تردد یکطرفه در محور کندوان از عصر جمعه

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر چهار شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
تردد یکطرفه در محور کندوان از عصر جمعه

بنا به اعلام پلیس راه مازندران تردد در محور کندوان از عصر جمعه تا صبح شنبه یکطرفه می‌شود.

از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ۶ صبح شنبه ۲۰ مرداد ماه در محورهای مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور محدودیت‌های ترافیکی برقرار است.

رفت و آمد هر نوع موتور سیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه در محورهای کندوان (کرج-چالوس)، هراز (آمل-تهران) و سوادکوه (قائمشهر-تهران) ممنوع است.

هیچ یک از وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه از کرج به‌سمت چالوس نمی‌توانند تردد کنند و با اعلام ماموران پلیس راه، انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ روز جمعه از چالوس به‌سمت کرج به‌صورت یکطرفه تردد خواهند کرد.

تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسدشدنی همچنان ممنوع است.

رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است، تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روز چهارشنبه تا جمعه ۱۹ مرداد در این محور ممنوع است.

همه تریلرها از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه تا ساعت ۲۲ همان روز از تهران به‌سمت قائمشهر و برعکس در محور فیروزکوه نمی‌توانند تردد کنند، تریلرهای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از این قضیه مستثنی هستند.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران در روز چهارشنبه برای سه روز آینده در بیشتر مناطق استان آسمانی ابری و در برخی ساعات همراه با بارش‌های رگباری و رعدوبرق را مشاهده خواهیم کرد.

هواشناسی مازندران همچنین نسبت به بالا آمدن آب و سیلابی شدن رودخانه‌ها در بعضی مناطق استان در این مدت هشدار داد.

دمای هوای مازندران نیز در روزهای پایانی هفته نسبتا پایدار است اما ممکن است در برخی مناطق کوهستانی تغییر دمای محسوس باشد.

در حال حاضر گلوگاه با ۳۳ درجه دما و رطوبت ۶۲ درصدی گرم‌ترین نقطه استان و آلاشت با ۲۱ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین منطقه است.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه