تقویت روابط ایران و عمان در حوزه گردشگری به وسیله استان فارس

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر دوشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
تقویت روابط ایران و عمان در حوزه گردشگری به وسیله استان فارس

 اولین تور آشناسازی شش روزه با حضور ۱۷ نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس‌های هواپیمایی و رسانه کشور عمان در استان فارس برگزار می‌شود.

اسفند ماه سال ۹۶ وزیر گردشگری عمان به شیراز سفر کرد، هدف وی از این سفر بازدید از زیرساخت‌های گردشگری و ظرفیت‌های غنی تاریخی، طبیعی، فرهنگی، ادبی و سلامت بود. او از پروژه‌های مرمتی و جاذبه‌های مهم تاریخی شیراز، بیمارستان‌های دارای واحد بین‌الملل (IPD) بازدید کرده و در نشستی تخصصی با فعالان حوزه گردشگری و روسای صنوف شرکت کرد.

در آن سفر سعی شد با بهره‌مندی حداکثری از سفر انجام شده، گام‌های اجرایی موثر در جهت تقویت و توسعه روابط گردشگری استان فارس و کشور عمان برداشته شود.

نشست تخصصی ماه گذشته اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با تعدادی از صاحب نظران گردشگری استان در حوزه دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان و بررسی راهکارهای تخصصی برگزار شد.

با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، جامعه هتلداران استان، مجموعه توریستی-تفریحی بین‌المللی پولاد کف، هتل پولاد کف و شرکت هواپیمایی سلام ایرعمان، تورآشناسازی ۶ روزه ۱۷ نفر از فعالان حوزه گردشگری در حوزه آژانس‌های هواپیمایی عمان و رسانه این کشور که به منظور بازاریابی و تبلیغ خدمات گردشگری استان برگزار می‌شود، از نتایج تعامل و همکاری بخش دولتی و خصوصی در این نشست است.

بازدید از جاذبه‌های شاخص به ویژه در حوزه طبیعی و توریسم درمانی، معرفی توانمندی‌های صنایع دستی استان فارس، حضور در نشست تخصصی با فعالان گردشگری استان و شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در دستور گروه این تور است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه