به منظور جذب گردشگر از آذربایجان، پرواز مشهد-باکو برقرار می‌شود

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر شنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰
به منظور جذب گردشگر از آذربایجان، پرواز مشهد-باکو برقرار می‌شود

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی پرواز مشهد-باکو برای جذب گردشکر از آذربایجان برقرار می‌‌شود.

ابوالفضل مکرمی‌فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت:

در جلسه‌ای که با حضور سیدحسین خواب نما مسئول چارتر پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به آذربایجان، رئیس و اعضای هئیت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، مدیران برخی مراکز اقامتی، سرپرست معاونت گردشگری استان و مشاوران برگزار شد، راهکارهای جذب گردشگر از آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس سیاست های ابلاغی از سوی معاونت گردشگری کشور برای جذب گردشگر از آذربایجان برنامه‌ریزی‌های برقراری پرواز مستقیم بین مشهد-باکو در دستور کار قرار گرفته است.

مدیران مراکز اقامتی آمادگی خود را به‌منظور پذیرش زائران و مسافران آذربایجان اعلام کردند، همچنین مدیران آژانس‌های مسافرتی نیز آمادگی دارند که با برنامه‌ریزی لازم زمینه استمرار و تداوم این پرواز مستقیم بین مشهد باکو برقرار باشد.

برگزاری هفته فرهنگی خراسان رضوی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های تاریخی و صنایع دستی استان از راهکارهای دیگر جذب گردشگر از آذربایجان است که انجام خواهد شد.

تفاهم‌نامه‌ای برای جذب گردشگر از جمهوری تاتارستان به امضا رسیده و همچنین امضای تفاهم نامه تبادل گردشگر با پاکستان در حال نهایی شدن است.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه