کافه یونیکورن بانکوک؛ سرزمین تک شاخ‌های رنگین کمانی

نازنین کی‌نژاد
نازنین کی‌نژاد پنجشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
کافه یونیکورن بانکوک؛ سرزمین تک شاخ‌های رنگین کمانی

اگر فکر می‌کنید دل‌تان می‌خواهد برای مدتی از واقعیت رها شوید و در دنیای رنگین‌کمان‌ها و تک‌شاخ‌ها غرق شوید، می‌توانید این کار را در کافه‌ یونیکورن بانکوک انجام دهید.

دوستداران پیتزاهای رنگین‌کمانی رستوران دَگ‌وودز (Dag Woods) در لس‌آنجلس باور دارند که تک‌شاخ‌ها جزء دوست‌داشتنی‌ترین موجودات خیالی دنیا هستند و هیچ وقت از مد نمی‌افتند. بانکوک هم هیچ کمبودی از بابت کافه‌های جالب و عجیب و غریب ندارد. هر چه باشد این همان شهری است که اولین کافه‌ی همسایه‌ی من توتورو (با مجوز استودیوی سازنده‌اش، جیبیلی) برای دوستداران این انیمیشن در آن افتتاح شده است.

کافه توتور بانکوک

حالا این دو واقعیت را روی هم بگذارید؛ نتیجه‌اش می‌شود کافه یونیکورن که در ناحیه‌ی بنگ رک (Bang Rak) پایتخت تایلند قرار دارد؛ کافه‌ای که رویای رنگی‌اش در دکورش نمایان است. کاغذدیواری‌، فرش، مجسمه و مبلمان‌هایی با زمینه‌ی تک‌شاخ به محض ورود به شما خوشامد می‌گویند.

کافه یونیکورن بانکوک

کافه همچنین پر است از عروسک‌های نرم و اسباب‌بازی‌های تک‌شاخ که به درد عکس‌های اینستاگرام می‌خورند؛ به ویژه اگر با یک سرهمی تک‌شاخی جفت و جور شوند. کافه یک کمد از این لباس‌ها دارد و مشتری‌ها می‌توانند برای عکس‌‌‌های شبکه‌های اجتماعی‌شان از آن‌ها استفاده کنند.

کافه یونیکورن بانکوک

غذایی که در کافه جلوی مشتری‌ها گذاشته می‌شود هم، چیزی برای اینستاگرام کم ندارد. اگر غذای رنگین‌کمانی دوست دارید، در کافه یونیکورن حتما خوراکی متناسب با ذائقه‌تان را پیدا می‌کنید. همه چیز مهیا است؛ از کرپ‌ها و کیک‌ها گرفته تا وافل‌ و تُست‌ رنگین‌کمانی، نوعی دسر که مورد علاقه‌ی مردم بانکوک است. نوشیدنی‌ها هم رنگی‌‌اند مانند نوشیدنی مخصوص کافه، گالکسی فراپه، که در یک ظرف ستاره‌ای سرو می‌شود و چهار یا پنج نفر می‌توانند آن را با هم بخورند. تقریبا تمام غذاها، حتی برگرها، یک شاخ کوچک دارند.

کافه یونیکورن بانکوک

کافه یک فروشگاه کوچک هم دارد که همان‌طور که حدس می‌زنید انواع کالاهای مرتبط با تک‌شاخ، از بالش و اسباب‌بازی گرفته تا پاوربانک‌های یونیکورنی، در آن به فروش می‌رسند.

 

 

 

مطالب مرتبط:

منبع Lonely Planet

دیدگاه