برگزاری نمایشگاه استالکس توسعه گردشگری در تهران

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی دوشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
برگزاری نمایشگاه استالکس توسعه گردشگری در تهران

نمایشگاه استالکس از یکم تا چهارم شهریور امسال در تهران برگزار می‌شود.

به گفته دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، نمایشگاه استالکس در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران از یکم تا چهارم شهریور امسال برپا می‌شود.

به رویدادی که فعالان صنعت نمایشگاهی اعم از مدیران سایت، غرفه‌سازان، برگزار‌کنندگان و صنایع مرتبط در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری را گردهم آورده، استالکس گفته می‌شود که در قالب نشست‌های صنفی و کارگاه‌های آموزشی و برپایی نمایشگاه به هم‌افزایی و رشد و توسعه این صنعت کمک می‌کند.

دلاور بزرگ‌نیا بیان کرد:

این نمایشگاه پل ارتباط مشارکت‌کنندگان خارجی و ایجاد ارتباط با صنعت نمایشگاهی در جهان است و بستری برای ارکان و فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برای معرفی توانایی‌ها و توانمندی‌های در حوزه‌های مختلف است.

مهمانانی از آلمان، اسپانیا، عراق، هند، و قطر در نمایشگاه استالکس 2018 حضور خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در ادامه گفت نمایشگاه استالکس عرصه مناسبی برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه گردشگری و ارائه خدمات سفرهای نمایشگاهی با حضور مشارکت‌کنندگان خارجی به وجود می‌آورد.

 ساعت بازدید نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برای حضور عموم مردم آزاد خواهد بود و مراسم افتتاحیه نمایشگاه استالکس یکم شهریور ماه ساعت ۱۰ در مجموعه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه