بهترین صبحانه و چاشت های دنیا را در سوچی تجربه کنید

سحر مردانه
سحر مردانه دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
بهترین صبحانه و چاشت های دنیا را در سوچی تجربه کنید

سوچی، شهر گردشگری و فوق‌العاده زیبای روسیه است که صبحانه‌ و چاشت‌‌های معروفی در کافه رستوران‌‌های آن سرو می‌شود. برخی از افراد به این وعده غذایی توجه ویژه‌ای می‌کنند زیرا اعتقاد دارند که مهم‌ترین وعده است.

سوچی (Sochi)، یکی از شهر زیبای روسیه است که به‌دلیل قرار گرفتن در ساحل دریایی سیاه و از طرف دیگر، قرار‌گیری در دامنه‌های کوه‌های همیشه از برف پوشیده شده‌ی قفقاز، با استقبال خوب گردشگران مواجه شده است.

دلایل بسیاری وجود دارد که ثابت می‌کند صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی در میان دیگر وعده‌های غذایی است. خوردن صبحانه، برای برخی از افراد منجر به کسب و افزایش انرژی لازم می‌شود، اما در برخی دیگر تاثیری متفاوت دارد، مثلا شخص با خوردن صبحانه، آرامش لازم برای یک روز خوب و شاد را کسب می‌کند. افرادی که در سوچی هستند، می‌توانند از صبحانه‌هایی نظیر فرنی روسی با غلات، پنکیک محلی با خاویار و ماست یا تخم‌مرغ با ساندویچ‌های کوچک قزل‌آلا نهایت لذت را ببرند.

در این مقاله برخی از بهتری کافه‌های موجود در سوچی برای خوردن صبحانه و چاشت را معرفی می‌کنیم تا اگر سفری به روسیه داشتید، رفتن به سوچی را به این راحتی‌ها فراموش نکنید.

۱. کافه Wood Coffee

سوچی

کافه Wood Coffee، یکی از بهترین کافه‌های سرو صبحانه و چاشت در سوچی است. در منوی این کافه، صبحانه‌های سنتی روسی، انواع پنکیک، مجموعه متنوعی از نوشیدنی‌ها بر پایه قهوه و بسیاری از غذا‌های مخصوص صبحانه سرو می‌شود که روز زیبای شما با خوردن آن‌ها کامل‌تر و بانشاط‌تر آغاز شود. فقط اشتباه نکنید، منوی صبحانه هر روز و هر زمانی از طول روز سرو نمی‌شود، بلکه فقط آخر هفته‌ها می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

۲. کافه MOI COFFEE

سوچی

کافه MOI COFFEE، در مرکز شهر سوچی قرار گرفته است و منویی کاملا متفاوت، شگفت‌انگیز و با خلاقیت خاص برای وعده صبحانه در اختیار شما می‌گذارد. صبحانه سنتی روسیه که بلینی (blini) نام دارد، متشکل از فرنی شیرین همراه پنکیک است. اگر می‌خواهید تجربه خوردن بهترین صبحانه سنتی روس را داشته باشید، پس در این کافه کار سختی ندارید و هنگام باز کردن منو می‌دانید به‌سمت چه چیزی بروید. البته با وجود این، از املت‌های خوشمزه این کافه هم نمی‌توان به‌سادگی گذشت. در این کافه هنگام سرو ساندویچ‌های صبحانه، تنقلات معروف و معمول روسی را نیز همراه آن می‌آورند. مطمئن باشید که در نهایت این مکان را با رضایت کامل ترک خواهید کرد.

۳. کافه VOSTOCHNY KVARTAL

سوچی

در کافه VOSTOCHNY KVARTAL، برای هر فصل جدید، منوی جدید هم ارائه می‌شود، اما صبحانه سنتی روسی که در تمامی منو‌های هر فصل به چشم می‌خورد، همچنان بهترین گزینه است. خوردن صبحانه روسی که شامل فرنی، تخم‌مرغ، پنکیک یا ماست همراه با میوه‌های تازه محلی سرو می‌شود، تنها یکی از بهانه‌ها برای پیشنهاد کردن این کافه است. طراحی کافه، دلیل دیگری است که شما برای بازدید مشتاق می‌کند. کافه دارای طراحی خاص قفقازی است و علاوه بر غذا‌های خوشمزه، سر‌گرمی، موسیقی زنده و رقص و شادی نیز جزو برنامه‌های این مکان است.

۴. کافه پرومناد (PROMENAD)

سوچی

منوی صبحانه‌ای که در کافه PROMENAD مشاهده می‌کنید، تحت‌تاثیر مناطق خاورمیانه قرار گرفته است، اما در سوچی روسیه قرار دارد. اگر صبحانه خود را با ماست و پنکیک شروع کنید، قطعا برنده خواهید بود. فرنی محلی معمولی، شیرینی‌های رولتی، تخم‌مرغ، ماهی قزل‌آلا و بیکن نیز گزینه‌های خوبی برای انتخاب هستند. این رستوران فقط از صبح دوشنبه تا جمعه و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ بعد‌از‌ظهر صبحانه سرو می‌کند. پس اگر قصد خوردن صبحانه دارید، به اشتباه زمان دیگری به آنجا نروید.

۵. شیرینی‌پزی بولکی نا مور (BULKI NA MORE)

سوچی

BULKI NA MORE، یک شیرنی‌پزی کوچک است که هر روز از ساعت هشت صبح باز است و شروع به کار می‌کند. نان و شیرینی تازه با طعم عالی و قهوه‌ی داغ، می‌تواند بهترین انتخاب برای شروع یک روز بی‌نظیر باشد. نقطه قوت این شیرنی‌پزی استفاده از محصولات تازه و محلی برای پخت و پز‌های روزانه است. مخلوط شیر و بستنی، ماست محلی، عسل محلی، چاشنی‌های متنوع، کره بادام زمینی خالص و ...نیز جزء محصولات بی‌نظیر این شیرینی‌پزی هستند که به فروش می‌رسند. بهترین زمان برای بازدید از این شیرینی‌پزی، زمان خوردن صبحانه یا یک قهوه میان روز به‌عنوان چاشت که شما را سرحال کند، است. در هر حال، منوی فروشگاه دارای گزینه‌های بسیار خوشمزه‌ای است که در این منطقه از روسیه بسیار معمول است.

 

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه