افتتاح یک مجموعه سرگرمی عظیم در پاریس

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
افتتاح یک مجموعه سرگرمی عظیم در پاریس

در این مقاله نگاهی کوتاه و سریع به یک پارک جدید عظیم‌الجثه سرگرمی و تفریحی در پایتخت عشاق، پاریس بیاندازید.

یک پارک جدید تجاری و موضوعی قرار است در سال ۲۰۲۴ در فرانسه افتتاح شود. این پارک غول‌پیکر دارای طیف وسیعی از امکانات تفریحی از جمله یک پارک آبی، پیست اسکی در فضای بسته و ترن هوایی‌های واقعیت مجازی مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی دنیا است.

یوروپا سیتی یا شهر اروپا (EuropaCity) یک شهرک فرهنگی، تفریحی و تک‌فروشی با مساحت ۸۰۰ هزار متر مربع است که قرار است در منطقه گونس (Triangle de Gonesse) در ناحیه ایل دو فرانس در شمال پاریس ساخته شود.

افتتاح یک مجموعه سرگرمی عظیم در پاریس

قرار است یک پارک جدید تجاری و موضوعی در سال ۲۰۲۴ در فرانسه افتتاح شود. عکس از یوروپا سیتی

با سرمایه‌ای حدود ۳٫۱ میلیارد یورو (۳٫۶ میلیارد دلار) از بخش خصوصی، تجربیات متعددی در زمینه فرهنگی، تفریحی، خرید و آشپزی ارگانیک در این مجموعه وجود خواهد داشت. یوروپا سیتی توسط گروه معماری بیارکه اینگلس (Bjarke Ingels Group) طراحی خواهد شد و در همین حین، هشت ساختمان در این مجموعه، موضوع مسابقه بین‌المللی معماری و طراحی‌شده توسط شرکت‌های دیگر خواهند بود.

افتتاح یک مجموعه سرگرمی عظیم در پاریس

مرکز فرهنگی فیلم یوروپا سیتی در پاریس. عکس از یو ان استودیو

فعالیت‌های تفریحی در این مجموعه شامل یک پارک موضوعی، سیرک، سالن کنسرت، پارک آبی، پیست اسکی در فضای بسته به همراه شیب‌های مصنوعی برفی و یک محوطه کوهنوردی یخی، می‌شوند. مرکز فرهنگی فیلم یوروپا سیتی دارای تکنولوژی ترن‌های هوایی واقعیت مجازی خواهد بود و برای کودکان نیز، یک مرکز فرهنگی مخصوص وجود خواهد داشت.

افتتاح یک مجموعه سرگرمی عظیم در پاریس

مرکز فرهنگی یوروپا سیتی قصد دارد ۳۱ میلیون بازدیدکننده در سال به این منطقه جذب کند. عکس از گروه معماری فرانکلین آتزی

در قلب یوروپا سیتی، ده هکتار محوطه جنگلی و یک مزرعه شهری تعبیه خواهد شد. این پروژه طی یک فرآیند جامع مشاوره عمومی در سطوح مختلف، رشد و پیشرفت کرده است. این پارک جدید قصد دارد ۳۱ میلیون بازدیدکننده در سال داشته باشد.

افتتاح یک مجموعه سرگرمی عظیم در پاریس

هتل پارک آبی دارای یک پارک آبی خواهد بود. عکس از گروه معماری کابان

این پارک تنها ۳۰ دقیقه با مرکز شهر پاریس فاصله دارد و وسایل حمل و نقل عمومی و مترو برای دسترسی به این منطقه برای بازدیدکنندگان فراهم است. وقتی که به این پارک برسید می‌توانید با دوچرخه یا پای پیاده در آن، بگردید.

افتتاح یک مجموعه سرگرمی عظیم در پاریس

یوروپاسیتی دارای مراکز فرهنگی، تفریحی، خرید و رستوران‌های ارگانیک، خواهد بود. عکس از گروه معماری کلمنت بلانشت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یوروپاسیتی به این ???? رجوع کنید.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه