کدام هتل ها در لندن اسپاهای فوق العاده دارد؟

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کدام هتل ها در لندن اسپاهای فوق العاده دارد؟

اسپاهای فوق‌العاده‌ای در برخی از هتل‌های لندن نظیر هتل کورینتیا، هتل لانگهام، هتل برکلی و... وجود دارد که در سفر به این شهر باید امتحان کنید.

اسپای هتل‌ها محلی عالی برای مهمانان هتل یا ساکنان شهر است تا به دور از هیاهوی شهر به‌خصوص در شهرهای بزرگ، خستگی را از تن به در کنند. اگر ساکن لندن هستید یا با تور اروپا به این شهر سفر کرده‌اید، می‌توانید در اسپای معرکه هتل‌ها، مزه آرامش را حس کنید.

۱. هتل کورینتیا

اسپاهای لندن

اسپای هتل کورینتیا (corinthia hotel)، در طبقه چهارم قرار دارد و یک اتاق بخار، ۱۷ اتاق آرام‌بخش، یک سوئیت اسپای خصوصی، سالن ناخن، استخر سرد سرپوشیده، استخر لوکس، یک سونای آمفی‌تئاتری، فواره یخ، صندلی‌های سنگی گرم و محل‌های خصوصی استراحت دارد. درمان‌های این مجموعه باعث از بین رفتن استرس، شل شدن عضلات و افزایش انرژی می‌شود و علاوه بر این می‌توانید از خدمات مختلف این محل نیز استفاده کنید.

۲. هتل سنت پانکراس رنسانس

اسپاهای لندن

اسپای هتل سنت پانکراس رنسانس (St Pancras Renaissance) در محل آشپزخانه قدیمی بخار هتل قرار دارد و یکی از بهترین اسپاهای آرام‌بخش لندن به حساب می‌آید. دیوارهای استخر سرپوشیده آن با کاشی‌های ویکتوریایی تزیین شده است و پنجره‌های قوسی شکل آن تلالو نور خورشید را به داخل هدایت می‌کند. یک حمام بخار اکالیپتوس، سالن بدنسازی و چند تخت آرامش در این محل وجود دارد. بسته‌های اسپا برای مسافران خسته در نظر گرفته شده است و مجموعه «اسپا سفری» شامل آفریقا، اندونزی و باغ انگلیسی نیز ارائه می‌شود.

۳. هتل لانگهام

اسپاهای لندن

امکانات اسپا در هتل لانگهام (The Langham) محدود است و در فضای استخر آن، محیطی برای استراحت وجود ندارد. دیوارهای کاشی‌کاری آن با طرح درخت بونسای، پس‌زمینه‌ای جذاب هنگام شنا ایجاد می‌کند. یک سونای کوچک و اتاق بخار در اتاق رختکن وجود دارد، یک سالن بدنسازی و درمان نیز در این مجموعه به چشم می‌خورد. درمان‌هایی با تکنیک‌های چینی ارائه می‌شود که برای متعادل کردن بدن است. ماساژ‌ روی تشک‌های آبی نیز تجربه‌ای متفاوت را به شما می‌دهد.

۴. هتل  لینزبورو

اسپاهای لندن

مهمانان در اسپای هتل لینزبورو (Lanesborough) با فشار دادن یک دگمه درخواست نوشیدنی مکمل می‌کنند. در این مجموعه، دوش‌هایی وجود دارد که باعث انتشار عطر و بو می‌شوند. در ضمن اتاق بخار، سونا و یک استخر کوچک همراه با جکوزی از امکانات این مرکز است. یک کلوپ و رستوران گیاهخواری، یک سالن بدنسازی بزرگ با تجهیزات مدرن و متخصصان بدنسازی و آرایشگاه نیز به چشم می‌خورد.

۵. هتل برکلی

اسپاهای لندن

اسپای هتل برکلی (The Berkeley) در طبقه هفتم این هتل و در یک باغ انگلیسی قرار دارد. از استخر آن می‌توان درختان سرسبز هاید پارک را مشاهده کرد و در عین حال یک باغ مخفی نیز دارد که دور تا دور آن صندلی‌های تخت‌شو چیده شده است. در فصل تابستان قطعا محلی فوق‌العاده برای رهایی از استرس و خستگی است. برنامه‌های خاصی نظیر کلاس‌های شنای همزمان نیز در این اسپا برگزار می‌شود.

۶. هتل بومانت

اسپاهای لندن

از سفیدی درخشان فضای اسپا و حمام هتل بومانت (Beaumont) گرفته تا میوه‌های رایگان و آب خیار که پیشکش مشتری‌ها می‌شود از ویژگی‌های این اسپا محسوب می‌شود. اتاق بخار و سونای آن در دو طرف استخر آب سرد قرار دارد و طیف وسیعی از درمان‌ها نظیر ماساژ صورت و بدن، مانیکور و پدیکور، درمان‌های حمامی (که روی یک میز سنگی گرم انجام می‌شود)، اسکراب و... ارائه می‌شود. سالن بدنسازی و آرایشگاه نیز در همان نزدیکی قرار دارد.

۷. هتل کانوت

اسپاهای لندن

اسپای هتل کانوت (Connaught)، به‌واسطه‌ی چوب‌های تیره، سنگ‌های درخشان و خطوط مینیمالیستی، فضایی آرام‌بخش را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. استخر شنای ساخته شده از سنگ‌ گرانیت سیاه در مرکز اسپا قرار دارد و صندلی‌های استراحت در اطراف آن چیده شده‌اند. علاوه بر این یک اتاق کوچک بخار معطر نیز در اسپا وجود دارد. به غیر از درمان‌های استاندارد، می‌توانید تجربیات متفاوتی از گوشه و کنار دنیا را نیز امتحان کنید، به‌عنوان مثال اگر دو ساعت و نیم وقت برای اسپا گذاشته‌اید، می‌توانید درمان الهام‌ گرفته از بومیان آمریکا را تجربه کنید که ترکیبی از ماساژهای مختلف از جمله تکنیک‌های باستانی ناواهو است.

۸. هتل موندریان لندن

اسپاهای لندن

اسپا و حمام سراسر سفید رنگ هتل موندریان لندن (Mondrian London)، دارای کاشی‌های هندسی، خطوط منحنی و طرح‌های دایره‌وار است. افرادی که قصد دارند به‌صورت گروهی به این اسپا بیایند، باید از قبل جا رزرو کنند. جالب است بدانید در حین پدیکور و حمام گل، نوشیدنی و غذا سرو می‌شود. سایر درمان‌ها شامل ماساژ الماس صورت، ماساژهای ترکیبی، نوشیدنی، سوئیت زوجین همراه با ماساژ، پدیکور و شکلات ارگانیک برای زوجین است.

۹. هتل سندرسون لندن

اسپاهای لندن

پرده‌ ابریشمی چین‌دار و سفید رنگی از سقف اسپای هتل سندرسون لندن (Sanderson London)رآویزان شده است و هنگام استراحت روی صندلی‌های ابری شکل آن حس آرامش می‌یابید. اتاق‌های درمان این اسپا در طبقه دوم آن قرار دارد و در نتیجه همه مشتریان حاضر در آن با صدایی بسیار آهسته صحبت می‌کنند. یکی از این درمان‌ها، ماساژ صورت نوکس نام دارد که شامل پاکسازی عمیق و مرطوب‌سازی، ماساژ صورت و دست‌ها می‌شود.

۱۰. هتل فور سیزنز پارک لین

اسپاهای لندن

هیچ اسپایی در لندن قدرت رقابت با اسپای هتل فور سیزنز پارک لین (Four Seasons Park Lane) را ندارد، چراکه از روف‌تاپ این هتل، چشم‌اندازی فوق‌العاده را پیشکش مشتریان خود می‌کند. پنجره‌های سونا نیز امکان تماشای شهر را فراهم می‌کند. از پیش‌درمان‌ها و استخر لوکس، صندلی‌های زیرآب و اتاق آرامش چوبی با تخت‌های چرمی به رنگ شتر کمال استفاده را ببرید. چای گیاهی و مجلات مختلف نیز در این محل وجود دارد.

۱۱. هتل رزوود لندن

اسپاهای لندن

اسپای هتل رزوود لندن (Rosewood London) به لطف سونا و امکانات بخار در اتاق رختکن و اتاق‌های درمان، محیطی آرام‌بخش برای مشتریان فراهم کرده است. علاوه بر تخت‌های حرارتی با قابلیت تنظیم شدن و درمان‌های عالی، ماساژ فوق‌العاده‌ای نیز ارائه می‌شود که گزینه‌ای خوب برای خلاص شدن از شر استرس و خستگی است. سالن بدنسازی، میوه و هدفون نیز مهیا است.

۱۲. هتل لندمارک

اسپاهای لندن

اسپای بزرگ هتل لندمارک (Landmark)، محلی آرام‌بخش با استخر (با قابلیت روباز شدن)، سونا، اتاق بخار و حمام گرم است که درهای آن به روی همه مشتریان باز است، حتی کسانی که به دنبال درمان‌های اسپا نیستند. همه غذاهای خوشمزه‌ای که در اسپا میل کرده‌اید را می‌توانید در سالن مجهز بدنسازی آن بسوزانید. اگر موهای شما نیاز به کوتاهی دارد نیز می‌توانید از سالن زیبایی واقع در این اسپا استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

منبع telegraph

دیدگاه