بهترین هتل های 4 ستاره پنانگ؛ مروارید شرق در مالزی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره پنانگ؛ مروارید شرق در مالزی

پنانگ از شهرهای محبوب در تور مالزی است که هتل‌های متنوعی دارد؛ اگر قصد دارید هتلی انتخاب کنید که هم لوکس باشد و هم کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد هتل‌های 4 ستاره در پنانگ پیشنهاد مناسبی است.

پنانگ جزیره‌ای زیبا است که به مرواید شرق مالزی شهرت دارد و امروزه یکی از مقاصد گردشگران در تور مالزی محسوب می‌شود. ملیت‌های مختلف، جاذبه‌های فوق‌العاده و طبیعت بی‌نظیرش، آن را به منطقه‌ای عالی برای سفر تبدیل کرده است. جرج‌ تاون، مرکز این ایالت، یک شهر بزرگ و متنوع است که آن را می‌توان شهری بین‌المللی نامید.

ایالت پنانگ، هتل‌های متنوعی برای اقامت مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد که اگر قصد تجربه سفری لوکس را داشته باشید، می‌توانید با انتخاب هتل‌های 4 ستاره در پنانگ، سفری رویایی و کمی ارزان‌تر از هتل‌های 5 ستاره را داشته باشید؛ در این مقاله همراه ما باشید تا لیستی از بهترین هتل‌های 4 ستاره پنانگ را به شما معرفی کنیم.

هتل 4 ستاره پنانگ

هتل گلدن سندز ریزورت شانگری لا (Golden Sands Resort by Shangri-La)

هتل گلدن سندز ریزورت شانگری لا (Golden Sands Resort by Shangri-La)

هتل گلدن سندز ریزورت شانگری لا آمیزه‌ای از آرامش، زیبایی و مهمان‌‌نوازی است. این هتل از زمان افتتاح تا به اکنون یکی از بهترین هتل‌های پنانگ بوده که جوایز متعددی را کسب کرده است. این هتل برای اقامتی رویایی، فوق‌العاده است و به راحتی از آن می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید و برای رسیدن به بخش‌های مختلف، از سرویس‌های خود هتل استفاده کنید.

اتاق‌ها مدرن و زیبا هستند و دکوری با رنگ‌های کِرم، خاکستری و سفید دارند که نورپردازی کوچک کنار تخت‌ها محیط آن را دلچسب‌تر کرده است. اتاق‌ها دارای تراسی با نمایش خیره‌کننده از فضای سبز گرمسیری و اقیانوس بی‌انتها هستند و مسافرین می‌توانند روی صندلی‌هایی که در آنجا قرار دارد، از دیدن این منظره لذت ببرند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمامی لوکس با لوازم بهداشتی و سشوار است.

این هتل توجه ویژه‌ای به تفریحات مهمانان دارد و هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان تفریحات مهیجی را در نظر گرفته است. استخر‌های روباز هتل برای هر نوع سنی جذاب و فوق‌العاده است. ماسه‌های طلایی ساحل، محیطی عالی برای قدم زدن‌های شبانه و بازی‌های ساحلی است. برای کودکان اتاق بازی وجود دارد و خانواده‌ها با خیال راحت می‌توانند فرزندان خود را در این محیط قرار دهند. کتابخانه، بیلیارد، پارک آبی و زمین تنیس بخشی از امکانات این هتل است.

رستوران هتل با چشم‌اندازی از باغ‌های گرمسیری، صبحانه را به‌صورت بوفه‌ای برای مهمانان سرو می‌کند و دیگر رستوران‌ها مهمانان را با غذاهای متنوع محلی و بین‌المللی پذیرایی می‌کنند. شما در هر موقع که تمایل داشته باشید، می‌توانید از نوشیدنی‌های که در بار سرو می‌شود نیز تست کنید.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۸٫۹ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۱۲ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۱۱٫۱ کیلومتر، تا مرکز خرید Gurney Paragon حدود ۸ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۸٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Jalan Batu Feringgi, 11100 Batu Ferringhi, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۸۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: ساحل، باغ، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موزیک زنده، پارک آبی، کلاب کودکان، کتابخانه، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، کتاب و سی دی برای کودکان، زمین تنیس، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، خدمات دربانی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی،‌ آرایشگاه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی، ژاپنی، اندونزیایی)

هتل کاپ ‌تورن ارکید پنانگ (Copthorne Orchid Hotel Penang)

هتل کاپ ‌تورن ارکید پنانگ (Copthorne Orchid Hotel Penang)

اگر به دنبال هتلی هستید که هر نوع امکانات هیجان‌انگیز سفر را برای شما فراهم کند، هتل کاپ ‌تورن ارکید پنانگ هتلی ایده‌آل برای شما خواهد بود. این هتل زیبا که در محیطی آرام و فرح‌بخش قرار دارد، در نزدیکی ساحل واقع شده است و مهمانان به راحتی می‌توانند به ساحل اختصاصی هتل دسترسی داشته باشند. کارمندان این هتل در هر موردی شما را راهنمایی می‌کنند و بهتر است برای تورهای خود حتما به میز تور مراجعه کنید و از تورهایی که به شما معرفی می‌شود استفاده کنید.

اتاق‌های راحت هتل، تمام امکانات رفاهی را برای اقامتی خاص و فراموش‌نشدنی فراهم کرده‌اند. دکور اتاق‌ها مدرن و فضای دلباز اتاق‌ها برای مهمان راضی کننده است. همه اتاق‌ها دارای تراسی با چشم‌انداز اقیانوس هستند و در هر موقع از شبانه‌روز می‌توانید از زیبایی‌های این منظره لذت ببرید. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، امکانات تهیه چای و قهوه و حمامی شیک با سشوار و لوازم بهداشتی هستند.

امکانات تفریحی این هتل شرایطی را فراهم کرده است که مهمانان در مدت اقامت خود در این هتل نیز لحظات مهیجی را تجربه کنند. اول از همه به سراغ استخر روباز هتل بروید و شنا کردن در آن را تجربه کنید. استخری برای کودکان نیز وجود دارد که تفریح شادی برای آنان خواهد بود. ساحل هتل نیز تفریحات متعددی دارد که می‌توان به ورزش‌های ساحلی و قدم زدن در آن، به‌خصوص در هنگام غروب خورشید اشاره کرد.

رستوران‌های متعددی در این هتل وجود دارد و با توجه به ذائقه خود می‌توانید به هر کدام مراجعه کنید. صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود. یکی از رستوران‌های هتل در کنار استخر قرار دارد و غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند، اگر با فرزندان خود به پنانگ سفر کرده‌اید و این هتل را انتخاب کرده‌اید، در رستوران این هتل منویی مخصوص کودکان نیز وجود دارد.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۷٫۷ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۷٫۸ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۷٫۱ کیلومتر، تا مرکز خرید Gurney Paragon حدود ۴ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Jalan Batu Feringgi, 11100 Batu Ferringhi, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۸۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، باغ، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، خدمات دربانی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی،‌ آرایشگاه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی، ژاپنی، اندونزیایی)

هتل هالیدی این ریزورت پنانگ (Holiday Inn Resort Penang)

هتل هالیدی این ریزورت پنانگ (Holiday Inn Resort Penang)

هتل هالیدی این ریزورت پنانگ هتلی لوکس و زیبا است که در امتداد ساحلی درخشان قرار دارد و دسترسی بسیار خوبی به بازارهای محلی و مراکز خرید دارد؛ این هتل تا جورج تاون تنها ۳۰ دقیقه فاصله دارد و مهمانان با استفاده از سرویس‌هایی که خود هتل برای رفت و آمد مهمانان قرار داده است، به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های هتل که چشم‌اندازی رو به ساحل دارند، محیط آرام‌بخشی دارند و بعضی از آن‌‌ها با رنگ‌های سرد و بعضی با رنگ‌های گرم دکور شده‌اند. تابلوهایی از ساحل و اقیانوس در اتاق‌ها نصب شده است که حس طراوت بیشتری به مهمانان می‌بخشد. تراس هتل‌ها نیز رو به دریا است و می‌توانید از دیدن منظره ساحل لذت ببرید.

مهمانان روز خود را با صبحانه متنوعی از تازه‌ترین محصولات شروع می‌کنند. غذاهای دریایی رستوران هتل را حتما تست کنید. این رستوران منویی از غذاهای رژیمی را نیز برای افرادی که علاقه‌مند به سبزیجات هستند را تهیه می‌کند. در کافه هتل نیز خود را به یک چای تازه دم یا قهوه‌ای خوش‌طعم دعوت کنید.

نگران اوقات فراغت خود نباشید؛ در طول روز شما می‌توانید با فعالیت هایی مانند والیبال ساحلی و قایقرانی خود را سرگرم کنید. اگر اهل شنا هستید، به استخر هتل بروید و پس از آن از ماساژی آرامش‌‌بخش در مرکز اسپا بهره‌مند شوید، قطعا خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. اگر با فرزندان خود در این هتل اقامت دارید، پارک آبی نیز برای کودکان در این هتل وجود دارد.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۸٫۷ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۷٫۸ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۱۱٫۳ کیلومتر، تا مرکز خرید Gurney Paragon حدود ۸٫۲ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۷٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 72, Batu Ferringhi, 11100 Batu Ferringhi, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، باغ، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، موزیک زنده، کلاس‌های آشپزی، کرایه دوچرخه، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، خدمات دربانی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی،‌ آرایشگاه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی، هندی)

هتل بی ویو جرج تاون پنانگ (Bayview Hotel Georgetown Penang)

هتل بی ویو جرج تاون پنانگ (Bayview Hotel Georgetown Penang)

هتل بی ویو جرج تاون پنانگ هتلی در بخش تجاری شهر است و نزدیکی بسیاری به مراکز خرید دارد و برای کسانی که علاقه دارند در سفر به خرید نیز بپردازند، مناسب است. از این هتل تا ساحل ۳۰ دقیقه فاصله است. این هتل 4 ستاره امکانات خوبی ارائه می‌دهد و هزینه‌ای که برای اقامت در آن پرداخت می‌شود، معقول است.

هتل دارای اتاق‌هایی با چشم‌انداز جنگل یا ساحل است و منظره زیبایی از این طبیعت در هر موقع در جلوی چشمان مهمانان است. دکور اتاق‌ها با رنگ خنثی طراحی شده و هر کدام دارای سیستم تهویه هوشمند و قابل کنترل هستند. اتاق‌ها مجهز به مینی‌بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

غذاخوری‌های متنوعی در این هتل وجود دارد که غذاهای محلی و ژاپنی را سرو می‌کنند. اگر دوست دارید که در کافه‌ها و رستوران‌های محلی غذا بخورید، در اطراف هتل گزینه‌های گوناگونی وجود دارد. موسیقی زنده در لابی هتل اجرا می‌شود و در این فضا می‌توانید نوشیدنی خود را میل کنید و به گفتگو با همراهان خود بپردازید یا با افراد جدید آشنا شوید.

تورهای متنوعی در این هتل برگزار می‌شود که امکان ثبت نام برای شما وجود دارد. اگر اهل شنا هستید، می‌توانید از استخر روباز هتل استفاده کنید.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۷٫۴ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۰٫۸ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۱ کیلومتر، تا مرکز خرید Gurney Paragon حدود ۱ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 25A Farquhar Street, 10200 George Town, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، باغ، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، موزیک زنده، کلاس‌های آشپزی، کرایه دوچرخه، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، خدمات دربانی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی،‌ آرایشگاه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل فور پوینت بای شرایتون پنانگ (Four Points by Sheraton Penang)

هتل فور پوینت بای شرایتون پنانگ (Four Points by Sheraton Penang)

هتل فور پوینت بای شرایتون پنانگ یکی از هتل‌های 4 ستاره مطرح در پنانگ است که با توجه به موقعیت و خدماتی که ارائه می‌دهد، یکی از انتخاب‌های مناسب در سفر به این شهر است. تانجونگ بنگا یکی از محله‌های خوب در شهر است که این هتل در آن واقع شده است و با ساحل ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

اتاق‌ها به زیبایی دکور شده‌اند و با مبلمانی مدرن مبله شده‌اند. دیدن منظره ساحل از اتاق‌ها نیز جذاب است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی است.

رستوران هتل با انواعی از غذاهای سالم و خوشمزه محلی و بین‌المللی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در این رستوران دو فضای داخلی و فضای بیرونی وجود دارد که در فضای تراس مانند آن می‌توانید کنار سرو غذا به تماشای مناظر جذاب و نفس‌گیر اقیانوس بپردازید. در این رستوران نیز صبحانه به‌صورت بوفه‌ای هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود.

این هتل نیز دارای استخری روباز است و برای علاقه‌مندان به شنا مکانی فوق‌العاده است به‌خصوص اینکه با درختان گرمسیری احاطه شده است. مرکز تناسب اندام هتل نیز برای کسانیکه هر روزه ورزش می‌کنند و در سفر قصد دارند به تمرینات خود بپردازند مناسب است.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۷٫۸ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۶٫۸ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۶٫۳ کیلومتر، تا مرکز خرید Gurney Paragon حدود ۳٫۳ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 505, Jalan Tanjung Bungah, 11200 Tanjung Bungah, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، باغ، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، بیلیارد، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، خدمات دربانی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی،‌ آرایشگاه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل رویال چولان پنانگ (Royale Chulan Penang)

هتل رویال چولان پنانگ (Royale Chulan Penang)

هتل رویال چولان پنانگ هتلی با ظاهر متفاوت است و یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره است که می‌توان در انتخاب‌های اول سفر به این شهر، آن را در نظر گرفت. این هتل با ساختمانی سفید همچون کاخی می‌درخشد و اقامتی رویایی را با امکانات فوق لوکس برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

اتاق‌های لوکس این هتل اقامت خاص و بی‌نظیری را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. تخت‌هایی با روکش‌های سفید و آبی در کنار دکوری با لوازم چوبی ساده، اتاق‌ها را جذاب کرده است. اتاق‌ها پنجره‌های بزرگ و نورگیر دارد که با پرده‌های حریر پوشیده شده است. هر چیزی که برای اقامت راحت لازم است در اتاق‌های هتل برای مهمانان لحاظ شده است.

رستوران هتل در محیطی آرام با دکوری مدرن و فضای سبزی که دارد لذت غذاخوردن را دوچندان می‌کند. بار هتل با موزیک زنده فضای دلنشینی برای سپری کردن لحظاتی ناب با همراهان دارد.

مهمانان در این مجموعه در مرکز اسپا از ماساژی حرفه‌ای برخوردار خواهند شد و استخر روباز هتل با کاشی‌کاری‌های زیبا برای شنا پیشنهاد می‌شود و اگر به شنا علاقه ندارید، می‌توانید در صندلی‌های مخصوص کنار آن آفتاب بگیرید.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۷٫۲ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۰٫۷ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۰٫۹ کیلومتر، تا مرکز خرید Gurney Paragon حدود ۴٫۵ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 1 & 2, Pengkalan Weld, 10300 George Town, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۷۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ساحل، باغ، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، بیلیارد، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، خدمات دربانی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، خدمات شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی،‌ آرایشگاه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل 4 ستاره پنانگ

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره پنانگ بود؛ در این مقاله سعی شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت از امتیاز بالایی برخوردار باشند و راهگشای شما برای انتخاب هتل‌های 4 ستاره باشد. اگر به این منطقه سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید. همچنین می‌توانید امتیاز و نظرات خود را برای هر هتل، در صفحه مربوط به آن ثبت کنید تا سایر کاربران بتوانند پیش از سفر از آن استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه