بهترین تفرجگاه های پرتغال را بشناسید (قسمت اول)

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی یکشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
بهترین تفرجگاه های پرتغال را بشناسید (قسمت اول)

پرتغال به‌عنوان یکی از نقاط گردشگری اروپا، با تفرجگاه‌های لوکسی نظیر هتل خانوادگی مارتینهال در ساحل ساگرس، هتل پنها لانگا، هتل کلیف بی و... پذیرای گردشگران است.

خط ساحلی آلگاروه (Algarve) در جنوب پرتغال به لطف وجود سواحل باشکوه، زمین‌های گلف مطرح در سطح جهان، شهرهای ساحلی تاریخی و پارک‌های زیبای طبیعی، بسیار جذاب و چشم‌نواز است. جای تعجب ندارد که برخی از تفرجگاه‌های معروف در پایتخت آفتابی و گرم این کشور قرار دارد. جزیره مادیرا (Madeira) نیز به اقامتگاه‌های معرکه‌ای که در محیطی جذاب با گیاهان نیمه استوایی رنگارنگ قرار دارند، به خود می‌بالد. بسیاری از این تفرجگاه‌ها در بالای صخره‌های مشرف به اقیانوس قرار گرفته‌اند که در تور پرتغال، مناظری مسحورکننده را پیشکش مهمانان می‌کنند. به هر حال برای گذراندن اوقاتی خوش نیازی نیست که حتما به لیسبون بروید، در نقاط دیگر پرتغال نیز می‌توانید شاهد هتل‌های لوکسی باشید که محیطی آرام و دلپذیر را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند.

۱. هتل خانوادگی مارتینهال در ساحل ساگرس

بهترین تفرجگاه های پرتغال

هتل خانوادگی مارتینهال در ساحل ساگرس (Martinhal Sagres Beach Family Resort Hotel) در آلگاروه و در نزدیکی شهر تاریخی ساگرس قرار دارد که محلی لوکس برای اقامت خانواده‌ها به حساب می‌آید. این هتل مشرف به ساحل مارتینهال است و اقامتگاه‌های جذابی دارد که روی بلندی ساخته شده‌اند و مناظر زیبای ساحلی را پیشکش مهمانان می‌کند. این محل مختص خانواده‌ها در نظر گرفته شده است و به همین دلیل امکانات مختلفی برای سرگرم کردن کودکان دارد. علاوه بر ۵ استخر شنا، مهمانان می‌توانند از باشگاه ورزشی بسیار مجهز، زمین تنیس و مرکز ورزش‌های آبی فوق‌العاده استفاده کنند. اسپای فینیسترا (Finisterra Spa) نیز با گستره وسیعی از روش‌های درمانی و طبی، مکانی ایده‌آل برای آرامش و خوشگذرانی است.

بهترین تفرجگاه های پرتغال

غذاهای سنتی پرتغالی را می‌توانید در رستوران آس دوناس (As Dunas) تجربه کنید که بسیار شیک و مدرن و رو به دریا است و غذاهای دریایی تازه نیز سرو می‌کند. رستوران مدرن اتراسو (O Terraço) این اقامتگاه، به خاطر خانه‌های ساحلی مکعب شکل و چوبی‌اش معروف است و با غذاهای خوشمزه در خدمت مهمانان است.

۲. تفرجگاه پنها لانگا

بهترین تفرجگاه های پرتغال

پارک ملی سینترا کاسکایس (Parque Natural de Sintra. Cascais)، پس‌زمینه‌ای چشم‌نواز برای تفرجگاه پنها لانگا (Penha Longa Resort) به وجود آورده است. این هتل ۵ ستاره لوکس، ۱۹۴ اتاق دارد که همگی مشرف به کوهستان سرسبز سرا سینترا (Serra de Sintra) هستند. زمین گلف فوق‌العاده‌ای نیز دارد که چشم‌انداز ساحل اشتوریل و منظره‌ای باشکوه از جاذبه قرن نوزدهمی، قصر پِنا (Palácio da Pena)، را پیشکش نگاه مهمانان می‌کند.

بهترین تفرجگاه های پرتغال

این هتل لوکس فقط ۳۰ دقیقه با خودرو با لیسبون مرکزی فاصله دارد و مکانی عالی برای گشت و گذار در پارک جنگلی به حساب می‌آید. کوهنوردی و اسب‌سواری، استراحت در ساحل گینشو (Guincho Beach)، یکی از بهترین سواحل پرتغال را نیز می‌توانید در اینجا تجربه کنید، ضمن اینکه امکانات تفریحی خود هتل نیز فوق‌العاده هستند نظیر اسپا که محیطی آرام‌بخش دارد. در اینجا حتی به فکر کودکان هم بوده‌اند و علاوه بر خوشگذرانی در باشگاه کودکان، به خوبی از آن‌ها مراقبت می‌شود و می‌توانید با خیال راحت به تفریحات خود برسید.

۳. اسپا و تفرجگاه ویلا ویتا پارک

بهترین تفرجگاه های پرتغال

اسپا و تفرجگاه ویلا ویتا پارک (VILA VITA Parc Resort & Spa) بالای یک صخره قرار دارد و کاج‌های چتری، باغ‌های نیمه استوایی و اقیانوس آبی پرتلالو، زیبایی آن را دو چندان کرده‌اند. این اقامتگاه در نزدیکی ساحل معروف آرماکو دی پرا (Armacão de Pêra) در سواحل جنوبی آلگاروه قرار دارد، اما از نظرها مخفی مانده است و حس و حال یک اقامتگاه خصوصی را دارد. مهمانان حق انتخاب‌های زیادی دارند، از اتاق‌ها روشن با نسیم ملایم، سوئیت‌هایی با طراحی کلاسیک و مدرن و تراس‌های آرامش‌بخش مشرف به اقیانوس تا ویلاهای سفید رنگ با استخرهای خصوصی، همگی تجربه‌ای متفاوت را برای افراد رقم می‌زنند.

بهترین تفرجگاه های پرتغال

نسیم خنک دریا به سمت این تفرجگاه می‌وزد و به لطف محیط آرام و لوکسی که دارد، گزینه مناسبی برای یک تعطیلات خانوادگی محسوب می‌شود. از امکانات درجه یک این اقامتگاه می‌توان به مجموعه استخرهای شنا با چشم‌اندازی زیبا، زمین گلف، اسپا و جکوزی اشاره کرد. افراد ورزشکار هم می‌توانند از کلاس‌های تناسب اندام یا تمرینات قدرتی استفاده کنند و کوچک‌ترها نیز می‌توانند اوقات خوشی را در پارک کودکان آنابلا بگذرانند.

یکی از پرطرفدارین رستوران‌های پرتغال را در این هتل پیدا خواهید کرد که شهرت خود را مدیون منوی خلاقانه‌‌اش است و محصولات غذایی بر اساس فصل و هویت فرهنگی‌شان انتخاب می‌شوند. حتما از قبل جا رزرو کنید و در جریان باشید که ورود کودکان بالای ۱۲ سال بلامانع است.

۴. هتل کلیف بی

بهترین تفرجگاه های پرتغال

هتل کلیف بی (Hotel The Cliff Bay) یکی از بهترین اقامتگاه‌های مادیرا است که بر فراز صخره‌ای طبیعی در بالای فونچال (Funchal) قرار دارد و در فصل بهار غرق در رنگ و زیبایی است. با موقعیت عالی هتل، چشم‌اندازی زیبا از اقیانوس اطلس و قلمروی وال‌ها، دلفین‌ها و شمشیر ماهی‌ها را پیشکش نگاه مهمانان می‌کند. این هتل بر اساس معماری محلی ساخته شده است و اطراف آن را باغ‌های آراسته‌ای با درخت‌های نخل صدساله احاطه کرده‌اند. طراحی بالکنی شکل این هتل ۵ ستاره باعث شده با نمای صخره همخوانی داشته باشد و امکان دسترسی مستقیم مهمانان به دریا را فراهم کرده است.  

بهترین تفرجگاه های پرتغال

استخرهای سرباز و سرپوشیده، سولاریوم، جکوزی و اسپا از امکانات فوق‌العاده این هتل هستند. علاوه بر این می‌توانید در اسکله اختصاصی هتل، تنی به آب بزنید و خنک شوید و اگر به دنبال ماجراجویی هستید، از کلاس‌های رایگان غواصی نهایت استفاده را ببرید. رستوران «Il Gallo d'Oro» طرفداران زیادی بین مردم محلی و گردشگران دارد و اولین رستوران مادیرا است که موفق به کسب ستاره میشلن شد.

۵. اسپا و تفرجگاه آس کاسکاتاس گلف

بهترین تفرجگاه های پرتغال

اسپا و تفرجگاه آس کاسکاتاس گلف (As Cascatas Golf Resort & Spa) فقط به اندازه ۳۰ دقیقه رانندگی با فارو (پایتخت منطقه‌ای آلگاروه) فاصله دارد و انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌های به حساب می‌آید. کاستاکاس به زبانی پرتغالی به معنای آبشار است و این هتل به خاطر آب‌های زیبایی که زمین‌های اطراف هتل را احاطه کرده‌اند، این نام را گرفته است. جزیره بهشت، یکی از بهترین پارک‌های بازی کودکان در ساحل جنوبی به حساب می‌آید. اسپا هفت سون (۷Seven Spa)، بزرگ‌ترین اسپای پرتغال است که با ماساژ آبی و آب‌درمانی و منویی متنوع از انواع مدل‌ها، خستگی را از تن هر گردشگری به در می‌کند.

بهترین تفرجگاه های پرتغال

شش رستوران در این هتل وجود دارد که علاوه بر غذای پرتغالی، غذای ملل نظیر ایتالیایی و آمریکایی را نیز سرو می‌کند. امکانات متعددی در داخل و خارج از این هتل برای تفریح پیدا خواهید کرد که یکی از عالی‌ترین گزینه‌ها، زمین‌های گلفی هستند که جزو بهترین‌ زمین‌های گلف پرتغال به شمار می‌روند.

مطالب مرتبط:

منبع planetware

دیدگاه