روز دعا در شهر اجابت

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
روز دعا در شهر اجابت

روز عرفه روز دعا و نیایش است و عموم مردم سعی می‌کنند این روز را در مکان‌های مذهبی بگذرانند. سفر به مشهد می‌تواند تجربه خوبی برای گذراندن این روز در کنار حرم امام رضا (ع) باشد.

می‌گویند که در روز عرفه، همۀ در‌های رحمت ایزدی به روی تمامی بندگان خدا گشوده می‌شود و همه – حتی گناهکارترینِ انسان‌ها – می‌توانند به امیدِ بخشش، دست به آسمان بردارند و با خدای خود راز و نیاز کنند. دعا و استجابت در روز عرفه به هم نزدیک‌تر می‌شوند و کمتر دستی است که خالی از آسمان بی‌منتهای رحمت الهی به زمین بازگردد. روز عرفه روز اعتراف به گناهان است، از حضرت آدم و حوا گرفته، تا حضرت ابراهیم (ع)، همه در این روز رو به سوی درگاه لایزال رحمان کرده‌اند و به گناهان خویش معترف شده‌اند؛ پس چرا ما چنین روز بابرکت و نادری را با کارهای روزمره و پوچ به هدر بدهیم؟

روز عرفه مقارن با روزی است که امام سوم شیعیان، حضرت امام حسین (ع) راهی کربلا شد و ازاین‌رو زیارت از حرم ایشان یا خواندن زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) در این روزِ مبارک بسیار توصیه شده است. البته شفاعت جستن از وارث به‌حق امام حسین (ع)، امام رئوف و دوست‌داشتنی، آقا اما رضا (ع) هم کم از زیارت حرم حضرتش ندارد و چه‌بسا فضیلت‌های فراوانی نیز برایش ذکر شده است. با تور لحظه‌ آخری مشهد می‌توانید با صرف کمترین هزینۀ ممکن، به مراد دل عاشقتان برسید و روز عرفه و فردایش که روز عید سعید قربان است را در جوار حرم متبرک و آرامش‌بخشش سر کنید.

تور مشهد

ویژگی دیگر تور مشهد این است که می‌توانید در هتل‌های نزدیک به حرم اقامت کنید و به این طریق، هروقت که کبوتر دلتان به‌سمت هوای حرم پر کشید، در کمترین زمان ممکن خودتان را به ضریح مطلایش برسانید و دعا و ندبه‌های خالصتان را در گوش امام مهربانی‌ها نجوا کنید.

تور مشهد

یکی از تجربه‌های بی‌نظیری که می‌توانید با تور هوایی مشهد تجربه کنید، حضور در این شهر مقدس در روز عید قربان و ایستادن در صف باشکوه نماز عید قربان در حرم مطهر رضوی است. صف عاشقان در این نماز باشکوه آن‌قدر طولانی می‌شود که حتی صحن و بارگاه عظیم و پربرکت شمس‌الشموس هم تاب و طاقتش را ندارد و گاهی حتی صفهای نمازگزاران قدم به خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف حرم می‌گذراد و نیمی از شهر را غرق عطر بندگی و خلوص می‌کند. مشهد، شهری که با انبوه مهربانی‌هایش برای زائران و میهمانانش آغوش گشوده و این کهنه‌سوار، دیرزمانی است که خود را وقف میزبانی از تازه قدم‌گذاردگان به روی خاک متبرکش کرده است.

مانلی پرواز، نقشی از اعتماد، سفری بی‌تردید را برایتان آرزومند است. سفرتان سبز!

مطالب مرتبط:

دیدگاه