بهترین رستوران های زاهدان؛ از رستوران ولی عصر تا کافه پلاس

مهتاب خسروشاهی
مهتاب خسروشاهی چهار شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
بهترین رستوران های زاهدان؛ از رستوران ولی عصر تا کافه پلاس

زاهدان با سوزن‌دوزی‌های رنگارنگ و غذاهای محلی خوش‌عطروبو، مقصد سفر جذابی است. پیش از سفر با بهترین رستوران‌های زاهدان آشنا شوید.

خوشبختانه در این سال‌ها خیلی از گردشگران ترجیح می‌دهند به مقصد سفرهایی بروند که کمتر دیده شده‌اند. زاهدان یکی از همین شهرها است؛ شهری با مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز، بازاری پر از رنگ و نور و غذاهای محلی خوشمزه.

اگر دوست دارید غذاهای خیابانی زاهدان را امتحان کنید، به چهارراه رسولی سر بزنید. حیف است تا زاهدان بروید و مزه‌ی سمبوسه و فلافل داغ را امتحان نکنید. اما برای میل کردن غذای پرحجم و اصلی باید راهی رستوران‌های خوب زاهدان شوید.

از همین الان آماده سفر به زاهدان شوید. تور زاهدان را در کجارو از لحاظ قیمت با هم مقایسه کرده و آفر موردنظرتان را از فروشنده‌های معتبر همکار خریداری کنید.

رستوران هتل جهانگردی

رستوران هتل جهانگردی

  • نشانی: زاهدان، میدان میرجاوه، خیابان جام جم

هتل‌های زنجیره‌ای جهانگردی در همه‌ی شهرها کیفیت خوبی دارند. رستوران هتل جهانگردی زاهدان هم غذاهای خوشمزه سرو می‌کند و کیفیت خیلی خوبی دارد. کافی‌شاپ هتل هم گزینه‌ی خوبی برای صرف چای یا دسر بعد از غذا است.

رستوران ولی عصر

  • نشانی: زاهدان، بلوار آزادی
  • تلفن: ۰۵۴۳۳۲۲۲۳۶۳

اگر به رستوران ولی عصر می‌روید، فقط به کیفیت غذا فکر کنید. بیشتر مشتریان این رستوران معتقد هستند غذای بسیار خوشمزه‌ای میل کرده‌اند. اما ظاهر رستوران لوکس نیست و فضای پر سر و صدایی دارد.

رستوران هتل استقلال

  • نشانی: زاهدان: میدان آزادی

هتل استقلال ۴ ستاره است و رستوران آن غذاهای باکیفیتی سرو می‌کنند. سالن رستوران هتل استقلال بزرگ است و ظرفیت تا ۲۵۰ نفر را دارد.

رستوران عمارت

رستوران های زاهدان

رستوران عمارت چیدمانی با رنگ‌های تند و شاد دارد و غذای ایرانی سرو می‌کند. انواع کباب، ماهی و خورش در منوی سفره‌خانه سنتی عمارت پیدا می‌شود. کیفیت غذاها قابل‌قبول است و کارکنان برخورد خوبی دارند.

رستوران حاج احمد

رستوران های زاهدان

  • تلفن: ۰۵۴۳۳۵۰۸۸۵۲

شاید رستوران حاج احمد چیدمان لوکسی نداشته باشد، اما غذاهای خوب و باکیفیتی ارائه می‌کند. منوی این رستوران شامل غذاهای محلی و پاکستانی هم هست. بنابراین، اگر از کباب و مرغ همیشگی خسته شدید و مایل بودید غذای محلی را امتحان کنید،‌ به رستوران حاج احمد بروید.

رستوران آذربایجان

این رستوران در زیرزمین قرار گرفته است و منوی ایرانی دارد. منوی رستوران آذربایجان شامل انواع کباب، پلو، شویدپلو، ماهی و پیش غذا است و کیفیت آن قابل‌قبول است.

رستوران سنتی مازیار

  • نشانی: زاهدان، خیابان شریعتی
  • تلفن: ۰۵۴۳۳۲۲۲۳۴۳

رستوران مازیار چیدمان کاملا سنتی دارد. برخورد کارکنان خوب است و دوستانه. غذاهایی که مازیار سرو می‌کند، از کیفیت خوبی برخوردار هستند و شما را راضی خواهند کرد.

مجمتع تفریحی براسان

رستوران های زاهدان

در مجتمع تفریحی براسان با فضای باز دلپذیری روبه‌رو هستید که تخت‌های جداگانه دارد. کباب و جوجه بیشترین سهم منوی رستوران را به خودشان اختصاص داده‌اند. در رستوران براسان نان داغ و تازه در کنار غذای شما قرار می‌دهند.

رستوران خان جهان

رستوران های زاهدان

  • تلفن: ۰۵۴۳۳۴۱۴۰۱۰

رستوران خان جهان در ظرف‌های رنگارنگش غذای ایرانی و سنتی سرو می‌کند. طعم غذاها خوب است و از امتحان کردن آن‌ها پشیمان نخواهید شد.

رستوران هتل گیلان

  • نشانی: زاهدان، خیابان آزادی، چهارراه سعدی

رستوران هتل گیلان منوی متنوعی دارد و انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند.

پیتزا پاییز

  • نشانی: زاهدان، خیابان دانشگاه، نبش دانشگاه ۱

از غذای برنجی که خسته شدید، می‌توانید به پیتزا پاییز سر بزنید. سوخاری، پیتزا و ساندویچ‌ها بالاتر از حد متوسط هستند و مزه و کیفیت راضی‌کننده‌ای دارند. چیدمان پیتزا پاییز مانند فست‌فودهای دیگر با رنگ اصلی قرمز خودنمایی می‌کند.

رد پا

رستوران های زاهدان

  • نشانی: زاهدان، خیابان بزرگمهر

رعایت تنوع در غذا خوردن کار واجبی است. در رد پا سمبوسه و فلافل سرو می‌شود که هم می‌تواند یک وعده‌ غذایی سبک باشد و هم میان‌وعده.

 پیتزا شب

رستوران های زاهدان

  • نشانی: زاهدان، خیابان آزادی، نبش خیابان فرخی

در فست فود پیتزا شب انواع سوخاری، پیتزا و ساندویچ را با کیفیت خوب می‌توانید سفارش بدهید.

پیتزا تورینیو

  • نشانی: زاهدان، میدان مشاهیر

یکی از فست‌فودهای خوب زاهدان پیتزا تورینو است که تلاش می‌کند غذاهای باکیفیت سر میز قرار بدهد.

کافه راینو

  • نشانی: خیابان امام خمینی، نرسیده به تقاطع آزادی، خیابان امام خمینی ۴۹

یکی از بهترین کافه‌های زاهدان، کافه رینو است که نوشیدنی‌های سرد و گرم باکیفیت سرو می‌کند. این کافه شام، میان وعده و اسنک‌های خوشمزه‌ای هم دارد.

کافه پلاس

رستوران های زاهدان

  • نشانی: زاهدان، خیابان دانشگاه، بین دانشگاه ۸ و پاسداران

خسته که باشید، یک قهوه‌ی خوش‌عطر یا یک میان‌وعده‌ی تر و تازه، حسابی شما را پرانرژی می‌کند. کافه پلاس چیدمان زیبایی دارد و کیفیتش راضی‌کننده است. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه