بهترین هتل های خرمشهر؛ از بارمانی تا نسترن

مهتاب خسروشاهی
مهتاب خسروشاهی سه شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های خرمشهر؛ از بارمانی تا نسترن

به هر شهری که بخواهید سفر کنید، باید ابتدا هتل‌هایش را بشناسید و از امکانات و قیمت رزرو آن‌ها باخبر باشید.

خرمشهر در استان خوزستان و میان کارون و اروندرود قرار گرفته است. گردشگرانی که به اهواز و آبادان سفر کنند، حتما به خرمشهر هم سر می‌زنند. این شهر هم جاهای دیدنی دارد و هم سوغات خوشمزه.

هتل‌هایی که بعد از جنگ در خرمشهر ساخته شدند، لوکس و ۵ ستاره نیستند؛ اما امکانات کافی برای اقامت مسافران را فراهم کرده‌اند.

بعد از خواندن امکانات، با کلیک روی نام هر هتل از قیمت رزرو آن‌ها باخبر می‌شوید.

هتل آپارتمان بارمانی | هتل نگین | هتل آپارتمان نسترن | هتل سبز

هتل آپارتمان بارمانی

هتل بارمانی خرمشهر

اگر نوساز بودن و تمیزی هتل برای شما مهم باشد، هتل آپارتمان بارمانی بهترین انتخاب است. این هتل در ابتدای سال ۱۳۹۷ کارش را آغاز کرده است. برخورد خوب و دوستانه‌ی کارکنان در کنار تمیزی و چیدمان قشنگ اتاق‌ها، خاطره‌ی خوبی از اقامت شما در خرمشهر می‌سازد.

بارمانی هتل آرامی است. این هتل ۶ طبقه در یکی از خیابان‌های منتهی به ساحل ساخته شده است و بنابراین، منظره‌ی دلپذیر رودخانه‌ی کارون از باغچه آلاچیق بام هتل دیده می‌شود.

دسترسی این هتل آپارتمان به جاهای دیدنی خرمشهر و بازار آن خیلی خوب است، اما خود هتل آرامش دارد. این هتل ۱۵ آپارتمان و هفت سوئیت دارد. سیستم سرمایش در شهرهای گرمسیری خیلی مهم است و هتل بارمانی از این نظر خیال مسافران را راحت کرده است.

اتاق‌ها ۱۲ متری و سوئیت‌ها ۹۰ و ۱۱۰ متری هستند. سالن صبحانه در طبقه‌ی اول، کافه در لابی و رستوران در روف‌ گاردن قرار گرفته است.

هتل بارمانی خرمشهر

از این هتل آپارتمان تا فرودگاه آبادان ۱۴ کیلومتر، تا ترمینال خرمشهر ۱۵ دقیقه رانندگی، تا موزه جنگ و مسجد جامع خرمشهر حدود ۷ دقیقه، فاصله دارد. همچنین تا بازار ماهی ۶ دقیقه رانندگی، تا منطقه آزاد اروند ۲۰ دقیقه و تا آبادان نیم ساعت راه است.

پیشنهاد می‌کنیم پیش از رزرو هتل از موقعیت اتاق‌های آپارتمان مطمئن شوید، زیرا بعضی از اتاق‌‌ها پنجره ندارند.

امکانات هتل: پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، رستوران روف گاردن، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، اینترنت در اتاق و لابی،‌ روم‌سرویس، صبحانه در اتاق، اتاق چمدان، کپی و فکس.

آدرس هتل: خرمشهر، جاده ساحلی، پشت ساختمان شورای شهر

هتل نگین اروند

هتل نگین خرمشهر

هتل نگین اقامتگاهی ۲ ستاره است که امکانات کافی برای یک اقامت راحت را دارد. این هتل تهویه مطبوع دارد و نمی‌گذارد گرما مهمانانش را اذیت کند. نباید توقع چیدمان لوکس از این هتل داشته باشید، اما برخورد کارکنان دوستانه است و از تمیزی اتاق چیزی کم نگذاشته‌اند. اگر با ماشین شخصی سفر کنید، خیال‌تان از جای پارک راحت است، زیرا پارکینگ هتل دراختیار شما است.

یکی از مزایای هتل نگین نزدیکی به رودخانه‌کارون و مرکز شهر است. با سه دقیقه رانندگی به مسجد جامع معروف خرمشهر می‌رسید. اگر بخواهید ماهی بخرید، با ۸ دقیقه رانندگی به بازار ماهی می‌رسید. از هتل تا جزیره‌ی منیو و آبادان نیم ساعت راه است. اگر با هواپیما سفر کنید، از فرودگاه تا هتل ۲۰ دقیقه راه در پیش دارید.

امکانات هتل: پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت در لابی، اتاق چمدان، اعلام حریق و صندوق امانات

آدرس هتل: خیابان مسجد جامع، چهارراه فردوسی

هتل آپارتمان نسترن

هتل نسترن خرمشهر

در سال‌های گذشته دو هتل آپارتمان در خرمشهر افتتاح شدند که یکی از آن‌ها هتل آپارتمان نسترن است. این هتل ۲ ستاره است و از سال ۱۳۹۵ کارش را آغاز کرده است.

این هتل ۳ طبقه است و ۱۲ سوئیت دارد. سوئیت‌ها یک و دوخوابه هستند و ظرفیت یک تا چهار نفر را دارند. سوئیت‌های دوخوابه‌ی این هتل آپارتمان ۹۰ متری هستند. کارکنان هتل که آموزش‌دیده هستند، صبحانه را در داخل سوئیت‌ها سرو می‌کنند.

هتل نسترن خرمشهر

این هتل آپارتمان از دیدنی‌های خرمشهر دور نیست. با ۸ دقیقه رانندگی به مسجد جامع و موزه جنگ می‌رسید. تا جزیره‌ی مینو و آبادان حدود ۲۰ دقیقه و تا اداره‌ی گمرگ و رودخانه‌ی کارون ۷ دقیقه فاصله دارید. این هتل آپارتمان پارکینگ ندارد.

امکانات هتل: پذیرش ۲۴ ساعته، روم‌ سرویس، آسانسور، تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی، اینترنت در اتاق و لابی، اتاق چمدان، ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه، صبحانه در اتاق، اجاره‌ی ماشین با راننده، لاندری، کپی و فکس.

آدرس هتل: خرمشهر، بلوار بیت‌المقدس، نرسیده به پمپ بنزین

هتل سبز

هتل سبز خرمشهر

یکی از هتل‌های قدیمی خرمشهر که از سال ۱۳۷۶ تاکنون مهمان‌های زیادی را در خود جا داده، هتل سبز است. این هتل با ظاهری ساده و ۳ طبقه، ۲۳ اتاق و سوئیت را در خود جا داده است.

در طبقه‌ی همکف هتل رستوران و کافه را خواهید یافت که خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای سرو می‌کنند. البته اگر تصمیم داشتید غذا را در رستوران هتل میل کنید، حتما از روز قبل اطلاع دهید تا غذا مهیا شود.

سیستم سرمایش هتل کانال‌کشی شده و گرمایش آن به‌صورت بخاری برقی است. هتل آسانسور ندارد و اگر در طبقات بالا اقامت کنید، از پلکان رفت و آمد خواهید کرد.

نظافت و تمیزی هتل از دید بسیاری از مسافران در حد انتظار نیست،‌ اما برخورد و رفتار حرفه‌ای کارکنان هتل آن را جبران می‌کند. اتاق‌ها تزیینات و چیدمان ویژه‌ای ندارند. در سوئیت‌ها آشپزخانه وجود دارد. این هتل اقتصادی به مرکز شهر و جاده ساحلی نزدیک است.

امکانات هتل: روم‌ سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، خدمات اتو و اینترنت رایگان در لابی

آدرس هتل: خرمشهر، میدان معلم (فلکه فرمانداری سابق)، بلوار شهدای سازمان آب 

مطالب مرتبط:

دیدگاه