تماشا کنید؛ کورن داگ در خیابان‌های کره جنوبی

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد چهار شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵
تماشا کنید؛ کورن داگ در خیابان‌های کره جنوبی

هات داگ کره ای یا کورن داگ سوسیس هات داگی است که با لایه ضخیمی از آرد ذرت پوشانده می‌شود و در روغن فراوان سرخ می‌شود.

هات داگ یکی از فست‌فودهای پرطرفدار است و تقریبا در هر جایی یافت می‌شود. در کشور کره جنوبی نوع متفاوتی از هات داگ عرضه می‌شود که به آن کورن داگ گفته می‌شود و یکی از غذاهای خیابانی محبوب این کشور است. کورن داگ یا هات داگ کره‌ای نوعی از  سوسیس هات داگ است که با لایه ضخیمی از خمیر تهیه شده از آرد ذرت پوشانده می‌شود و معمولا بر سر چوب سرو می‌شود.  

کورن داگ

معمولا کورن داگ‌ها درست قبل از مصرف در روغن زیادی سرخ می‌شوند؛ البته برخی از شرکت‌ها این غذا را به‌صورت منجمد نیز تولید می‌کنند و هنگامی که می‌خواهید آن را میل کنید، تنها کافی است آن را در روغن سرخ کرده یا را در فر گریل کنید.

کورن داگ در انواع متفاوتی سرو می‌شود. در برخی از آن‌ها پنیر آب شده را روی هات داگ می‌ریزند یا داخل هات داگ را با پنیر پر می‌‌کنند. از دیگر انواع کورن داگ می‌توان به کورن داگ مخصوص گیاه‌خوران، مینی کورن داگ، ناگت کورن داگ، کورن پاپی و کورن داگ مخصوص صبحانه (با سوسیس مخصوص صبحانه و پودر پن‌کیک) اشاره کرد. برای تهیه کورن داگ علاوه بر سوسیس، از گوشت گاو و بوقلمون نیز استفاده می‌شود.

کورن داگ

کورن داگ را می‌توان هم به‌صورت ساده و هم با سس‌هایی نظیر سس کچاب، خردل (چاشنی) و مایونز میل کرد. جالب است بدانید کورن داگ علاوه بر کره جنوبی در کشورهای آمریکا، کانادا، آرژانتین و استرالیا نیز عرضه می‌شود.

در ادامه شما را به تماشای کلیپی اشتهابرانگیز از این غذای خوشمزه دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه