تفاوت پیکج مسافرتی با تور مسافرتی در چیست؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
تفاوت پیکج مسافرتی با تور مسافرتی در چیست؟

یکی از راحت‌ترین راه‌های سفر به کشورهای خارجی مراجعه به آژانس‌های مسافرتی و رزرو تورهای مسافرتی است.

با اینکه استفاده از تورهای مسافرتی برای سفر به خارج از کشور دردسر کمتری برای مسافران به‌همراه دارد و هر فردی با مراجعه به شرکت‌های خدمات گردشگری می‌تواند برای تاریخ مورد نظر خود توری را رزرو کند؛ اما مسافران دستِ بازی در انتخاب ساعت پرواز، نوع ایرلاین و نوع هتل خود ندارند؛ به همین خاطر ناچار هستند از میان بسته‌های ارائه شده یکی را با توجه به زمان سفر و قیمت آن انتخاب کنند.

اما این تنها ایراد تورهای مسافرتی نیست. برخی از آژانس‌های مسافرتی در تورهای خارجی خود خدمات گردشگری و بازدیدهای درون شهر را گنجانده‌اند که به مسافران هزینه اضافه‌ای را تحمیل می‌کند.

اگرچه ممکن است برخی از مسافران، خصوصا در سفر اول خود، تمایل داشته باشند همراه با تورلیدر از جاذبه‌های دیدنی شهر بازدید کنند؛ دسته‌ای دیگر نیازی به استفاده از چنین خدماتی ندارند و نمی‌خواهند بابت آن پولی بپردازند.

بودن یک تورلیدر هنگام بازدید از جاذبه‌های توریستی نکته مثبتی است؛ ولی معمولا هزینه دریافت شده برای چنین خدماتی بیشتر از حالت معمول است و چون بازدیدها به‌صورت دسته‌جمعی برگزار می‎شود، همه مسافران باید وقت خود را با گروه تنظیم کنند.

اگر تمایل به استفاده از چنین تورهایی ندارید و می‌خواهید شخصا اقدام به رزرو هتل خارجی و خرید بلیط پرواز خارجی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به‌جای استفاده از تورهای مسافرتی از خدمات پکیج مسافرتی استفاده کنید.

پیکج‌های مسافرتی آیتورز به شما این امکان را می‌دهند تا در تاریخ مورد نظرتان قیمت بلیط هواپیما و قیمت هتل‌های خارجی را با هم مقایسه کنید و موردی که از هر نظر مناسب است را رزرو کنید.

خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی به‌راحتی در آیتورز امکان‌پذیر است. زمانی که در قسمت پکیج مسافرتی، شهر مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و تاریخ رفت و برگشتتان را مشخص کنید، مجموعه‌ای از ده‌ها پیکج خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی نمایش داده می‌‏شود که هزینه‌ی آن به‌صورت ریالی قابل پرداخت است.

به این ترتیب قادر خواهید بود پیکج مسافرتی خود را با بهترین قیمت بلیط هواپیما و هتل در تاریخ مورد نظر رزرو کنید و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی بابت خدمات گردشگری و برگزاری تور درون‌شهری، به مسافرت بروید.

علاوه بر این برای خرید بلیط هواپیما داخلی با بهترن قیمت می‌توانید به آیتورز مراجعه کرده و پس از مشخص کردن تاریخ پرواز و شهر مبدا و مقصد، برای رزرو بلیط سیستمی یا بلیط چارتر هواپیما اقدام کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ویرلن

دیدگاه