راه اندازی سیستم صدور بلیط های آنلاین برای بازدید از قاب دبی

زینب موحدی
زینب موحدی پنجشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵
راه اندازی سیستم صدور بلیط های آنلاین برای بازدید از قاب دبی

بازدید از قاب دبی آسان شد و اکنون با قیمتی ناچیز، علاقه‌مندان می‌توانند بلیط‌های این آسمان‌خراش را به‌صورت آنلاین تهیه کنند.

بازدیدکنندگان اکنون می‌توانند بلیط‌های بازدید از قاب دبی را به صورت آنلاین از وب سایت آن بخرند و دیگر نیازی به منتظر ماندن در صف برای ورود به این جاذبه‌ی گردشگری کشور امارات که تنها ۶ ماه از عمر آن می‌گذرد، نیست.

روز چهارشنبه در برج دو قلوی ۱۵۰ متری مجهز به پل آسمان (Sky Bridge)، وب سایت و اپلیکیشن موبایلی قاب دبی با حضور داوود عبدالرحمان الحجیری، مدیر کل شهرداری دبی، افتتاح شد.

او در این مراسم اعلام کرد که صدور بلیط‌های الکترونیکی از بار ترافیکی منطقه می‌کاهد و به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا برای مقابله با نوسانات آب و هوایی برنامه‌ریزی کنند. این امر همچنین باعث می‌شود که ازدحام مردم در باجه‌ی صدور بلیط کمتر شود و شرایط آسان‌تر و بهتری را برای بازدید کنندگان در قاب دبی فراهم می‌کند. از زمان افتتاح این برج در تاریخ ۱ ژانویه تا به حال، بیش از ۴۶۶٬۰۰۰ نفر از قاب دبی بازدید کرده‌اند.

قاب دبی

بلیط‌های آنلاین برای کودکان و افراد سالخورده تنها با هزینه‌ی کمی صادر می‌شود و افراد دارای نیازهای ویژه نیز می‌توانند به صورت رایگان از این آسمان‌خراش دارای روکش طلا دیدن کنند. 

از زمان افتتاح قاب دبی در ۱ ژانویه امسال تا کنون، ۴۶۶۰۰۰ گردشگر از آن بازدید کرده‌اند

سیستم خرید بلیط آنلاین با همکاری Etisalat راه‌اندازی شده است که سیستم آنلاین آن، قیمت بلیط، بازه‌های زمانی برای بازدید و تعداد بلیط‌های موجود را نشان می‌دهد. این سیستم مشابه سیستم صدور بلیط‌های آنلاین برج خلیفه عمل می‌کند.

شهرداری دبی تأیید کرده است که هیچ افزایشی در قیمت بلیط‌هایی که در محل صادر می‌کنند، اعمال نخواهند کرد؛ محمد مبارک الموتوی، معاون کل دبیرخانه شهرداری دبی در امر ارتباطات و بخش عمومی، گفت که آن‌ها تا کنون هیچ پیشنهادی مبنی بر تغییر قیمت دریافت نکرده‌اند.

قاب دبی

قاب دبی اکنون در حال بررسی این موضوع است که به دولت اجازه بدهد عملیات خود در پل آسمان را مشروط به ایجاد هیچگونه مزاحمتی برای بازدیدکنندگان، ادامه بدهند.

خالد سلطان هیلال ال سویدی، مدیر گروه امکانات تفریحی، خاطر نشان کرد که اکنون، آن‌ها میزبان رویدادهای خاصی هستند که هیچ وقفه‌ای در ساعت‌های معمول بازدید از برج وارد نمی‌کنند. در صورت لزوم به تعطیلی برج طی دوره‌های زمانی خاص، بازدیدکنندگان تنها از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی قاب دبی در این مورد مطلع خواهند شد.

با توجه به سایت‌های جعلی که با نام قاب دبی در فضای مجازی فعال هستند، شهرداری دبی از گردشگران و ساکنان شهر دبی خواسته است که از تهیه‌ی بلیط از سایت‌های غیررسمی پرهیز کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه