بهترین هتل های 4 ستاره پکن؛ شهر امپراطورها و افسانه‌ها در چین

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره پکن؛ شهر امپراطورها و افسانه‌ها در چین

اگر قصد سفر به شهر چین سرزمین معابد باشکوه و دیدنی را دارید و در میان انتخاب هتل‌های آن دچار تردید شده‌اید، در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین هتل‌های 4 ستاره این شهر را که در لوکس بودن کم از هتل‌های 5 ستاره ندارند، به شما معرفی کنیم.

اگر در تعطیلات پیش رو با تورهای چین عازم پکن هستید، ادامه مقاله را دنبال کنید، چون می‌خواهیم بهترین هتل‌های ۵ ستاره‌ی این شهر را به شما معرفی کنیم.

پکن که دومین شهر پرجمعیت چین پس از شانگهای تلقی می‌شود، شهری باستانی با معابد خیره‌کننده و داستان‌های اسطوره‌ای و افسانه‌ای است. این شهر بی‌نظیر که سابقه تاریخی آن به بیش از سه هزار سال می‌رسد، کلکسیونی از آثار تاریخی را در خود گردآوری کرده و سالانه میزبان هزاران گردشگر است که با بهترین دیدنی‌ها از آن‌ها میزبانی می‌کند و رویای آنان را برای گذر به داستان‌های کهن جامه عمل می‌پوشاند. با توجه به این حجم عظیمی از گردشگران که به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود.

در این مقاله قصد داریم هتل‌های 4 ستاره پکن را به شما معرفی کنیم تا برای سفر لوکس خود با خیال راحت هتل خود را انتخاب کنید؛ پس همراه ما باشید.

هتل 4 ستاره پکن

هتل دابل هپینس کرتی یارد (Beijing Double Happiness Courtyard Hotel)

هتل دابل هپینس کرتی یارد (Beijing Double Happiness Courtyard Hotel)

بسیاری از گردشگران به‌دنبال هتلی لوکس و مجلل هستند که رنگ و فرهنگ تاریخی آن کشور، در آن نمایان باشد و سفر آنان را به‌شکل متفاوت‌تری تبدیل کند. هتل دابل هپینس کرتی یارد هتلی است که همه نیازهای شما را برآورده می‌کند و با سبک سنتی و جذابی که دارد، توانسته است هتل موردعلاقه بسیاری از گردشگران باشد. استفاده از عناصر و نقاشی‌های چینی فضای این هتل را هیجان‌انگیز و فوق‌العاده کرده است و از همان بدو ورود به درب هتل و حضور در لابی آن از انتخاب خود احساس رضایت خواهید کرد.

اتاق‌های هتل با تخت‌ها و صندلی‌های منبت شده با طراحی چینی و تابلوهای زیبا در کنار استفاده از رنگ‌های شاد به‌خصوص قرمز، محیط فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان فراهم کرده و در کنار امکاناتی همچون تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمامی سنتی و زیبا اقامت کاملی را برای آنان فراهم کرده است. بعضی از اتاق‌ها به حیاط چینی این هتل دسترسی دارند و مهمانان می‌توانند از دیدن این فضای فوق‌العاده و حس طراوتی که در آن وجود دارد حظّ کافی را ببرند.

در رستوران زیبا و سنتی هتل می‌توانید از خوردن غذاهای چینی لذت ببرید و اگر دوست دارید که با غذاهای ملل مختلف آشنا شوید، رستوران‌های متنوعی در اطراف هتل وجود دارد که مطابق ذائقه شما باشد. بار هتل نیز نوشیدنی‌های سنتی را برای شما سرو می‌کند و می‌تواند تجربه جدیدی برای آشنا شدن با نوشیدنی‌ها و چای‌های چینی باشد.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۱٫۹ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۳٫۲ کیلومتر، تا معبد بهشت ۲٫۳ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۳٫۴ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 37, Dongsisitiao, Dongcheng, 100010 Pékin, Chine
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل هالیدی این اکسپرس دنگزیمن (Holiday Inn Express Beijing Dongzhimen)

هتل هالیدی این اکسپرس دنگزیمن (Holiday Inn Express Beijing Dongzhimen)

هتل هالیدی این اکسپرس دنگزیمن از مجموعه هتل‌های هالیدی این در پکن است که هتلی معقول و مناسب برای سفر به این شهر است و از قیمت‌های نجومی در آن خبری نیست و می‌تواند با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد، رضایت مهمانان خود را جلب کند. این هتل با توجه به موقعیتی که دارد، می‌تواند شروعی مناسب برای گشت‌وگذار در شهر باشد.

اتاق‌های هتل شیک و مدرن است و دارای پارکت چوبی است. همه اتاق‌ها با پنجره‌های بزرگ نورگیری که دارد روشنایی کافی را به اتاق‌ها می‌رساند و مهمانان از اتاق‌های خود می‌توانند از دیدن منظره شهر لذت ببرند. همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی تمیز هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان در این هتل سرو می‌شود و برای وعده‌های غذایی دیگر مهمانان نیز، منویی متنوع از غذاهای چینی و بین‌المللی سرو می‌شود. بار هتل با نوشیدنی‌های که سرو می‌کند می‌تواند یک گزینه مناسب برای شامگاه شما یا گپی با دوستان در یک بعدازظهر دلپذیر باشد.

اگر اهل ورزش هستید و می‌خواهید در حین سفر خود از تمرینات خود دور نمانید، به مرکز تناسب اندام بروید و از امکانات جدید و مدرن این بخش استفاده کنید. این هتل دارای کافی‌نت نیز است و می‌توانید به کارهای شخصی خود در اوقات فراغت برسید. هتل هالیدی این اکسپرس دارای اتاق جلسه است و می‌تواند گزینه مطلوبی برای سفرهای کاری و برگزاری سمینارها باشد.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۱٫۹ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۵٫۳ کیلومتر، تا معبد بهشت ۷٫۳ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۵٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 1 Chunxiu Road, Chaoyang, 100027 Beijing, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، مرکز تناسب اندام، تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، رستوران، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، اتاق‌های عایق صدا، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس روزانه اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل اینر مونگولیا گرند (Inner Mongolia Grand Hotel)

هتل اینر مونگولیا گرند (Inner Mongolia Grand Hotel)

هتل اینر مونگولیا گرند هتلی 4 ستاره و لوکس در پکن است که می‌تواند به‌طرز شگفت‌انگیزی رضایت هر نوع سلیقه‌ای را به‌دست آورد. از این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه مترو فاصله است و مهمانان به‌راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های هتل دکوری زیبا دارند و بیشتر از رنگ‌های کرم در آن‌ها استفاده شده است. نور آباژورها در شب، محیط اتاق‌ها را آرامش‌بخش‌تر و رویایی‌تر کرده است. همه اتاق‌ها مجهز به امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، امکانات تهیه چای، قهوه و مینی‌بار هستند.

از میز صبحانه این هتل نمی‌توان ساده گذشت و میزی متنوع از نان‌ها، نوشیدنی‌ها و محصولات تازه هر روزه برای مهمانان تهیه و سرو می‌شود. غذاهای چینی و بین‌المللی را در رستوران هتل که طراحی مدرن دارد می‌توانید نوش جان کنید.

این هتل به تفریحات مهمانان خود نیز توجه دارد و مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند به اتاق بیلیارد و پینگ پنگ بروند و لحظات شادی را در کنار دوستان خود سپری کنند.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۱ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۱٫۹ کیلومتر، تا معبد بهشت ۳٫۲ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۲٫۷ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 2, Chong Wen Inner Street, Dongcheng, 100005 Beijing, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۳۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، مرکز تناسب اندام، تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، رستوران، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، اتاق‌های عایق صدا، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس روزانه اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل پنتا بیجینگ (pentahotel Beijing)

هتل پنتا بیجینگ (pentahotel Beijing)

هتل پنتا بیجینگ جزو هتل‌های 4 ستاره در پکن است که با توجه به موقعیت مناسب و امکانات خوبی که ارائه می‌دهد، توانسته است جزو گزینه‌های اول برای سفر بسیاری از گردشگران این شهر باشد. از این هتل که در بخش تجاری شهر قرار دارد، تنها با طی کردن فاصله‌ای اندک می‌توان به ایستگاه مترو دسترسی داشت.

اتاق‌های هتل مدرن و دکوری شیک دارند و ترکیب رنگ تیره دیوارها با روکش تختخواب‌ها در کنار نورپردازی اتاق‌ها محیط آرامی را برای مهمانان ایجاد کرده است. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع هستند و اینترنت نیز در همه بخش‌های اتاق در دسترس است. مینی‌بار و لوازم بهداشتی داخل حمام نیز در اتاق‌ها هر روزه شارژ می‌شود.

اگر صبح‌ها کمی زودتر بیدار شوید، فرصت خوردن دونات‌های تازه و شیرینی‌های شکلاتی را به‌دست خواهید آورد. رستوران هتل نیز با منویی متنوع از غذاهای غربی و چینی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اگر به‌دنبال محیطی دنج هستید و دوست دارید که با دوستان خود خلوت کنید، بار هتل می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

مرکز تناسب هتل و اتاق بیلیارد می‌تواند برای اوقات فراغت شما گزینه‌ای مناسب باشد. از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۱٫۶ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۱٫۹ کیلومتر، تا معبد بهشت ۲٫۵ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۳ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 3-18, Chong Wen Men Wai Street, Dongcheng, 100062 Beijing, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۰۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، مرکز تناسب اندام، کلاس‌های اروبیک، تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، رستوران، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، اتاق‌های عایق صدا، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس روزانه اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل پارک پلازا بیجینگ وانگفوجینگ (Park Plaza Beijing Wangfujing)

هتل پارک پلازا بیجینگ وانگفوجینگ (Park Plaza Beijing Wangfujing)

هتل پارک پلازا بیجینگ وانگفوجینگ هتلی لوکس و مدرن است که اکثر جاذبه‌های تاریخی مهم پکن در نزدیکی اینجا هستند و می‌توانید پیاده هم یک ماجراجویی کامل داشته باشید. این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی با ایستگاه مترو فاصله دارد و دسترسی را برای مهمانان خود راحت کرده است.

مظاهر لوکس بودن در اتاق‌ها مشهود است و دکوراسیون داخلی آن رضایت مهمانان را جلب می‌کند. اتاق‌ها با رنگ‌های گرم دکور شده است و اغلب اتاق‌ها پنجره‌هایی بزرگ با چشم‌انداز زیبا دارند. همه اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی را برای مهمانان لحاظ کرد‌ه‌اند و آن‌ها در مدت اقامت خود هیچ کمبودی را حس نخواهند کرد.

رستوران هتل با لوستر زیبا و درخشانش و محیط آرامی که دارد، برای یک شام رویایی پیشنهادی فوق‌العاده است. در این رستوران غذاهای آسیایی و بین‌المللی در منویی که سرآشپز تهیه کرده است سرو می‌شود. در سفر، یکی از بخش‌هایی که همه مسافران نیاز دارند استراحت پس از بازگشت به هتل است که رفتن به بار هتل و خوردن یک نوشیدنی گوارا می‌تواند خستگی شما را از تن بیرون کند.

هتل مرکز تخصصی اسپا و ماساژ حرفه‌ای دارد و اگر دوست دارید می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید. از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۱٫۶ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۲٫۳ کیلومتر، تا معبد بهشت ۴٫۴ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۲٫۵ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 97, Jinbao Street, Dongcheng, 100005 Beijing, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، مرکز تناسب اندام، تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، نگهداری از کودک، نگهداری چمدان، اتاق‌های عایق صدا، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس روزانه اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل سوفو (Sofu Hotel)

هتل سوفو (Sofu Hotel)

هتل سوفو در مرکز شهر و در ناحیه Hutong قرار دارد و هتلی 4 ستاره و لوکس است. این هتل به سبک کلاسیک چینی دیزاین شده است که طراحی مدرن اروپایی نیز در آن به چشم می‌خورد.

مطمئنا از اقامت‌تان در یکی از اتاق‌های دونفره‌ای که به شیوه ای تلفیقی طراحی شده است، لذت خواهید برد. رنگ گرم اتاق‌ها با نور آباژورها محیط جذابی را برای مهمانان ایجاد کرده است. تمام تجهیزاتی که یک گردشگر مدرن نیاز دارد، در طراحی این اتاق‌ها پوشش داده شده و می‌توانید از اینترنت رایگان و تلویزیونش بهره‌مند شوید.

هتل دارای یک فضای باز برای سرو غذا است که اگر دوست دارید در محیط باز غذای خود را میل کنید گزینه‌ای مناسب خواهد بود. رستوران منویی بین‌المللی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است و هر ذائقه‌ای غذای موردعلاقه خود را در این منو پیدا خواهد کرد.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۱٫۶ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۲٫۳ کیلومتر، تا معبد بهشت ۴٫۴ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۲٫۵ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 85 Huguosi Street, Xicheng, 100035 Beijing, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، مرکز تناسب اندام، تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، بوفه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، نگهداری از کودک، نگهداری چمدان، اتاق‌های عایق صدا، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس روزانه اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل هالیدی این اکسپرس شانگدی (Holiday Inn Express Shangdi Beijing)

هتل هالیدی این اکسپرس شانگدی (Holiday Inn Express Shangdi Beijing)

هتل هالیدی این اکسپرس شانگدی آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل لوکس، هتلی است که برای سفر به پکن می‌تواند انتخاب معقولانه‌ای باشد. این هتل نیز از مجموعه هتل‌های هالیدی این است و تمرکز آن بر رفاه مسافران و ارائه بهترین خدمات به مهمانان خود است.

اتاق‌های هتل دکوری مدرن دارند و مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و میز کار هستند. این هتل امکانات تبادل ارز نیز برای مهمانان خود در نظر گرفته است تا آن‌ها مشکلی در این موضوع نداشته باشند و به‌راحتی بتوانند ارز خود را تبدیل کنند.

صبحانه به‌صورت بوفه‌ای و روزانه برای مهمانان سرو می‌شود و غذاهای چینی نیز در رستوران هتل برای مهمانان سرو می‌شود.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ ۱۶٫۱ کیلومتر، تا میدان تیان آنمن ۱۴٫۱ کیلومتر، تا معبد بهشت ۱۳٫۴ کیلومتر و تا شهر ممنوعه ۱۴٫۸ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 33 East Shangdi Road, Hai Dian, 100000 Beijing, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۹۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، مرکز تناسب اندام، تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پارکینگ، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، بوفه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، نگهداری از کودک، نگهداری چمدان، اتاق‌های عایق صدا، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس روزانه اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل 4 ستاره پکن

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر پکن بوده است؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت‌تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های لوکس آن اقامت داشتید، ما را با تجربه‌های خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه