شهرستان سپیدان میزبان اولین گردهمایی آژانس های فعال در صنعت گردشگری عمان

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
شهرستان سپیدان میزبان اولین گردهمایی آژانس های فعال در صنعت گردشگری عمان

اولین گردهمایی آژانس‌های فعال در صنعت گردشگری عمان در سپیدان فارس برگزار شد.

اولین رویداد آشنایی فعالان گردشگری کشور عمان با توانمندی‌های زیرساختی و جاذبه‌های طبیعی استان فارس در شهرستان سپیدان با همکاری مجموعه توریستی-تفریحی پولاد کف، شرکت هواپیمایی سلام ایر، جامعه هتلداران استان فارس، هتل پولاد کف و حمایت‌های اداره کل میراث فرهنگی فارس برگزار شد.

این رویداد به منظور معرفی جاذبه‌های بی‌نظیر، توانمندی‌های زیر ساختی و طبیعی استان، با هدف جذب گردشگر از کشور عمان به عنوان یک بازار هدف در منطقه برپا شد.

هیئت عمانی در سفر خود به شهرستان سپیدان از جاذبه طبیعی منحصر به فرد آبشار مارگون و از ظرفیت مجموعه تفریحی- توریستی و هتل پولاد کف بازدید کرده و در گردهمایی صمیمانه با حضور آژانس‌های فعال استان‌های فارس، کرمان، یزد و بوشهر شرکت کردند و به بحث و تبادل نظر در زمینه همکاری‌های دو جانبه در زمینه جذب گردشگر پرداختند.

توانمندی‌های استان فارس در خصوص خدمات تخصصی پزشکی در این جلسه معرفی شد که این موضوع در افزایش میزان گردشگر در استان فارس و سایر استان‌های هم جوار مهم‌ترین نقش را ایفا خواهد کرد.

مجموعه تفریحی-گردشگری و پیست بین‌المللی اسکی پولادکف، بزرگ‌ترین پیست اسکی جنوب ایران است که در ارتفاعات سپیدان فارس در منطقه خوش آب و هوای شهرستان سپیدان در شمال غربی استان فارس قرار دارد. این مجموعه مجهز به هتل ۴ ستاره با امکانات کامل رفاهی رستوران، کافی شاپ، اولین چادرهای اقامتی با کلیه امکانات، رستوران و فست فود، شهربازی، تله کابین ۴ فصل، اسنومبیل، سیاه چادر عشایری، فروشگاه صنایع دستی، کیوسک اطلاع رسانی گردشگری و پیست اسکی در شب است.

شهرستان سپیدان دارای ۸۰۰ سال قدمت بوده و از آب و هوای سرد کوهستانی با تابستان های معتدل و خنک برخوردار است. آبشار مارگون، برم فیروز، تنگ تیز آب، چله گاه، آبشار چیکون و آبشار مورزیان از جاذبه‌های دیدنی این شهرستان است.

هواپیمایی سلام ایر نیز ایرلاین کشور عمان است که نزدیک به دو سال است که فعالیت می‌کند. شهرهای دبی، جده، مدینه، مسقط و همچنین شیراز از جمله مقاصد خارجی این ایرلاین هستند.

عکس کاور از افشین عزیزی

مطالب مرتبط:

دیدگاه