با تور شبانه به تماشای کولوسئوم بروید

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
با تور شبانه به تماشای کولوسئوم بروید

تماشای کولوسئوم در شب قطعا می‌تواند شکوه و عظمت این سازه تاریخی را هر چه بیشتر نشان دهد. تور شبانه این امکان را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است، هر چند مزایای خاصی نیز دارد.

بازدید از کولوسئوم، از عجایب هفت‌گانه جهان، در هر زمان از روز فوق‌العاده است، اما با تور شبانه جدید می‌توانید از این جاذبه تاریخی بعد از تاریکی دیدن کنید. در طول شب، زیر آسمان تیره و در کنار نور چراغ‌های شهر که فضای این مکان را روشن کرده است، عظمت و شکوه این آمفی‌تئاتر دوچندان می‌شود.

کولوسئوم

تور شبانه توسط کارشناسان تور در کشور ایتالیا آغاز به کار کرده است و امکان بازدید از نقاط غیرقابل بازدید کولوسئوم را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند، نظیر سکوی نمایش و زندان‌های زیرزمین که در طول روز اجازه بازدید از آن‌ها را ندارید.

کولوسئوم

هر سال به‌طور متوسط حدود چهار میلیون بازدیدکننده از این بنای تاریخی دیدن می‌کنند، اما این تور شبانه فقط ۲۵ شرکت‌کننده دارد و می‌توانید به دور از هیاهوی مردم، از این تور لذت زیادی ببرید. این تور از میدان ونیز (Piazza Venezia) آغاز می‌شود که دیدگاهی کلی از تاریخ امپراطوری روم به شما می‌دهد و در ادامه نقاط دیدنی شهر نظیر فروم رومی، تپه کاپیتولین (Capitoline Hill) و خیابان امپراطوری (Via dei Fori Imperiali) را خواهید دید.

کولوسئوم

سپس به کولوسئوم می‌روید و می‌توانید از سکوی چوبی آن دیدن کنید که چشم‌انداز یک گلادیاتور نسبت به آمفی‌تئاتر را پیشکش شما می‌کند. در ادامه به زندان‌های زیرزمین این بنا برده می‌شوید که حیوانات و گلادیاتورها در زمان دوران روم باستان در قفس‌هایی غل‌و‌زنجیر می‌شدند تا نوبت جنگیدن آن‌ها شود. یک در و آسانسور بازسازی شده نیز در این مکان به چشم می‌خورد که برای بالا بردن آن‌ها به میدان اصلی آمفی‌تئاتر بوده است. هزینه تور کولوسئوم زیر نور ماه، ۸۶ دلار است.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه