اپلیکیشن بازی های تعاملی جدید دیزنی

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
اپلیکیشن بازی های تعاملی جدید دیزنی

همه ما در صف‌های طولانی بازی‌های شهربازی خسته می‌شویم. دیزنی برای سر حال آوردن کسانی که در صف تم پارک‌های این کمپانی منتظر نوبت‌شان هستند، از یک اپلیکیشن بازی‌های تعاملی جدید رونمایی کرده است.

در حالی که رفتن به پارک‌های موضوعی دیزنی، یک تجربه خارق‌العاده است، اما صف‌های طولانی بازی‌های محبوب و مشهور این کمپانی می‌توانند بسیار طولانی و خسته‌کننده باشند. یک اپلیکیشن جدید قصد دارد با محدوده وسیعی از فعالیت‌های جالب مانند بازی‌های موضوعی، اطلاعات مربوط به دیزنی (Disney trivia)، دستاوردهای دیجیتالی و موسیقی، به شما کمک کند تا زمان انتظار را سریع‌تر بگذرانید.

اپلیکیشن بازی های تعاملی جدید دیزنی

اپلیکیشن موبایل پارک‌های دیزنی به صورت رسمی در اقامتگاه دنیای والت دیزنی فلوریدا و اقامتگاه دیزنی لند کالیفرنیا، آغاز به کار کرده است. عکس از دیزنی

اپلیکیشن موبایل پارک‌های دیزنی به‌صورت رسمی در اقامتگاه دنیای والت دیزنی فلوریدا و اقامتگاه دیزنی لند کالیفرنیا، آغاز به کار کرده است. توسعه این اپلیکیشن با همکاری نزدیک سازمان توسعه و تحقیقات والت دیزنی (Walt Disney Imagineering) انجام شده است. این اپلیکیشن را طوری طراحی کرده‌اند که خانواده‌ها و مهمانان پارک بتوانند با هم از آن لذت ببرند و وجود گزینه بازی‌های گروهی به همه افراد حاضر اجازه می‌دهد که در این تجربه جالب شرکت کنند.

با وجود بازی‌های تخیلی در صف، زمان انتظار در موقیعت‌های مشخص شده در پارک، تبدیل به زمان بازی می‌شود. مهمانان می‌توانند بازی‌هایی را انتخاب کنند که در تعامل با محیط فیزیکی اطراف آن‌ها است و محدوده وسیعی از فعال‌سازی جلوه‌های ویژه نمایش‌ها تا کشف سورپرایزهای جادویی در حین تجربیات آن‌ها در پارک را شامل می‌شوند.

وقتی به اکانت دیزنی خود وارد می‌شوید، می‌توانید پیروزی‌های خود در حین بازی‌های موضوعی را جمع کنید و دستاوردهای منحصر به فرد دیجیتالی خود را به اشتراک بگذارید و بابت تجربیات‌تان در اپلیکیشن و در سراسر پارک‌های دیزنی، جایزه بگیرید.

اپلیکیشن بازی های تعاملی جدید دیزنی

اپلیکیشن بازی موبایل پارک‌های دیزنی، کمک می‌کند تا زمان انتظار در صف بازی‌های محبوب، زودتر بگذرد. عکس از دیزنی

مهمانان چه به جاذبه‌های واقعی پارک علاقه داشته باشند و چه به رسیدن به یک دستاورد فوق‌العاده در بازی‌های دیجیتالی در صف انتظار، می‌توانند از این ویژگی جدید برای نشان دادن تجربیات خود در پارک و میزان علاقه‌شان به دیزنی استفاده کنند.

ویوک شرما، معاون ارشد دپارتمان تجربیات دیجیتالی مهمانان و تجارت الکترونیک برای پارک‌ها، تجارب و محصولات مصرفی، گفت:

این اپلیکیشن طراحی شده است تا به مهمانان ما کمک کند تا در داستان‌های دیزنی که دوست دارند و می‌شناسند، غرق شوند و همه را در یک راه جدید تجربه کنند.

اپلیکیشن بازی های تعاملی جدید دیزنی

دانلود اپلیکیشن بازی موبایل پارک‌های دیزنی برای اندروید و IOS رایگان است. عکس از دیزنی

اپلیکیشن بازی موبایل پارک‌های دیزنی برای سیستم عامل‌های برای اندروید و IOS در دسترس و دانلود آن رایگان است.

 

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه