بهترین هتل های 4 ستاره شانگهای؛ نیویورک آسیا در چین

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره شانگهای؛ نیویورک آسیا در چین

شانگهای از شهرها و بنادر مهم در چین است که گردشگران بسیاری دارد؛ اگر قصد دارید سفری لوکس و کمی مقرون به‌صرفه را تجربه کنید هتل‌های 4 ستاره را در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم.

چین شهرهای معروف بسیاری دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها و دومین شهر بزرگ جهان شانگهای است. تور شانگهای یکی از پرطرفدارترین تورها از تور چین است. امروزه شانگهای یکی از شهرهای پربازدید و جذاب جهان برای گردشگری محسوب می‌شود، شهری که پر از آسمان‌خراش‌های دیدنی و ساختمان‌های باشکوه است. این شهر که در طی قرن معاصر، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های گوناگون بوده، امروزه به‌عنوان یکی از توسعه‌یافته‌ترین مناطق و مهم‌ترین پایگاه اقتصادی در جهان مطرح است.

با توجه به اهمیت این شهر چه از نظر گردشگری و چه از نظر تجاری، هتل‌های آن از اهمیت بیشتری برخوردار خواهند بود. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین هتل‌های 4 ستاره شانگهای را به شما معرفی کنیم تا انتخابی هوشمندانه در سفر خود داشته باشید و سفر لوکسی را تجربه کنید.

هتل 4 ستاره شانگهای

هتل رامادا وجیاوچانگ شانگهای (Ramada Shanghai Wujiaochang)

هتل رامادا وجیاوچانگ شانگهای (Ramada Shanghai Wujiaochang)

هتل رامادا وجیاوچانگ شانگهای هتلی 4 ستاره و مجلل است که انتخاب بسیاری برای سفر به شانگهای است و هم برای مسافران توریستی مناسب است و هم برای مسافرانی که به قصد تجارت به این شهر سفر می‌کنند. از این هتل تا ساحل تنها ۶ دقیقه پیاده‌روی فاصله است و مهمانان به‌راحتی می‌توانند به ساحل دسترسی داشته باشند.

همه اتاق‌ها دارای کفپوش و دکوری ساده با رنگ‌های کِرم و سفید هستند. همه اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار دارند. در برخی از اتاق‌ها صندوق امانات نیز وجود دارد که مهمانان پاسپورت و مدارک خود را می‌توانند با خیال راحت در آن نگهداری کنند.

صبحانه هر روزه به‌صورت بوفه‌ای برای مهمانان سرو می‌شود. رستوران هتل فضایی دنج و آرام دارد و غذاهای بین‌المللی و چینی را برای مهمانان خود سرو می‌کنند.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۳۱٫۱ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۶٫۲ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۲٫۸ کیلومتر، تا برج جین مائو ۶٫۶ کیلومتر، تا میدان مردم ۳٫۳ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۷٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 1888 Huang Xing Road, Yangpu, 200000 Shanghai, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۸۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، فضای مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سوئیت عروس، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق.

هتل فور پوینت بای شرایتون شانگهای (Four Points by Sheraton Shanghai, Pudong)

هتل فور پوینت بای شرایتون شانگهای (Four Points by Sheraton Shanghai, Pudong)

هتل فور پوینت بای شرایتون شانگهای در بخش تجاری شهر قرار دارد و یکی از بهترین هتل‌های شهر است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم امکانات در بهترین شرایط واقع شده است و می‌تواند بیشتر نیازهای مهمانان را برطرف کند. این هتل انتخابی است که می‌تواند سفری لوکس را برای شما به‌همراه داشته باشد. جاذبه‌های شهر در نزدیکی هتل قرار دارد و خط مترو نیز در نزدیکی آن قرار دارد و به‌راحتی می‌توانید به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های این هتل چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به رودخانه دارند و با دکوری جذاب مبله شده‌اند. اتاق‌ها با رنگ‌های روشن دکور شده است و رضایت شما را کسب خواهند کرد. اتاق‌های راحت و زیبای این هتل بهترین امکانات را برای مهمانان خود از اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل فراهم کرده‌اند.

هتل فور پوینت رستوران‌های متنوعی دارد؛ این رستوران با چشم‌انداز پاناروما از رودخانه و دکور جذابی که دارد، فضای فوق‌العاده‌ای را برای سرو وعده‌های غذایی ایجاد کرده است. بهترین غذاهای بین‌المللی و چینی را برای مهمانان سرو می‌کنند. کافه هتل نیز صبحانه را به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌کند و می‌توانید در هر موقع که تمایل داشته باشید، از فضای آرام آن بهره‌مند شوید.

پس از روزی شلوغ و مهیج و گشت و گذاری در شهر به مرکز اسپا و سلامت بروید و از امکانات آن استفاده کنید. از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۲۷٫۷ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۳٫۹ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۴٫۵ کیلومتر، تا برج جین مائو ۳٫۲ کیلومتر، تا میدان مردم ۴٫۶ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۳٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 2111 Pudong Nan Road, Pudong, 200127 Shanghai, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۲۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: ماساژ، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت عروس، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، فضای مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سوئیت عروس، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل کورت‌ یارد بای ماریوت شانگهای پودونگ (Courtyard by Marriott Shanghai Central)

هتل کورت‌ یارد بای ماریوت شانگهای پودونگ (Courtyard by Marriott Shanghai Central)

هتل کورت‌ یارد بای ماریوت شانگهای پودونگ در یکی از مناطق معروف شهر قرار دارد و ایستگاه راه‌آهن در نزدیکی آن است. خط مترو نیز به این هتل نزدیک است و مهمانان می‌توانند به‌راحتی از طریق آن به مراکز خرید و جاذبه‌های شهر دسترسی داشته باشند. کارمندان این هتل با برخوردی دوستانه از همان بدو ورود مهمانان را راهنمایی می‌کنند و پس از پذیرش سریع آن‌ها را به‌سمت اتاق‌هایشان هدایت می‌کنند.

وقتی وارد اتاق خود می‌شوید، دکوراسیون مدرن آن برای شما جذاب خواهد بود. اتاق‌ها با مبلمانی کِرم رنگ و قهوه‌ای مبله شده است. پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها نیز نور کافی را به اتاق‌ها می‌دهد و مهمانان می‌توانند از دیدن منظره شهر به‌خصوص در شبانگاه لذت ببرند. سیستم تهویه هوشمندی در اتاق‌ها وجود دارد و میز کار نیز برای کسانی که به قصد سفر تجاری به این هتل می‌آیند، در اتاق‌ها قرار داده شده است. مینی‌بار و لوازم بهداشتی حمام نیز هر روزه شارژ می‌شود.

مهمانان صبح خود را با صبحانه‌ای که در کافه هتل به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود شروع می‌کنند. رستوران هتل نیز با غذاهای متنوع با بهترین دستورات از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

این هتل برای تفریح مهمانان خود گزینه‌هایی را پیشنهاد می‌دهد که یکی از آن‌ها استخر زیبای آن است که با کاشی‌کاری‌های ظریف و طرح‌هایی که دارد آن را جذاب‌تر کرده است. برای کسانیکه قصد دارند روزانه ورزش خود را حتی در سفر داشته باشند، مرکز تناسب اندام هتل گزینه‌ای عالی خواهد بود.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۳۴٫۵ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۳٫۹ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۴٫۵ کیلومتر، تا برج جین مائو ۴٫۸ کیلومتر، تا میدان مردم ۲٫۵ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۳٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 338 Heng Feng Road, Jing'an, 200070 Shanghai, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۲۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: ماساژ، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اروبیک، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت عروس، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، فضای مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سوئیت عروس، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل شانگهای گرین لند جیولانگ (Shanghai Greenland Jiulong Hotel)

هتل شانگهای گرین لند جیولانگ (Shanghai Greenland Jiulong Hotel)

هتل شانگهای گرین لند جیولانگ هتلی 4 ستاره است که مهمانان خود را راضی نگه می‌دارد و می‌تواند گزینه‌ای عالی برای سفری با کیفیت باشد. این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و مهمانان دسترسی مناسبی به مراکز خرید، رستوران‌ها و جاذبه‌ها دارند.

اتاق‌ها با کاغذدیواری‌های براق و نقره‌ای پوشیده شده و با رنگ‌های گرم دکور شده است. اقامت در اتاق‌ها راحت و آرام‌بخش است و تمام امکانات رفاهی از اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی‌بار و حمام در بهترین شکل در اتاق‌ها لحاظ شده است.

برای وعده‌های غذایی، رستوران هتل غذاهای متنوعی را سرو می‌کند و بار هتل نیز برای نوشیدنی مناسب است. رستوران‌های متنوعی در اطراف هتل وجود دارد که اگر دوست دارید بیشتر با مردم محلی در تعامل باشید، بهتر است سری به کافه‌ها و رستوران‌های اطراف هتل بزنید.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۳۱٫۶ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۱٫۷ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۲٫۷ کیلومتر، تا برج جین مائو ۲٫۵ کیلومتر، تا میدان مردم ۳٫۱ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 601 Liyang Road, Hongkou, 200080 Shanghai, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: ماساژ، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اروبیک، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت عروس، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، فضای مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سوئیت عروس، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل سوفیتل شانگهای هایلند (Sofitel Shanghai Hyland)

هتل سوفیتل شانگهای هایلند (Sofitel Shanghai Hyland)

هتل سوفیتل شانگهای هایلند هتلی لوکس و مجلل است که نسبت به هتل‌های هم‌رده خود از سطح بالایی برخوردار است و اقامت رویایی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. دکوراسیون این هتل نشان از دقت و ظرافت بسیار طراحان آن دارد و در هر بخش از این هتل که قدم بگذارید، دکور جذابش برای شما دلپذیر خواهد بود.

اتاق‌های هتل خاص و زیبا هستند و حتی سخت سلیقه‌ترین افراد را در انتخابی که داشته‌اند، خشنود می‌کند. در اتاق‌ها هم از رنگ‌های سرد استفاده شده، هم رنگ‌های گرم و هارمونی خوبی بین آن‌ها برقرار است. نور آباژورها و چراغ‌های کوچکی که در گوشه و کنار اتاق‌ها نصب شده، محیط اتاق‌ها را به‌خصوص در شب دلنشین‌تر کرده است.

صبحانه‌ای که در این هتل سرو می‌شود همه مسافران را، به زود بیدار شدن تشویق می‌کند و مهمانان روز خود را با صبحانه‌ای متنوع از میوه‌ها، نوشیدنی‌ها و نان‌های خوش‌طعم شروع می‌کنند. گل‌ آرایی در همه غذاخوری‌ها به بهترین و با سلیقه‌ترین طراحی‌ها دکور شده و محیط آن را با طراوت‌تر کرده است. بهترین غذاهای بین‌المللی و محلی را در این رستوران‌ها تست خواهید کرد.

اگر اهل مطالعه هستید، این مجموعه دارای کتابخانه است و برای علاقه‌مندان محیط آرامی را ایجاد کرده است. مرکز تناسب اندام هتل و سونای آن نیز برای ورزشکاران و کسانی که دوست دارند کمی ریلکس کنند، مناسب است.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۳۱٫۹ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۱٫۹ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۲٫۷ کیلومتر، تا برج جین مائو ۰٫۸ کیلومتر، تا میدان مردم ۳٫۱ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۱٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 505 Nanjing Road East, Huangpu, 200001 Shanghai, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۸۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: ماساژ، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، کتابخانه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری از کودک، اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت عروس، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، فضای مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سوئیت عروس، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل نووتل آتلانتیس شانگهای (Novotel Atlantis Shanghai)

هتل نووتل آتلانتیس شانگهای (Novotel Atlantis Shanghai)

با هتل نووتل آتلانتیس شانگهای یک خوشامدگویی گرم و هیجان‌انگیز را در شانگهای تجربه خواهید کرد. این هتل تمام آنچه برای اقامت راحت انتظار دارید را برآورده می‌کند. این هتل تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تنها ۷ دقیقه پیاده‌روی فاصله است و با آن به‌راحتی می‌توان به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشت. در دکوراسیون لابی هتل، از رنگ‌های شاد کِرم و نارنجی استفاده شده است که شور و هیجان مهمانان را در مدت اقامت‌شان بیشتر می‌کند.

اتاق‌های هتل دکوری ساده با رنگ‌های سفید و زرشکی دارند. نورگیری اتاق‌ها فوق‌العاده‌ است و مهمانان با چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر در اتاق‌های خود مواجه هستند. در همه اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی اختصاصی با بهترین لوازم بهداشتی تدارک دیده است.

در این هتل با خیال راحت به رستوران‌های آن بروید. گزینه‌های غذاخوری بسیاری برای مهمانان وجود دارد. دکورهای خاص و زیبا با رنگ‌های شاد محیط آرام و سرزنده‌ای را ایجاد کرده است. غذاهای بین‌المللی و محلی در رستوران‌ها سرو می‌شود. یکی از رستوران‌ها در طبقات فوقانی هتل قرار دارد و با منظره پاناروما از شهر لذت غذا خوردن در آن را دوچندان می‌کند. یکی از غذاهای معروف این رستوران کباب برزیلی است که حتما آن را با یک نوشیدنی سفارش دهید.

استخر روباز هتل بسیار آرامش‌بخش است و ساعت‌ها می‌توان درون آن از فضای دل‌نشین آن لذت برد. مرکز تناسب اندام برای علاقه‌مندان به ورزش نیز با بهترین تجهیزات در دسترس است.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۲۸ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۱٫۹ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۲٫۷ کیلومتر، تا برج جین مائو ۱٫۹ کیلومتر، تا میدان مردم ۴٫۷ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۳٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 728 Pudong Avenue, Pudong, 200120 Shanghai, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۰۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: ماساژ، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، کلاب کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری از کودک، اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت عروس، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، فضای مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سوئیت عروس، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی، فرانسوی، روسی)

هتل سنترال شانگهای (Central Hotel Shanghai)

هتل سنترال شانگهای (Central Hotel Shanghai)

هتل سنترال شانگهای در مسیر جاده ی جیوجیانگ Jiujiang قرار دارد و در مرکز شهر واقع شده است و با خدمات بی‌نظیری از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل به خاطر موقعیت مرکزی‌، تمیزی و با دقت بودن و مهربانی کارکنانش بسیار مورد توجه گردشگران واقع شده است و بسیاری در تور خود این هتل را برمی‌گزینند.

اتاق‌ها فضای دل‌باز و زیبایی دارند و اقامت راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. اتاق‌ها با رنگ‌های روشن دکور شد‌ه‌اند و پنجره‌های بزرگ، منظره‌ زیبایی از شهر را نشان مهمانان می‌دهد. سیستم تهویه اتاق، قابل کنترل است و اینترنت نیز در هر بخش از هتل در دسترس است.

غذاهای دریایی در رستوران این هتل بسیار پرطرفدار است و غذاهای چینی با عطر و طعم ویژه‌ای برای مهمانان سرو می‌شود. طعم غذای خود را با یک نوشیدنی پیشنهادی از کارمندان رستوران برای خود ماندگارتر کنید. مهمانان می‌توانند از خدمات ماساژ و مرکز اسپا استفاده کنند و لحظات آرامی را در کنار همراهان خود تجربه کنند.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۳۱٫۹ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۱٫۹ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۲٫۷ کیلومتر، تا برج جین مائو ۲٫۴ کیلومتر، تا میدان مردم ۰٫۷ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۱٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 728 Pudong Avenue, Pudong, 200120 Shanghai, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۱۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: ماساژ، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، بیلیارد، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت عروس، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، فضای مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سوئیت عروس، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی، ژاپنی)

هتل یو ‌آر ‌بی ‌ان بوتیک شانگهای (URBN Boutique Shanghai)

هتل یو ‌آر ‌بی ‌ان بوتیک شانگهای (URBN Boutique Shanghai)

هتل یو ‌آر ‌بی ‌ان بوتیک شانگهای یکی از بهترین هتل‌های شهر است و آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل طراحی متفاوتی دارد و بسیار مدرن و شیک است. اگر دوست دارید در محیطی متفاوت اما جذاب اقامت داشته باشید این هتل انتخابی هوشمندانه است.

اتاق‌ها بسیار دل‌باز و جادار هستند و همه با کفپوش‌های قهوه‌ای سوخته کاور شده‌اند. استفاده از رنگ‌های خنثی با الگوهای متنوع و انتزاعی اتاق‌ها را جذاب و دلپذیر کرده است. سیستم تهویه هوشمند، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون صفحه تخت و مینی‌بار بخشی از جزئیات اتاق‌های این هتل است.

فضای تراس مانند هتل برای چای عصرگاهی یا تست نوشیدنی‌های چینی فضای مناسب و فرح‌بخشی است. هتل دارای مرکز تناسب اندام است و شما می‌توانید از بهترین دستگاه‌ها استفاده کنید.

از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ ۳۵٫۱ کیلومتر، تا برج مروارید شرقی ۳٫۱ کیلومتر، تا خیابان نانجینگ شانگهای ۴٫۱ کیلومتر، تا برج جین مائو ۵٫۹ کیلومتر، تا میدان مردم ۳٫۱ کیلومتر و تا باغ یو یوآن ۴٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 183 Jiaozhou Road (near Beijing West Rd), Jing'an, 200040 Shanghai, China
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: ماساژ، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، بیلیارد، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی‌سیم، چک این/چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت عروس، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، فضای مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سوئیت عروس، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی، ژاپنی)

هتل 4 ستاره شانگهای

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر شانگهای بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که راهگشای شما برای انتخاب هتل در این شهر باشد و در نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، بهترین و لوکس‌ترین باشند. اگر به شهر آسمان‌خراش‌های سفر کردید ما را با تجربه‌های محل اقامت خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه