بهترین هتل های 5 ستاره مالدیو؛ هتل‌ هایی در بهشت استوایی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره مالدیو؛ هتل‌ هایی در بهشت استوایی

قصد سفر به مالدیو، بهشت رویایی قاره آسیا را دارید و در انتخاب هتل لوکس خود دچار تردید شده‌اید؟ در این مقاله بهترین هتل‌های 5 ستاره مالدیو را برای شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت‌تری محل اقامت خود را برگزینید.

مالدیو کشوری کوچک در قاره آسیا است که پایتخت آن شهر زیبای ماله است. این کشور زیبا هزاران جزیره دارد که دارای طبیعت بکر و بی‌نظیر است. تنها ۲۰۲ جزیره این مجمع‌الجزایر، قابل سکونت هستند و ۸۸ جزیره آن گردشگرپذیر بوده و در آن‌ها هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی برای رفاه گردشگران تعبیه شده است. سواحل زیبای مرجانی با ماهی‌های رنگارنگ مالدیو و مرداب‌های صاف و زلال و درختان نارگیل، محیط مناسبی برای استراحت و آرامش اعصاب و روان را برای مسافران فراهم می‌آورد. معمولا هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در جزایری هستند که گزینه فوق‌العاده‌ای برای ورزش‌های آبی، موزیک محلی و غذاهای خوش‌طعم محلی هستند.

در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های 5 ستاره مالدیو را به شما معرفی کنیم و شما را با امکانات و خدمات بی‌نظیری که ارائه می‌دهند، آشنا کنیم.

هتل 5 ستاره مالدیو

هتل کورومبا مالدیو (Kurumba Maldives)

هتل کورومبا مالدیو (Kurumba Maldives)

مالدیو سرزمین جزیره‌ها و مقصدی برای تعطیلات و ماه عسل است و همه هتل‌های آن به‌خصوص هتل‌های 5 ستاره در آن سفری رویایی را برای مهمانان خود خلق می‌کنند. هتل کورومبا مالدیو یکی از به روزترین و شیک‌ترین هتل‌های این منطقه است که می‌توان گفت یکی از نزدیک‌ترین‌ هتل‌ها به فرودگاه بین‌المللی ماله است و نزدیک به ده دقیقه با ماشین از فرودگاه تا این هتل فاصله دارد. مهمانان پس از رسیدن به فرودگاه به‌راحتی و بدون طی کردن سفر دریایی می‌توانند به هتل خود دسترسی داشته باشند.

اتاق‌ها و ویلاهای این هتل هر چیزی که در تصور خود در مورد یک هتل در جزیره‌ای زیبا داشته‌اید، محقق می‌کند. همه اتاق‌ها منظره‌ای رو به ساحل و دریا دارند و دورتادور فضای هتل قرار گرفته‌اند. اتاق‌ها دکوری زیبا و مدرن دارد و ترکیب رنگ سفید و آبی آرامش بیشتری را به اتاق‌ها بخشیده است. شما به‌راحتی از اتاق خود می‌توانید به باغ و محوطه هتل دسترسی داشته باشید و در هر موقع از شبانه‌روز در آنجا قدم بزنید. اتاق‌های هتل به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام با وان مجلل و زیبا به‌همراه لوازم بهداشتی لوکس مجهز هستند.

هتل کرومبا امکانات تفریحی بسیاری را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد. این هتل دارای ۲ استخر رو باز،۳ زمین تنیس و باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین وسیله‌ها است؛ مرکز اسپا و ماساژ این هتل با کادری مجرب بخشی است که نمی‌توان از آن به‌راحتی گذشت و حتما باید از امکاناتی که برای مهمانان خود در نظر گرفته‌اند، بهره‌مند شوید. از تفریحات دیگر این مجموعه می‌توان به شرکت در تورهای ورزش‌های آبی مثل کانوسواری، تورهای گشت شهری، کلاس آشپزی مالدیوی و کلاس نقاشی اشاره کرد. مهمانی‌هایی شبانه، اجرای موسیقی زنده، نمایش فیلم‌ها از دیگر امکانات و تفریحات این هتل است.

این هتل شیک و زیبا دارای رستوران‌های متنوع و ۳ کافه است که شما به‌راحتی می‌توانید غذای موردعلاقه خود را پیدا کنید و فرصت این را به‌دست آورید که با غذاهای محلی در فضایی سنتی با دکوری جذاب نیز آشنا شوید. حتما از نوشیدنی‌های تازه که در کافه یا کنار استخر سرو می‌شود تست کنید، طعم فوق‌العاده آن‌ها خستگی را از تن شما بیرون می‌کند.

  • آدرس: Vihamanafushi, North Male Atoll, 08340 Male City, Maldives
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۸۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس‌های یوگا، ماساژ تخصصی، خدمات حرفه‌ای آرایشی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، کتاب و سی‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (چینی، اکراینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی)

هتل پارادایس آیلند ریزورت اَند اسپا (Paradise Island Resort & Spa)هتل پارادایس آیلند ریزورت اَند اسپا (Paradise Island Resort & Spa)

هتل پارادایس آیلند ریزورت اَند اسپا هتلی است که نفس شما را در سینه حبس خواهد کرد و لحظات شیرینی را در مدت اقامت شما در این هتل رقم خواهد زد. این هتل لوکس و زیبا که ساخت آن به سال ۱۹۹۴ باز می‌گردد، تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان خود می‌کند و این هتل از آن هتل‌هایی است که با ترک آن برای فضای فوق‌العاده و رویایی‌اش دلتنگ خواهید شد. برای تورهای خود و گردش در شهر حتما به بخش تور این هتل سر بزنید چون با کادری حرفه‌ای، راهنمایی لازم را به شما می‌کنند و اگر دوست داشتید تورهای متنوعی را به شما معرفی خواهند کرد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل همه در مجاورت ساحل نیلی این منطقه هستند و شما هر موقع که دوست داشته باشید، در آب‌های زلال دریا می‌توانید شنا کنید. امکانات اتاق‌ها عالی و بی‌نقص است و با دکور جذاب و ساده‌ای که دارد، اقامت راحتی را برای شما فراهم می‌آورد. نورپردازی داخلی و خارجی اتاق‌ها بی‌نظیر است و در شب، محوطه خارجی اتاق‌ها با نورهایی که تعبیه شده است، در کنار صدای آرام موج‌ها آرامشی مثال‌‌زدنی را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

رستورا‌ن‌های این هتل همانند دیگر بخش‌های آن شما را هیجان‌زده خواهد کرد. هر غذایی که تصور کنید، از غذاهای محلی گرفته تا غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، غذاهای دریایی، غذاهای معروف بین‌المللی را در رستوران‌های این هتل پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید صبحانه را در هر یک از رستوران‌ها با فضایی دلچسب میل کنید یا به پذیرش سفارش دهید که در اتاق برای شما صبحانه را سرو کنند. از نوشیدنی‌ها و دسرهای مختلفی که در کافه‌ها و بار هتل نیز سرو می‌شود، غافل نشوید.

این هتل تفریحات فوق‌العاده‌ای دارد؛ شما می‌توانید هم از استخر عمومی هتل استفاده کنید هم از استخری که در بعضی از سوئیت‌ها وجود دارد. کودکان نیز می‌توانند از استخر مخصوص خودشان و زمین‌های بازی استفاده کنند. اگر دوست دراید که کمی در سکوت به تمرینات یوگا بپردازید، این هتل‌ کلاس‌های عالی را با مربی حرفه‌ای برای یوگا برگزار می‌کند. هرگونه خدمات آرایشی و بهداشتی در این هتل برای مهمانان ارائه می‌شود. شما در ساحل می‌توانید از چترهای آفتابی و تخت‌ها و صندلی‌های مخصوص استفاده کنید. اگر به ورزش‌های آبی علاقه دارید و دوست دارید کمی آدرنالین خون‌تان را افزایش دهید، می‌توانید با پرداخت هزینه در این تورها شرکت کنید و لحظات مهیجی را تجربه کنید.

  • آدرس: Lankanfinolhu, 08420 Male City, Maldives
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۸۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس‌های یوگا، ماساژ تخصصی، خدمات حرفه‌ای آرایشی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (چینی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، عربی)

هتل شرایتون فول مونت ریزورت اند اسپا مالدیو (Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa)

هتل شرایتون فول مونت ریزورت اند اسپا مالدیو (Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa)

سواحل سفید، آب های شفاف کریستالی و آفتاب طلایی و درخشان، از ویژگی‌های هتل شرایتون فول مونت ریزورت اند اسپا مالدیو هستند که در جزیره زیبا و مسحورکننده و خصوصی فورانافوشی (Furanafushi) قرار گرفته است. از این هتل لوکس و 5 ستاره هر چیزی را که برای یک اقامت فراموش‌نشدنی لازم دارید، برای شما بدون هیچ‌گونه نقصی فراهم می‌کند. در این هتل تحویل اتاق‌ها خیلی سریع انجام می‌گیرد و راهنمایان تور و هتل همه چیز را برای شما توضیح می‌دهند همه امکانات هتل را برای شما شفاف خواهند کرد تا شما به بهترین شکل ممکن از امکانات این هتل بهره‌مند شوید.

اتاق‌های هتل زیبا رو به دریا و دسترسی را به ساحل برای شما راحت کرده است. اکثر اتاق‌ها دارای یک استخر خصوصی و وانی رو به دریا است که کسانی که دوست دارند در حریم شخصی خود شنا یا استراحت کنند، این گزینه برای آنان فراهم است. اتاق‌های ماه عسل در این هتل به بهترین شکل ممکن برای مهمانانی که به قصد سفر شیرین ماه عسل این هتل را برمی‌گزینند، حاضر می‌شود. بالکن اتاق‌ها، با صندلی‌های مخصوص رو به منظره چشم‌گیر دریا مبله شده‌اند تا مهمانان در این فضا با آرامش بیشتری استراحت کنند و از هوای فوق‌العاده این منطقه لذت ببرند. اینترنت بی‌سیم در تمام اتاق‌ها قابل دسترس است و یخچال، امکانات تهیه کردن چای و قهوه و بطری‌های آب معدنی رایگان برای مهمانان فراهم شده است.

دو استخر روباز هیجان‌انگیز در این هتل وجود دارد که شنا کردن در آن حتما توصیه می‌شود. تورهای متنوعی در این هتل برگزار می‌شود که با پرداخت هزینه می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. شما می‌توانید از قدم زدن در باغ هتل لذت ببرید و اگر اهل باربیکیو هستید، می‌توانید با پرداخت اضافه بها از امکانات آن بهره‌مند شوید. باشگاه بدن‌سازی هتل دارای یک مربی خصوصی با تجهیزات حرفه‌ای است. هرچه از تفریحات این هتل بگوییم باز هم کم است؛ باید خود به آنجا بروید تا از امکانات فوق‌العاده آن آگاه شوید.

صبحانه خود را می‌توانید در رستوران‌های متنوع هتل با بهترین محصولات فصلی میل کنید یا اگر دوست دارید، می‌توانید سفارش دهید که صبحانه را برای شما در اتاق سرو کنند. انواع غذاهای مالدیوی، هندی، آسیایی، غذاهای دریایی و انواع پاستاها را در رستوران‌های متنوع این هتل پیدا خواهید کرد. در کافه هتل که در فضای باز قرار دارد، قهوه‌ و نوشیدنی‌های خوش‌طعمی با دسرها و کیک‌های متنوع سرو می‌شود که می‌توانید با همراهان خود در یک بعدازظهر زیبا به آنجا بروید و لحظات خوبی را سپری کنید.

  • آدرس: Furanafushi Island, North Male’ Atoll, Republic of Maldives, 08240 Male City, Maldives
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۷۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس‌های یوگا، ماساژ تخصصی، خدمات حرفه‌ای آرایشی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (چینی، اکراینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی)

هتل باروس مالدیو (Baros Maldives)

هتل باروس مالدیو (Baros Maldives)

هتل باروس مالدیو بواسطه آب‌های زیبا و کریستالی اقیانوس آرام فضایی خاص و رویایی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل اسکانی شیک و لوکس را در کنار امکانات خاص به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل مجلل یکی از مقصدهای توریستی این منطقه است که با تجهیزات مدرن و دکوراسیون خاص و آرامش‌بخشی که دارد، مورد انتخاب بسیاری از گردشگران برای سفر آن‌ها به این کشور خواهد بود.

ویلاهای بزرگ و دل‌باز هتل باروس بسیار شیک و مجلل هستند و از وسایل مدرن و زیبا با رنگ‌های آرام‌بخش در آن‌ها استفاده شده است؛ تمام اتاق‌ها دارای کفپوش چوبی هستند و اینترنت در همه جای اتاق‌ها قابل دسترس است. سوئیت‌ها یک ایوان اختصاصی همراه با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چشم‌انداز فوق‌العاده از اقیانوس دارند و بعضی از آن‌ها دارای استخر کوچکی در تراس سوئیت‌ها هستند.

افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند، می‌توانند از امکانات اسپا، ماساژ و استخر زیبا با چشم‌انداز رو به دریا بهره‌مند شوند و همچنین از دیگر امکانات آبی هتل و کلاس‌های یوگا استفاده و اوقات خوش و متفاوتی را سپری کنند. این هتل دارای کتابخانه‌ای بسیار بزرگ با دسترسی به اینترنت پرسرعت است که افرادی که دوست دارند در این محیط به مطالعه بپردازند، گزینه‌ای عالی برای آنان خواهد بود.

در این هتل لوکس، رستوران‌های فوق‌العاده با غذاهای لذیذ و منویی متنوع وجود دارد. به‌طور کلی در این مجموعه ۳ رستوران به سرو غذاهای محلی، دریایی و آسیایی می‌پردازد و شما می‌توانید با توجه به ذائقه خود به آن‌ها مراجعه کنید. شما می‌توانید از قبل، میزی را در فضای باز و رو به دریا با فضایی رمانتیک برای یک شام رویایی رزرو کنید. حتما از نوشیدنی‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود نیز استقبال کنید، مطمئنا طعم غذای شما را دلچسب‌تر خواهد کرد.

  • آدرس: PO Box 2015, North Male Atoll, 08120 Male City, Maldives
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۷۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس‌های یوگا، ماساژ تخصصی، خدمات حرفه‌ای آرایشی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (چینی، اکراینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی)

هتل وِلاسارو مالدیوز (Velassaru Maldives)

هتل وِلاسارو مالدیوز (Velassaru Maldives)

اگر دوست دارید که در یکی از بی‌نظیرترین و لوکس‌ترین اقامتگاه‌های ساحلی جهان که جزو برترین هتل‌های ساحلی جزیره مالدیو محسوب می‌شود اقامت کنید، باید هتل وِلاسارو مالدیوز را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل که به‌سختی می‌توان مشابه آن را با این کیفیت خدمات در این منطقه پیدا کرد در بخش جنوبی پایتخت مالدیو یعنی ماله قرار دارد و با فرودگاه چیزی حدود ۲۵ دقیقه با قایق تندرو فاصله دارد. تنها راه دسترسی به این هتل از طریق قایق‌های تندرو است.

سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل نیز به‌دلیل آب و هوای گرمسیری منطقه شامل سقف‌ها و کف‌های چوبی است. خانه‌های ییلاقی و ویلاهای ولاسارو دارای تهویه مطبوع و پنکه سقفی است و هر اتاق مجهز به یک تلویزیون صفحه تخت است و دسترسی به اینترنت در همه جای آن وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای دستگاه اسپرسو و وسایل تهیه چای هستند. سفید و نیلی از رنگ‌های استفاده شده در دکور اتاق‌ها است و در تراس سوئیت‌ها صندلی‌های آفتاب‌گیر رو به منظره خیره‌کننده اقیانوس وجود دارد.

شما در این هتل احساس خستگی و بی‌حوصلگی نخواهید کرد، این هتل علاوه بر کشتی‌های تفریحی و کلاس‌های یوگا دارای طیف گسترده‌ای از ورزش‌ها و تفریحات آبی است؛ جدای استخرهای زیبا شما می‌توانید در تورهای مهیجی که برگزار می‌شود شرکت کنید یا از خدمات حرفه‌ای ماساژ روی آب‌های اقیانوس با مناظری خیره‌کننده و مملو از آرامش که با نسیم خنک همراه است بهره‌منده شوید. از تفریحات شبانه، موسیقی و رقص‌های محلی اهالی بومی مالدیو که هر شب برگزار می‌شود، غافل نشوید.

شما در این هتل نباید نگران وعده‌های غذایی خود باشید؛ این هتل دارای ۵ رستوران گوناگون با منوهای مهیج است که غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای و ژاپنی و بین‌المللی را در طیف وسیعی برای شما سرو می‌کنند. ۲ کافه ساحلی با دکوری زیبا با مناظر عالی در این مجموعه وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه را برای شما تدارک دیده‌اند که حتما با دوستان خود به آنجا بروید و در آرامش این بخش با صدای دلنشین موج‌ها به گپ و گفت‌وگو بپردازید.

  • آدرس: South Male Atoll, 08350 Male City, Maldives
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۲۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس‌های یوگا، ماساژ تخصصی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (چینی، تایلندی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی)

هتل رویال ایلند ریزورت اند اسپا (Royal Island Resort & Spa)

هتل رویال ایلند ریزورت اند اسپا (Royal Island Resort & Spa)

هتل رویال ایلند ریزورت اند اسپا هتلی لوکس و مجلل در جزیره Horubadhoo در مالدیو است که هتلی زیبا با امکانات بی‌نظیر و مناسب برای تعطیلات است. شما در این هتل می‌توانید اقامتی فراموش‌نشدنی را با چشم‌انداز‌های خیره‌‌کننده از طلوع و غروب خورشید در کنار ساحلی با شن‌های نرم و درخشان تجربه کنید.

ویلاهای چوبی هتل دارای تراسی با مکان نشیمن مخصوص و صندلی‌های آفتاب‌گیر با چشم‌اندازی زیبا از اقیانوس هند است. تمامی اتاق‌های هتل که دکوری زیبا با بهترین لوازم چوبی دارند، مجهز به تلویزیون، حمام با وان و دوش آب هستند. بعضی از سوئیت‌ها داخل خود استخری کوچک دارند که در شب‌ها برای استراحت مناسب است.

تفریحات مهیجی در این مجموعه وجود دارد و شما در این هتل می‌توانید غواصی کنید یا با شرکت در تورهای کشتی از غروب خورشید و جشن‌هایی که روی کشتی برگزار می‌شود لذت ببرید. کسانی که به‌دنبال ورزش‌های پر هیجان هستند، می‌توانند اسکی روی آب و قایق‌های بادبانی را امتحان کنند و آدرنالین خون‌شان را افزایش دهند. دیگر امکانات تفریحی هتل شامل: یک استخر در فضای باز، سالن بدن‌سازی و زمین تنیس است. فراموش نکنید در تورهای گردشی نیز شرکت کنید.

این مجموعه نیز دارای رستوران‌ها و کافه‌های بی‌نظیر است و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را در آن برای شما سرو می‌کنند. دسرهای این هتل فوق‌العاده است و بار هتل با نوشیدنی‌های خنک و تازه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود؛ صبحانه‌ای که بسیار مهیج و متنوع با بهترین محصولات این منطقه تهیه می‌شود.

  • آدرس: Horubadhoo, 06160 Dharavandhoo, Maldives
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس‌های یوگا، ماساژ تخصصی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (چینی، تایلندی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی)

هتل ویوانتا بای تاج کورال ریف (Vivanta By Taj - Coral Reef)

هتل ویوانتا بای تاج کورال ریف (Vivanta By Taj - Coral Reef)

هتل ویوانتا بای تاج کورال ریف هتلی لوکس و 5 ستاره است که در جزیره Hembadhu قرار دارد و در کنار تالاب ساحل مرجانی قرار گرفته است. این هتل نیز یکی از بهترین هتل‌های مالدیو است و می‌تواند از انتخاب‌های مناسب برای سفر به این شهر باشد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل جادار و بزرگ است و تمام امکانات برای اقامتی بدون نقص و عالی را برای شما فراهم می‌کند. اتاق‌ها دارای کفپوش چوبی هستند و با دکوراسیونی زیبا با رنگ‌های آرامش‌بخش دکور شده‌اند. سوئیت‌ها چشم‌اندازی پانارومیک رو به اقیانوس دارند و شما می‌توانید در تراس اتاق خود به استراحت بپردازید و از این منظره زیبا لذت ببرید. همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی فوق لوکس با بهترین لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

رستوران‌های این مجموعه فوق‌العاده هستند و باید مزه آن‌ها را تست کنید. شما می‌توانید به هرکدام از رستوران‌های این هتل بروید و با توجه به ذائقه خود از غذاهای مختلف میل کنید. پیشنهاد می‌کنیم که از غذاهای دریایی و غذاهای گریل شده این هتل که با محصولات تازه تهیه می‌شود، میل کنید.

شما در این هتل زمان خالی نخواهید داشت؛ بهترین تفریحات و مهیج‌ترین آن‌ها برای شما ارائه می‌شود. از استخر روباز این هتل تا سالن بدن‌سازی همه و همه با بهترین امکانات برای مهمانان ارائه می‌شوند. حتما در تورهای ورزش‌های آبی به‌خصوص غواصی شرکت کنید؛ قطعا تجربه‌ای خواهد بود که تا مدت‌ها از آن یاد خواهید کرد.

  • آدرس: O.Box 2117, North Male Atoll, 08470 Hembadhu, Maldives
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۶۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس‌های یوگا، ماساژ تخصصی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (چینی، تایلندی، فیلیپینی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند (Conrad Maldives Rangali Island)

هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند (Conrad Maldives Rangali Island)

هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل نیز همانند تمام هتل‌های نام برده فوق‌ لوکس هستند و اقامت در آن خاص و تکرارنشدنی است. این هتل در جزیره Rangali که با پل‌های چوبی به‌هم متصل شده‌اند، قرار دارد.

سوئیت‌های این هتل که تا ۵۰۰ متر وارد اقیانوس شده‌اند، رو به دریا با منظره‌ای فوق‌العاده هستند. لذت قدم زدن در دریای بلورین و کم‌عمق را شما در این مجموعه لمس خواهید کرد. همه اتاق‌ها با دکوری زیبا و با وسایل چوبی شیک مبله شده‌اند.

یکی از بخش‌های مهیج این هتل رستورانی است که در زیر دریا قرار دارد و شما باید از قبل در آنجا میز رزرو کنید؛ مطمئنا یک شام دلپذیر با منویی از غذاهای بین‌المللی و دریایی در این رستوران تا مدت‌ها در ذهن شما باقی می‌ماند. این هتل دارای رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در فضای باز است و شما می‌توانید کنار ساحل غذای خود را میل کنید.

اگر به‌دنبال آرامش بیشتر هستید و قصد دارید که کمی ریلکس کنید به اتاق ماساژ بروید؛ شما از اتاق ماساژ که کفی شیشه‌ای دارد می‌توانید کف دریا را ببنید. تفریحات متعددی در این مجموعه وجود دارد، از تفریحات و محافل شبانه گرفته تا برگزاری تورهای کشتی و تورهای ورزش‌های دریایی.

  • آدرس: Rangali Island, 00180 Mandhoo, Maldives
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس‌های یوگا، ماساژ تخصصی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شست‌و‌شو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (چینی، تایلندی، فیلیپینی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل 5 ستاره مالدیو

آنچه که ذکر شد بهترین هتل‌های 5 ستاره مالدیو بود؛ در این مقاله تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت بهترین باشند. اگر به سرزمین جزیره‌ها سفر کردید ما را با محل اقامت خود و امکاناتی که برای شما ارائه کردند، آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع booking

دیدگاه