مشهورترین آشپز دنیا در رستوران هتل تازه تأسیس دبی غذا می‌پزد

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی جمعه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
مشهورترین آشپز دنیا در رستوران هتل تازه تأسیس دبی غذا می‌پزد

آشپز ایتالیایی ماسیمو بوتورا در آشپزخانه هتل تازه تأسیس دبی، هتل وی-پالم، فعالیت می‌کند و مسافران را به ایتالیای قدیم می‌برد.

اگر قصد سفر به دبی را در ماه‌های آینده را دارید، این شانس را خواهید داشت تا غذای یکی از معروف‌ترین آشپزهای دنیا را مزه کنید. آشپزی که در هتل تازه تأسیسی در دبی فعالیت خواهد کرد و غذاهای ایتالیایی خوشمزه خودش را به مسافران می‌دهد.

«ماسیمو بوتورا» آشپز ایتالیایی با رستورانی با سه ستاره میشلن، حالا رستوران ایتالیایی خودش را با نام تورنو سابیتو در هتل وی-پالم دبی تأسیس می‌کند. این اولین رستورانی است که بوتورا در خارج از ایتالیا تأسیس می‌کند و او دبی را برای این حرکت انتخاب کرده است. رستوران اوستریا فرانسسکانا که متعلق به بوتورا است و در ایتالیا واقع شده، در لیست ۵۰ رستوران برتر سال ۲۰۱۸ قرار دارد.

دبی

غذاهای این رستوران شما را به ایتالیای دهه ۱۹۶۰ می‌برد. برای صرف غذا هم می‌توانید از محیط داخلی رستوران استفاده کنید و هم به تراس رفته و از هوای آزاد لذت ببرید. امکان سفارش غذا برای سرو شدن داخل اتاق‌ها هم وجود دارد.

دبی

این هتل در اکتبر ۲۰۱۸ تأسیس می‌شود و گنجایش ۳۵۰ نفر را دارد. از دیگر امکانات این هتل لوکس می‌توان به اسپا و باشگاه اشاره کرد. طراحی و محیط این هتل بدون شک یکی از بهترین‌های دبی خواهد شد و سالانه هزاران گردشگر را به این سمت جذب می‌کند.

دبی

یکی دیگر از سرآشپزهای مشهوری که در این هتل به آشپزی مشغول خواهد شد، «آریکا بک» آشپز مشهور برنده جایزه‌های متعدد جهانی است که با غذاهای چینی‌اش از مهمان‌ها پذیرایی می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه