بهترین هتل های ارزان ایروان؛ از مقاصد محبوب ایرانیان در ارمنستان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی جمعه، ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
بهترین هتل های ارزان ایروان؛ از مقاصد محبوب ایرانیان در ارمنستان

اگر برای اقامت در ایروان می‌خواهید به سراغ هتل‌های اقتصادی و 3 ستاره آن بروید اما اطلاعی از آن‌ها و نوع خدماتشان ندارید، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای ما را که لیستی از بهترین هتل‌های ارزان ایروان است تا انتها دنبال کنید.

ایروان شهری با قدمت هزار ساله در ارمنستان است و این شهر شاهد حکمرانی‌ها، پادشاهان، جنگ‌ها و حمله‌های بسیاری بوده و داستان‌های زیادی برای گفتن دارد. تاریخ غنی و سرگذشتی که این شهر داشته است، آثار تاریخی و جاذبه‌های بی‌نظیری را در این شهر همراه داشته که در کنار طبیعت بکر و زیبای ایروان گردشگران بسیاری را به این سرزمین روانه می‌کند. هتل همیشه از مسائل مهم در سفر بوده است؛ به همین منظور در این مقاله قصد داریم از میان بهترین هتل های ایروان فهرستی از هتل‌های ارزان ایروان را به شما معرفی کنیم و امکانات آن‌ها را برای شما شرح دهیم تا سفری ارزان را تجربه کنید. همچنین اگر قبلا تجربه‌ی اقامت در این هتل‌ها را دارید می‌توانید نقد و بررسی خود را از هتل مورد نظر، در صفحه‌ی مختص آن ثبت کنید تا سایر کاربران بتوانند نظرات شما برای رزرو هتل استفاده کنند.

هتل ارزان ایروان

فهرست هتل‌ها:

هتل ایروان دلوکس (Yerevan Deluxe Hotel)

هتل ایروان دلوکس (Yerevan Deluxe Hotel)

هتل ایروان دلوکس (Yerevan Deluxe Hotel) هتلی 3 ستاره با ساختمانی زیبا و با سقف‌های شیروانی است که تنها با طی کردن فاصله‌ای اندک و نزدیک به ۵ دقیقه می‌توانید به مرکز شهر دسترسی داشته باشید. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مهمانان خود است. اگر با ماشین خود قصد سفر به ایروان را دارید می‌توانید آن را در پارکینگ خیابانی هتل پارک کنید و اگر قصد دارید در مدت سفر خود ماشین کرایه‌ کنید هتل این امکان را برای شما فراهم کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

اتاق‌های هتل شیک و تمیز هستند و دکوری مدرن و ساده دارند. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع هستند و شما می‌توانید دما را کنترل کنید. اینترنت در همه بخش‌های اتاق قابل دسترس است و یخچال در همه اتاق‌ها وجود دارد. حمام اتاق‌ها هر روزه با لوازم بهداشتی شارژ می‌شوند. اتاق‌ها هر روزه تمیز می‌شوند و شما می‌توانید با پرداخت اضافه بها از خدمات اتوشویی و خشکشویی بهره‌مند شوید.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و برای دیگر وعده‌های غذایی با منویی از غذاهای اروپایی و ارمنی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. شما می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌های اطراف هتل سر بزنید و در محیط‌های گرم و دوستانه کافه‌ها و رستوران‌ها با مردمان بومی غذای خود را میل کنید.

از این هتل تا ماتناداران ۲٫۵ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۳٫۱ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۳٫۸ کیلومتر، تا دژ اربونی ۷٫۷ کیلومتر، تا پارک عشاق ۱٫۵ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۲٫۳ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Komitaz Street 32/1, 0012 Yerevan, Armenia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۳۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، چک این / چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل شیراک (Shirak Hotel)

هتل شیراک (Shirak Hotel)

هتل شیراک (Shirak Hotel) هتلی مناسب برای سفری مقرون به‌صرفه و در عین حال با کیفیت عالی است. این هتل در مرکز شهر و در بخش تجاری شهر قرار دارد. این هتل چشم‌انداز زیبایی از منظره شهر و کوه‌های آرارات را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. از این هتل دسترسی خوبی به سایر بخش‌ها و دیدنی‌های شهر خواهید داشت.

هتل دارای اتاق‌های متنوعی است و اگر با خانواده خود سفر می‌کنید می‌توانید از سوئیت‌های بزرگ و جادار هتل استفاده کنید. اتاق‌ها بسیار تمیز و زیبا هستند و می‌توانید از دیدن منظره شهر از اتاق‌های خود لذت ببرید. اتاق‌ها بیشتر با رنگ‌های روشن و کرم دکور شده است و همه اتاق‌ها مجهز به تهویه، اینترنت و تلویزیون هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و شما می‌توانید برای دیگر وعده‌های غذایی خود به یکی از دو رستوران هتل بروید که با غذاهای محلی از شما پذیرایی می‌کند. شما می‌توانید در فضای تراس مانند هتل، صبحانه یا غذای خود را میل کنید.

از این هتل تا ماتناداران ۲ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۰٫۴ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۰٫۹ کیلومتر، تا دژ اربونی ۴٫۸ کیلومتر، تا پارک عشاق ۱٫۶ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۲٫۳ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۰٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Khorenatsi Street 13A, 7010 Yerevan, Armenia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، چک این / چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل پرایمر (Primer Hotel)

هتل پرایمر (Primer Hotel)

هتل پرایمر ایروان (Primer Hotel) هتلی اقتصادی و 3 ستاره است که در فاصله ۲۰۰ متری از ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است و به‌راحتی می‌توانید به مرکز شهر دسترسی داشته باشید. مهمانان اگر با ماشین خود سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. در لابی هتل اینترنت پرسرعت در دسترس است.

اتاق‌های هتل منظره زیبایی از کوه‌های آرارات را به مهمانان خود می‌بخشند. اتاق‌ها هرکدام با دکوری زیبا و ساده مبله شده است. همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، یخچال و مینی‌بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی و اینترنت بی‌سیم هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و غذاهای ارمنی و بین‌المللی در رستوران آرام هتل سرو می‌شود. بار هتل نیز نوشیدنی‌های خوبی را برای مهمانان خود تهیه می‌کند.

اگر اهل شنا هستید استخر نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچکی در این هتل وجود دارد که برای تفریح مناسب است.

از این هتل تا ماتناداران ۲ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۳٫۱ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۳٫۵ کیلومتر، تا دژ اربونی ۶٫۸ کیلومتر، تا پارک عشاق ۲٫۳ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۲٫۲ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۲٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulnetsi Street 58 , 0069 Yerevan, Armenia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۲۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، استخر روباز، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، چک این / چک اوت خصوصی، فکس / فتوکپی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل الیمپیا (Olympia Hotel)

هتل الیمپیا (Olympia Hotel)

هتل الیمپیا (Olympia Hotel) یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره با موقعیت فوق‌العاده و مناظر بی‌نظیر است. این هتل در نزدیک دره Hrazdan با چشم‌انداز طبیعی از آبشاری کوچک و منظره‌ای از کوه‌های آرارات است. این هتل که در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و مهمانان از این طریق می‌تواند به هر بخشی از شهر که تمایل دارند دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و دکوری کلاسیک با لوازم چوبی زیبا با منبت‌های ظریف دارد. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر هستند. آباجورهای کوچکی که روی دیوارها نصب شده‌اند فضای اتاقتان را در شب رویایی‌تر می‌کند و شما در آرامش بیشتر به استراحت می‌پردازید. همه اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی شامل اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، حمامی زیبا و تراس را دارا هستند. در شب دیدن منظره شهر و نوشیدن یک چای خوش‌طعم در تراس اتاق‌تان را از دست ندهید.

صبحانه خوش رنگی با محصولات تازه برای مهمانان هر روزه تهیه می‌شود و شما می‌توانید از منوی متنوعی از غذاهای ارمنی و اروپایی که در رستوران هتل وجود دارد غذای خود را انتخاب کنید. رستوران هتل، فضای دوست داشتنی و با طراوتی دارد، مطمئنا از خوردن غذای خود در این محیط لذت خواهید برد.

یکی از گزینه‌هایی که در این هتل نمیشه از آن ساده گذشت استخر زیبای هتل در فضای باز آن و با چشم‌انداز فوق‌العاده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم در اوقات فراغت خود تنی به آب بزنید یا در کنار استخر روی صندلی‌های آفتاب‌گیر استراحت کنید.

از این هتل تا ماتناداران ۳٫۳ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۳٫۱ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۳٫۸ کیلومتر، تا دژ اربونی ۷٫۵ کیلومتر، تا پارک عشاق ۲٫۲ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۲٫۹ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۳٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Barbyusa Street 64, 0028 Yerevan, Armenia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۳۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، سالن آرایشی، ماساژ، موزیک زنده، کرایه دوچرخه، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، چک این / چک اوت خصوصی، فکس / فتوکپی، سوئیت ماه عسل، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل اس‌ دی دیوید (SD David Hotel)

هتل اس‌ دی دیوید (SD David Hotel)

هتل اس‌ دی دیوید (SD David Hotel) هتلی 3 ستاره و اقتصادی در ایروان است که گردشگران تور ایروان برای اینکه سفری ارزان و در عین حال با کیفیت را داشته باشند این هتل را انتخاب می‌کنند. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و اتوبوس قرار دارد و دسترسی را برای مسافران راحت کرده است.

اتاق‌ها ساده و دل‌باز هستند و هر روزه تمیز می‌شوند. در دکور اتاق‌ها بیشتر از رنگ‌های گرم استفاده شده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، مینی بار و حمامی تمیز با لوازم بهداشتی مورد نیاز مهمانان هستند.

مهمانان می‌توانند روز خود را با صبحانه‌ای متنوع در رستوران هتل شروع کنند. هتل دارای آشپزخانه‌ای مجهز است و مهمانان در صورت نیاز می‌توانند از امکانات آشپزخانه بهره‌مند شوند.

از این هتل تا ماتناداران ۳٫۳ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۳٫۱ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۳٫۸ کیلومتر، تا دژ اربونی ۷٫۵ کیلومتر، تا پارک عشاق ۲٫۲ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۲٫۹ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۳٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Sasuntsi Davit Street 7, 0008 Yerevan, Armenia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: آشپزخانه مشترک، مرکز تناسب اندام، مربی خصوصی، مرکز اسپا و سلامت، تورهای پیاده روی، کرایه دوچرخه، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، شبکه تلویزیونی کودکان، اتاق‌های سیگار ممنوع، چک این / چک اوت خصوصی، فکس / فتوکپی، دستگاه خودپرداز، سوئیت ماه عسل، امکانات وی آی پی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل مگ (Hotel Meg)

هتل مگ (Hotel Meg)

هتل مگ (Hotel Meg) از هتل‌های 3 ستاره‌ای است که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است و در مرکز شهر قرار دارد و تنها با طی کردن فاصله‌ای اندک می‌توان به جاذبه‌های مهم شهر دسترسی داشت. خاطر نشان می‌شویم که این هتل دسترسی خوبی به ایستگاه مترو و اتوبوس نیز دارد و برای دسترسی به مناطق دورتر از هتل، می‌توان از سیستم حمل و نقل شهری استفاده کرد.

این هتل دارای سوئیت‌‌های بزرگ است که با وسایلی مرتب و شیک مبله شده است و برای کسانیکه به‌صورت خانوادگی یا گروهی سفر می‌کنند مناسب است. سوئیت‌ها، آشپزخانه‌ای مجهز دارند و مهمانان به‌راحتی می‌توانند غذای موردعلاقه خود را در محل اقامت خود طبخ کنند؛ البته در اطراف هتل رستوران‌ها و کافه‌های گوناگونی وجود دارد که سر زدن به آن‌ها نیز لذت‌بخش خواهد بود. محل اقامت مهمانان به امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی تمیز مجهز هستند.

صبحانه در اتاق مهمانان سرو می‌شود و میوه‌های تازه نیز هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود. از این هتل تا ماتناداران ۰٫۴ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۱٫۵ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۲٫۱ کیلومتر، تا دژ اربونی ۵٫۸ کیلومتر، تا پارک عشاق ۰٫۸ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۰٫۶ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۱٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Jrashat 1, 0009 Yerevan, Armenia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۷ سوئیت است.
  • امکانات هتل: آشپزخانه مشترک، کرایه دوچرخه، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، صبحانه در اتاق، اتاق‌های سیگار ممنوع، چک این / چک اوت خصوصی، فکس / فتوکپی، دستگاه خودپرداز، امکانات وی آی پی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل کپیتال (Capital Hotel)

هتل کپیتال (Capital Hotel)

هتل کپیتال (Capital Hotel) هتلی 3 ستاره در منطقه Aygedzor است که محیط آرامی دارد و برای کسانیکه علاقه‌مندند در محیطی ساکت و کمی دور از شلوغی اقامت داشته باشند مناسب است. این هتل با توجه به کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد می‌تواند انتخاب مناسبی برای سفر به این شهر باشد.

غذاهای محلی در رستوران هتل سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از خوردن نوشیدنی‌هایی که در بار هتل سرو می‌شود لذت ببرند. هتل دارای استخر برای علاقه‌مندان به شنا نیز است و می‌توانید لحظات شادی را با همراهان خود سپری کنید.تمامی اتاق‌های هتل دارای تراس هستند و همه دکوری ساده و مرتب دارند که می‌تواند رضایت مهمانان خود را به‌دست آورد. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، حمامی با سشوار و لوازم بهداشتی هستند.

از این هتل تا ماتناداران ۲٫۱ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۲ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۲٫۷ کیلومتر، تا دژ اربونی ۶٫۷ کیلومتر، تا پارک عشاق ۰٫۹ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۱٫۷ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Aygedzor Street 53B, 0019 Yerevan, Armenia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: آشپزخانه مشترک، کرایه دوچرخه، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، صبحانه در اتاق، اتاق‌های سیگار ممنوع، چک این / چک اوت خصوصی، فکس / فتوکپی، دستگاه خودپرداز، امکانات وی آی پی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل والنسیا آکوا پارک (Valensia Resort & Aqua park)

هتل والنسیا آکوا پارک (Valensia Resort & Aqua park)

هتل والنسیا آکوا پارک (Valensia Resort & Aqua park) هتلی 3 ستاره و میان‌رده در ایروان است که ساختمانی ویلایی شکل دارد و اقامت خوبی را برای شما فراهم خواهد کرد. شما تنها با ۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به پارک آبی هتل دسترسی داشته باشید.

اتاق‌‌های هتل شیک و زیبا هستند و با مبلمانی با رنگ‌های گرم و کلاسیک دکور شده است. اتاق‌ها بسیار راحت هستند و در مدت سفر خود اقامت راحتی را خواهید داشت. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند.

در رستوران هتل می‌توانید از خوردن غذاهای ارمنی، دریایی و بین‌المللی لذت ببرید. از این هتل تا ماتناداران ۳٫۷ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۵٫۲ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۵٫۴ کیلومتر، تا دژ اربونی ۷٫۶ کیلومتر، تا پارک عشاق ۴٫۸ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۴٫۵ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Miasnikyan Avenue 40, 0025 Yerevan, Armenia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۵۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، استخر کودکان، استخر روباز، سونا، کلاس‌های یوگا، مرکز تناسب اندام، خدمات آرایشی، کرایه دوچرخه، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، چک این / چک اوت خصوصی، سوئیت ماه عسل، امکانات وی آی پی، فکس / فتوکپی، دستگاه خودپرداز، امکانات وی آی پی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، فارسی)

هتل وایت هاوس (White House Hotel)

هتل وایت هوس (White House Hotel)

هتل وایت هوس (White House Hotel) آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم و هتلی است که در منطقه مسکونی قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است. اتاق‌های هتل دارای دکوری کلاسیک هستند و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، کمد لباس و حمام اختصاصی هستند.

رستوران هتل غذاهای مختلف ارمنی و بین‌المللی را سرو می‌کند و شما می‌توانید از نوشیدنی‌هایی که در بار هتل سرو می‌شود میل کنید. شنا در استخر هتل را فراموش نکنید؛ فضای بزرگ و آرام استخر محیط مناسبی برای آفتاب گرفتن و استراحت است.

از این هتل تا ماتناداران ۳٫۷ کیلومتر، تا میدان جمهوری ۴٫۶ کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت گریگور ۳٫۹ کیلومتر، تا دژ اربونی ۰٫۴ کیلومتر، تا خانه اپرا ایروان ۵٫۴ کیلومتر و تا موزه تاریخ ارمنستان ۴٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ayvazovsky Street 29, 3720 Yerevan, Armenia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر کودکان، استخر روباز، سونا، خدمات آرایشی، کرایه دوچرخه، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، چک این / چک اوت خصوصی، نگهداری از کودک، فکس / فتوکپی، دستگاه خودپرداز، امکانات وی آی پی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، سرویس اتاق، خدمات اتوشویی و خشکشویی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های عایق صدا، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، فارسی)

هتل ارزان ایروان

آنچه که ذکر شد، تنها تعداد معدودی از هتل‌های ارزان ایروان بود. در این مقاله تلاش شد تا هتل‌هایی ذکر شود که از نظر امکانات و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، در نوع و سطحی که قرار دارند، بهترین باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، در صفحه‌ی مربوط به هر هتل، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه