌ای فراموش ناشدنی

کیش مقصدی عالی برای تفریحات آبی و ساحلی، لذت از زیبایی‌های خلیج فارس و تماشای آبزیان ویژه این منطقه است.

بلوار دریا را که تا به انتها زیر پا بگذارید و از سایه‌سار درختان نخل و حرا که بگذرید، اسکله‌ای چوبی و عریض (۱۸ متر) پیش چشمانتان پدیدار می‌شود و جان می‌گیرد که تا بیش از ۴۰۰ متر به دلِ آب‌های نیلیِ خلیج همیشه فارس زده و فضایی دل‌انگیز و بی‌مثال برای تفریح و وقت‌گذرانی پدید آورده است.

اگر برای تعطیلات خود تور کیش را انتخاب کرده‌اید، بازدید از اسکله تفریحی بزرگ کیش را به‌هیچ‌وجه فراموش نکنید. در اینجا می‌توانید با آرامشی وصف‌ناپذیر به تماشای آبتنی آفتابِ سرخ در دل آب‌های فیروزه‌فام و بی‌انتهای خلیج بنشینید، وقار و طمانینۀ لاک‌پشت‌های عظیم‌الجثه و دوست‌داشتنی را لمس کنید، صدای دلنشین مرغان دریایی را با تمام وجود بشنوید، از دیدن آبزیان رنگارنگ و گوناگون دریا به وجد بیایید و یک ماهیگیری به‌یاد‌ماندنی را تجربه کنید.

مانلی پرواز

شب‌های اسلکۀ بزرگ کیش‌ هم به نوبۀ خود دیدنی و توام با آرامشی خاص است. البته اگر به‌دنبال هیجانات بیشتری باشید، باز هم در این اسکلۀ بزرگ سرتان بی‌کلاه نخواهد ماند! اوج هیجان را با جت‌ اسکی تجربه کنید و بر پشت امواج خروشان سوار شوید؛ با تجهیزات کاملِ غواصی به اعماق دریا سفر کنید و به تماشای آبزیان حیرت‌انگیز مشغول شوید، سوار بر قایق‌های پدالی، سفری رومانتیک و رویایی را به قلب آب‌های خلیج رقم بزنید؛ از روی عرشۀ قایق‌های کف‌شیشه‌ای، پنجره‌ای به دنیای هزاررنگِ اعماق دریا باز کنید و هر زمان هوس کردید تن به آب بزنید و با ذرات زلال و خنکِ دریا یکی شوید؛ همچنین می‌توانید شادی خودتان را در یکی از رستوران‌ها یا کافه‌هایی که در اطراف این اسکله وجود دارند جشن بگیرید، سری به باشگاه بولینگ مریم بزنید یا گردشی خاطره‌انگیز در بازار ونوس داشته باشید.

با انتخاب تور ارزان کیش یا تور لحظه آخری کیش می‌توانید با توری ارزان قیمت و با کمترین هزینه، در این اسکلۀ بی‌نظیر به تفریح و شادی بپردازید و با کوله‌باری آکنده از خاطرات خوش، راهی شهر و دیار خود شوید.

آژانس مسافرتیمانلی پرواز، نقشی از اعتماد، سفری بی تردید را برایتان آرزومنداست. سفرتان سبز!

مطالب مرتبط:

دیدگاه