بهترین هتل های ارزان کوالالامپور؛ شهر پر جنب و جوش مالزی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳
بهترین هتل های ارزان کوالالامپور؛ شهر پر جنب و جوش مالزی

آیا در تلاش هستید که در زمان بازدید از کوالالامپور بهترین هتل‌های ارزان و جذاب شهر را پیدا کنید؟ مطمئن باشید جای درستی آمده‌اید. در این مقاله بهترین هتل‌های اقتصادی این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

کوالالامپور پایتخت جذاب مالزی، امروزه یکی از مهم‌ترین مقاصد آسیایی است که در هر فصل از سال، گردشگران با تورهای مالزی عازم این شهر می‌شوند. این شهر زیبا با داشتن جاذبه‌های رنگارنگ، آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده و معابد پر رمز و رازش از مهمانان خود میزبانی می‌کند. بنابراین کوالالامپور پاسخگوی هر سلیقه‌ای است که هم از عاشقان غذا با تنوع غذاهای محلی در رستوران‌های فوق‌العاده خود پذیرایی کند و هم از علاقه‌مندان به خرید و گشت و گذار شهری خدمات مناسبی را ارائه دهد.

هر مسافری که به این شهر پا می‌گذارد، با تعداد بسیاری از هتل‌ها روبرو می‌شود که اگر برای بار اول به آنجا سفر کرده باشد، این تعدد هتل‌ها برایش سردرگم‌کننده خواهد بود. هتل‌های 3 ستاره و اقتصادی در این شهر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در این مقاله برای شما لیستی از بهترین هتل‌های ارزان کوالالامپور را حاضر کرده‌ایم که با خیال راحت‌تری هتل خود را انتخاب کنید.

هتل ارزان کوالالامپور

اسپیس هتل کوالالامپور (Space Hotel @ Chinatown Kuala Lumpur)

اسپیس هتل کوالالامپور (Space Hotel @ Chinatown Kuala Lumpur)

برای بسیاری از گردشگران همیشه انتخاب هتلی که با دیگر هتل‌ها تفاوت چشمگیری داشته باشد، مهیج و فوق‌العاده خواهد بود. اگر به دنبال اقامتی متفاوت در شهر زیبای کوالالامپور هستید، اسپیس هتل کوالالامپور انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما است. این هتل همانطور که از نامش پیدا است، عناصر فضایی را در خود به کار برده و به گونه‌ای است که گویی در یک فضاپیما اقامت دارید. این هتل می‌تواند یک پیشنهاد بی‌نظیر برای گردشگرانی باشد که قصد دارند خانوادگی و همراه با کودکان خود سفر کنند.

محل خواب مسافران در اتاق‌های این هتل همانند محل خواب فضانوردان است و همه چیز آن برای شما جدید خواهد آمد. در اتاق‌ها تلاش شده است که امکانات رفاهی لازم برای مهمانان فراهم شود و آن‌ها در مدت سفر خود کمبودی را حس نکنند.

از این هتل تا مسجد نگارا یا مسجد ملی مالزی ۰٫۸ کیلومتر، تا برج‌های دوقلو پتروناس ۲٫۱ کیلومتر، تا ساختمان سلطان عبدالصمد ۰٫۴ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: No 5-2 & 5-3, Jalan Petaling,, 50000 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۸۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است،‌ سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان،‌ خدمات شستشو، صندوق امانات، سیستم تهویه.

مهمان خانه آمتیس لاو (Amethyst Love Guesthouse)

مهمان خانه آمتیس لاو (Amethyst Love Guesthouse)

مهمان خانه آمتیس لاو شاید کمی دنج و فشرده به نظر بیاید، اما برای کسانی که به تنهایی سفر می‌کنند یا سفری کوتاه دارند، اندازه‌ای کاملا مناسب با امکانات خوب دارد. از محل اقامت خود دسترسی به جاذبه‌های شهر نیز آسان است و با طی کردن فاصله‌ای اندک می‌توانید به آن‌ها دست یابید.

اتاق‌ها بسیار ساده اما راحت و مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون هستند.

این مهمان‌خانه در خیابان بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang) که یکی از معروف‌ترین خیابان‌های کوالالامپور است، قرار دارد و از آن تا برج‌های دوقلو پتروناس ۱٫۳ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است،‌ سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان،‌ خدمات شستشو، صندوق امانات، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل ای او (iO Hotel)

هتل ای او (iO Hotel)

هتل ای او هتلی 3 ستاره و میان‌رده در کوالالامپور است که اتمسفر صمیمی و برخورد مناسب و دوستانه کارمندان را برای شما همراه دارد.

این هتل می‌تواند برای شما هم سفری ارزان و سفری باکیفیت را به همراه داشته باشد.

این هتل دارای اتاق‌های متنوعی است. یک سری از اتاق‌های این هتل دارای کپسول‌هایی است که می‌تواند برای سفرهای گروهی مناسب باشد؛ اتاق‌های دیگری نیز با دکور مدرن برای زوج‌ها و خانواده‌ها وجود دارد. اتاق‌ها دارای تهویه، اینترنت بی‌سیم و حمامی تمیز هستند. از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۳٫۳ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۲٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 18 Persiaran Jubilee Off Jalan Loke Yew, 55200 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۵۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است،‌ فکس/فتوکپی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان،‌ خدمات شستشو، صندوق امانات، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل کی‌ال بک پکر دات کام (KLBackpacker.Com)

هتل کی‌ال بک پکر دات کام (KLBackpacker.Com)

هتل کی‌ال بک پکر دات کام همانطور که از نامش پیدا است، هتلی فوق‌العاده برای بک پکرها است و اگر به دنبال هتلی هستید که بتوانید روابط اجتماعی صمیمانه بین گردشگران داشته باشید، این هتل انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود.

اتاق‌های این هتل با تخت‌های دو طبقه و محیط ساده و تمیزی که دارد، اقامت آرامی را برای شما به همراه خواهد داشت. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم و تهویه مطبوع است و شرایط رفاهی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۱٫۳ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۰٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Jalan Walter Granier No. 38a (1st Floor), Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، کتابخانه، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است،‌ فکس/فتوکپی، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان،‌ خدمات شستشو، صندوق امانات، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (مالایی، انگلیسی)

هتل د بد کی‌ ال‌ سی‌سی (The Bed KLCC)

هتل د بد کی‌ ال‌ سی‌سی (The Bed KLCC)

اگر دنبال هتلی هستید که به جزئیات ریزتری دقت کند، به دیزاین اهمیت دهد و اقامتی خاص را در محیطی جذاب فراهم آورد، حتما هتل د بد کی‌ ال‌ سی‌سی را در نظر داشته باشید. با انتخاب این هتل نه تنها سفری مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد، بلکه در هتلی اقامت دارید که همه امکانات آن مدرن و دوست‌داشتنی خواهد بود و محیط آرام آن به سفر شما آرامش بیشتری می‌دهد. 

اتاق‌های متنوعی با توجه به تعداد همسفران شما در این هتل وجود دارد، حتی برای سفرهای گروهی نیز اتاق‌هایی با تعداد تخت‌های بیشتر وجود دارد و شما با دوستان خود می‌توانید در یک اتاق اقامت داشته باشید و سفر خود را خاص‌تر کنید و به تفریح بیشتری در کنار یکدیگر در هر موقع از مدت اقامت خود بپردازید. همه اتاق‌ها دارای دکوری مدرن و ساده هستند که از دکور‌هایی با دیزاین ساده استفاده شده است و مطمئنا هر نوع سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد.

با توجه به اینکه هتل در موقعیت مناسبی قرار دارد، شما به راحتی می‌توانید به رستوران‌های متنوعی با غذاهای مختلف از سرزمین‌های مختلف سر بزنید و از غذاهای مختلف تست کنید. البته این هتل دارای یک آشپزخانه مشترک و یک فضای فوق‌العاده برای گردهمایی با دوستان و آشنا شدن با گردشگران دیگر نیز دارد.

از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۰٫۶ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۰٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 12 Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۱۷۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، کتابخانه، کتاب و سی‌دی برای کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است،‌ فکس/فتوکپی، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان،‌ خدمات شستشو، صندوق امانات، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (مالایی، انگلیسی، چینی)

هتل آنگون هالیدی (Anggun Holiday Lets at KLCC)

هتل آنگون هالیدی (Anggun Holiday Lets at KLCC)

هتل آنگون هالیدی از جمله هتل‌هایی است که شما عاشق آن می‌شوید. طراحی دقیق و فوق‌العاده فضای داخلی آن و استفاده از رنگ‌های آرامش‌بخش، حس راحتی بسیاری را برای مهمانان فراهم کرده و با توجه به امکانات و هزینه‌ی معقولی که برای اقامت پرداخته می‌شود، توانسته است به انتخابی بی‌نقص برای گردشگران این شهر تبدیل شود.

اتاق‌های هتل بیشتر به سوئیتی مجهز و کامل شباهت دارد و استفاده از مبل‌های راحتی و دکوراسیون زیبایش اقامت رویایی و آرامی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. استفاده از رنگ‌های نیلی و خاکستری در کنار کوسن‌های رنگی جذابیت اتاق‌ها را بیشتر کرده و مشخص است که در طراحی اتاق‌ها نهایت دقت و ظرافت رعایت شده است. از اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر و کو‌ه‌ را داشته باشید.

استخر روباز هتل نیز می‌تواند بعد از گشت و گذار در شهر یا تفریحی در کنار همراهان پیشنهادی فوق‌العاده و مهیج باشد. این هتل بی‌شک می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای سفر به کوالالامپور باشد. از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۰٫۸ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۱٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: mercu summer suite jalan cendana of jalan sultan ismail 50250 kuala lumpur., 50250 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، جکوزی، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، کتابخانه، کتاب و سی دی برای کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است،‌ فکس/فتوکپی، چک این/چک اوت خصوصی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان،‌ خدمات شستشو، صندوق امانات، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (مالایی، انگلیسی، چینی)

هتل هومی کی ال (Homie KL)

هتل هومی کی ال (Homie KL)

با هتل هومی کی ال یک خوشامدگویی گرم و هیجان‌انگیز را در کوالالامپور تجربه کنید. این هتل محیط فوق‌العاده جذاب و دوست‌داشتنی دارد و می‌تواند هتلی باشد که افراد به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

این هتل دارای تخت‌های دو طبقه است و می‌تواند برای کسانی که گروهی سفر می‌کنند نیز مناسب باشد. همه اتاق‌ها تمام شرایط رفاهی مهمانان را فراهم کرده است و آنان می‌توانند اقامت راحتی را در اتاق‌های خود داشته باشند. اتاق‌ها دارای یک حمام تمیز و مشترک هستند.

از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۳٫۳ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۲٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: No 52, Jalan Metro Pudu, Fraser Business Park, Off Jalan Yew, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل دارای ۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، کرایه خودرو، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است،‌ فکس/فتوکپی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان،‌ خدمات شستشو، صندوق امانات، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (مالایی، انگلیسی)

هتل ۱۰۰۰ مایلز (Hotel 1000 Miles)

هتل ۱۰۰۰ مایلز (Hotel 1000 Miles)

اگر به دنبال هتلی ارزان هستید که از موقعیت خوبی برخوردار باشد هتل ۱۰۰۰ مایلز پیشنهادی عالی برای شما خواهد بود. این هتل مدرن است و محیط شاد و زیبایی دارد و با دکور رنگارنگی که دارد حس شادابی بیشتری به مهمانان خود می‌بخشد.

اتاق‌های هتل ساده و زیبا است و با رنگ‌های متنوع دیوارها، انرژی بیشتری به اتاق‌ها بخشیده است. روی دیوارها با طرح‌های هندسی و انتزاعی، فضای جالب‌تری را ایجاد کرده است. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه و تلویزیون هستند. از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۱٫۸ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۱٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 17 & 19 Jalan Tun H S Lee, Kuala Lumpur, 50000 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۳۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، شبکه تلویزیونی کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است،‌ فکس/فتوکپی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان،‌ خدمات شستشو، صندوق امانات، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (مالایی، انگلیسی)

هاستل پیپر پلین (Paper Plane Hostel)

هاستل پیپر پلین (Paper Plane Hostel)

در هاستل پیپر پلین طراحی و هنر مدرن بسیار نمایان است و با انتخاب این هاستل می‌توانید اقامت خوب و مقرون به صرفه‌ای را داشته باشید. با ورود به این هاستل و حضور در لابی آن، علاوه بر طراحی زیبا و استفاده از نقاشی‌های مختلف که  روی دیوارها وجود دارد، حضور گل و گیاه نیز به چشم می‌خورد و محیط این هاستل را با نشاط‌تر کرده است.

این هاستل نیز دارای اتاق‌های چند تخت خوابه است، البته اتاق‌هایی برای زوج‌ها نیز وجود دارد. اتاق‌ها ساده اما زیبا و دوست‌داشتنی هستند. تراس این هاستل گزینه‌ای فوق‌العاده برای سپری کردن عصری دلپذیر با دوستان یا آشنا شدن با مسافرین دیگر است. از این هاستل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۱٫۸ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۱٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 15, Jalan Sin Chew Kee, Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50150 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هاستل 2 ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، اتاق بازی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است،‌ فکس/فتوکپی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان،‌ خدمات شستشو، صندوق امانات، سیستم تهویه، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل ارزان کوالالامپور

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های ارزان در شهر کوالالامپور بود؛ در این لیست تلاش شد تا هتل‌هایی ذکر شود که در نوع خود بهترین هستند و از نوع امکانات و موقعیتی که دارند، بی‌نقص باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه