۲ تور هیجان‌انگیز برای تعطیلات رویایی تابستان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
۲ تور هیجان‌انگیز برای تعطیلات رویایی تابستان

در تجربه بهترین سفر‌ها همیشه اسم استانبول و تایلند برجسته بوده با توجه به اینکه این دو مقصد گردشگری با امکانات و هتل‌های بسیار آماده پذیرش گردشگران هستند. در تصمیم‌گیری برای سفر تابستانه به آن‌ها فکر کنید.

دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری و غواصی با تور استانبول

تور استانبول

سفر با تور استانبول رسیدن به شهری است که زمانی پایتخت امپراتوری عثمانی بوده است؛ از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی گرفته تا جاذبه‌های مدرن و هیجان‌انگیز اینجا شهر روز و شب گشتن و خوش‌گذرانی است.

به دیدن جاذبه‌های تاریخی این شهر بروید بسیاری از بناهای قدیمی به‌عنوان موزه، کلیسا و مسجد ساخته شده‌اند نام مسجد رستم پاشا را شاید در سریال‌های ترکی هم شنیده باشید این مسجد حدود ۵۰۰ سال قدمت دارد با یکی از زیباترین تز‌ئینات داخلی که دیدنش شما را مبهوت می‌کند.

در نزدیکی همین مسجد بازار ادویه قدیمی شهر واقع شده که انواع قهوه‌های ترک، چای ترکی و ادویه‌های رنگارنگ را می‌توانید برای سوغاتی بخرید.  

برای سفر به استانبول تور‌های آژانس آویسا انتخاب مناسبی هستند. این آژانس چارتر کننده اصلی پرواز قشم ایر است و تور‌ها با همین پرواز با نرخ به‌صرفه‌ای برنامه‌ریزی می‌شوند، توجه داشته باشید که در فرودگاه هم با ترنسفر‌های رایگان آژانس به هتل می‌رسید.

 هتل‌های استانبول کیفیت خوبی دارند و شما با خیال راحت می‌توانید هتل‌های سه ستاره پیشنهادی آژانس را رزرو کنید. البته قطعا هتل‌های چهار و پنج ستاره استانبول لطف دیگری دارد و چند روز اقامتتان را دلچسب‌تر می‌کند.

تمامی تور‌هایی که در وب‌سایت آژانس آویسا به شما پیشنهاد می‌شود دارای صبحانه رایگان هستند تا روزتان را خوش‌طعم شروع کنید.

استانبول را پیش از تجربه‌ی تفریح‌های دریایی تنگه بسفر ترک نکنید. تور‌های چند ساعته بسفور را بگیرید یا با کشتی‌ها به جزیره‌های پرنس و بیوک آدا بروید. می‌توانید صبح حرکت کنید و عصر برگردید؛ اما روز هیجان‌‌انگیزی را در جزیره‌ها داشته باشید. ترک‌ها دستور‌های غذایی خوبی برای طبخ غذاهای دریایی دارند مخصوصا که مواد اولیه تازه از دریای سیاه صید شده باشد؛ ماهی کباب‌های جزیره را از دست ندهید.

تعلل نکنید با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید. در همین روز‌ها چمدان سبکی ببندید و راهی استانبول شوید نگران جا گذاشتن لباسی نباشید هرآنچه بخواهید در فروشگاه‌های خیابان استقلال پیدا می‌شود. 

صخره‌نوردی و کایت‌سواری در جزیره‌‌های شن‌های سفید با تور تایلند

تور تایلند

تایلند با داشتن طبیعت زیبای ساحلی و جزیره‌های زیبا بدون شک یک مقصد بدون رقیب در آسیا است.

تابستان مخصوص سفر به پوکت و پاتایا است در هتل‌های پنج ستاره این جزیره‌ها چند روزی را در آرامش خوش بگذرانید و هرروز برای قدم زنی و آفتاب گرفتن به ساحل بروید.

سواحل زیادی در پوکت برای انواح تفریح‌های آبی وجود دارد؛ کارن نیز یکی از سواحل بسیار معروف با امکان فعالیت‌های مختلف در پوکت است. منطقه صخره‌ای اطراف ساحل نقطه عطفی برای عاشقان غواصی محسوب می‌شود؛ اما اگر مایلید هیجان بیشتری را تجربه کنید می‌توانید سوار جت اسکی شده و نوار سبز ساحلی را از وسط دریا نببینید.

هتل‌‌ها در تایلند قیمت ارزان و خوبی دارند و بیشتر از هزینه پرداختی حتی خدمات می‌دهند. می‌توانید در بانکوک هتل سه ستاره یا چهار ستاره هم رزرو کنید و از خدمات خوب هتل‌ها راضی باشید. اگر همراه خانواده و دوستان سفر می‌کنید به امکانات هتل‌ها مثل پارک بازی مخصوص بچه‌ها استخر‌های سر پوشیده و روباز و حتی سالن‌های ماساژ توجه کنید.

تایلند کشور میوه‌های گرمسیری جالبی است برای خوردنشان پیش‌قدم باشید و حتی می‌توانید کوکتل‌های متنوع را امتحان کنید.

بازار‌اهای شبانه‌روزی زیادی در بانکوک وجود دارد؛ یکی از آن‌ها بازار RCA است که به‌راحتی با مترو به آنجا می‌رسید و در دنیای ارزانی غرق می‌شوید. غرفه‌های بازار بسیار منظم و ردیف در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و از لباس‌های ارزان اما مدرن، جواهرات، صندل‌های راحتی و سوغاتی پر هستند.

برای این سفر توصیه می‌کنیم حتما یکی از تور‌های ترکیبی تایلند، یعنی سفر به بانکوک همراه با پاتایا یا پوکت را روی وب‌سایت آژانس آویسا انتخاب کنید تا هم خرید خوبی در بانکوک داشته باشید و هم چند روزی را در ساحل خوش باشید.

تور‌ها با پرواز‌های ماهان و قطر ایر ویز برنامه‌ریزی شده‌‌اند در تمامی تور‌ها مسافران به‌همراه ترنسفر‌های فرودگاهی آژانس به هتل می‌رسند. این روزهای گرم سال در تایلند بسیار خوش می‌گذرد درنگ نکنید و برای خرید تور تایلند و انتخاب هتل زیبایتان اقدام کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ویرلن

دیدگاه