تغییر ساعت کاری موزه های قزوین

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی دوشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
تغییر ساعت کاری موزه های قزوین

تا پایان شهریور ماه ساعات کاری موزه‌های تحت پوشش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین به علت گرمای شدید هوا تغییر کرد.

به گفته محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تا پایان شهریور ماه سال جاری، ساعت کاری موزه‌های تحت پوشش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تغییر کرد.

محمدعلی حضرتی در این‌باره بیان کرد که برای رفاه حال بازدیدکنندگان از موزه‌ها و مدیریت بهینه مصرف انرژی و با توجه به گرمای شدید هوا در فصل تابستان ساعت بازدید موزه‌های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در دو نوبت صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ تا آخر شهریور ماه سال جاری تعیین شد.

تا پایان فصل تابستان و در ساعات مذکور کاخ موزه خوشنویسی چهلستون، موزه اشیای شهر و موزه سنگ نگاره‌های مسجد جامع، پذیرای بازدیدکنندگان بوده و به گردشگران و دوستداران تاریخ و فرهنگ خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در پایان سخنان خود گفت:

امیدواریم بتوانیم گامی موثر با استفاده از روش‌های متنوع جهت آگاهی و انس بیشتر جامعه با موزه‌ها و آثار ارزشمند به جای مانده از دوران مختلف تاریخی برداریم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه