۱۰ سوئیت گران قیمت سال ۲۰۱۸ به انتخاب Elite Traveler

مریم اصلانی
مریم اصلانی پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
۱۰ سوئیت گران قیمت سال ۲۰۱۸ به انتخاب Elite Traveler

به‌تازگی مجله معروف «Elite Traveler» ده سوئیت گرانقیمت سال ۲۰۱۸ را معرفی کرد. سوئیت‌هایی با امکاناتی جالب توجه که اقامتی رویایی را به مهمانان خود هدیه می‌دهند.

آیا هرگز به فکر اقامت در سوئیت و پنت‌هاوس‌های باشکوه و گرانقیمت هتل‌های معروف جهان بوده‌اید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است حتما در مرور این مطلب همراه ما باشید تا ببینیم امسال چه سوئیت‌هایی گوی سبقت را از بقیه ربوده و عنوان گرانقیمت‌ترین را از آن خود کرده‌اند. این بار به سراغ مجله‌ی معروف «Elite Traveler» خواهیم رفت که در راستای معرفی سبک زندگی لوکس به معرفی بهترین هتل، رستوران، مقاصد گردشگری، مد، جواهر و... پرداخته و به خاطر مخاطبان عمدتا ثروتمند خود به شهرت رسیده است.

در نظر داشته باشید که ممکن است مجبور باشید تمامی درآمد سالانه خود را تنها برای یک شب اقامت در هر یک از سوئیت‌های زیر پرداخت کنید. شاید هم تنها آشنایی با آن‌ها و امتیازات بی‌نظیرشان برایتان سرگرم‌کننده باشد.

پس سخن کوتاه کرده و از شما دعوت می‌کنیم در مرور این فهرست همراه ما باشید.

Royal Penthouse Suite، هتل پرزیدنت ویلسون (President Wilson Hotel)، ژنو، سوئیس

گرانقیمت ترین سوئیتهای سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

در جایگاه نخست همچنان «سوئیت پنت‌هاوس رویال» در هتل «پرزیدنت ویلسون» در شهر ژنو سوئیس قرار دارد که هزینه اقامت در آن شبی ۸۰ هزار دلار است. البته این قیمت شاید با امکانات متعدد این هتل قابل چشم‌پوشی باشد. این سوئیت دارای ۱۲ اتاق خواب، پنجره‌های ضد گلوله و یک مجموعه باشکوه از کتاب‌های نایاب است که فرصتی عالی برای مطالعه را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. مزایایی چشمگیر که از دلایل برجسته و البته فوق‌العاده گران بودن این سوئیت است.

دید خوب رو به دریاچه ژنو و نیز «کوه مون‌بلان» دیگر مزیت این پنت‌هاوس است. در اتاق نشیمن زیبای این سوئیت همچنین یک پیانوی بزرگ و یک میز بیلیارد، آماده‌ی سرگرم کردن مسافران و تبدیل این اقامت رویایی به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی هستند. حمام مرمرین و هات تاب از دیگر ویژگی‌های این اقامتگاه است.

سوئیت پنت‌هاوس گرانقیمت ما تاکنون میزبان بسیاری از افراد مشهور دنیای رسانه و سیاستمداران برجسته بوده است. از نظر امنیت نیز جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، چراکه در کنار برخورداری از شیشه‌های ضد گلوله و دوربین‌های امنیتی، یک آسانسور خصوصی و دکمه زنگ خطر همه تهدیدات احتمالی را خنثی می‌کند.


سوئیت پنج اتاق خوابه، هتل مارک (The Mark)، نیویورک

گرانقیمت ترین سوئیتهای سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

سوئیت تراس دار و پنج اتاق خوابه در «هتل مارک» در نیویورک واقع شده است. یک سوئیت باشکوه مناسب اقامتی رویایی در شهری شلوغ و فرینده‌ که مقصد گردشگری محبوبی است.

این سوئیت دارای دو طبقه بوده و طبق گزارش این مجله بزرگ و جادار است. یک مکان خیال‌انگیز برفراز شهر نیویورک که با یک تراس بی‌نظیر رو به سنترال پارک چشم‌انداز فراموش‌نشدنی را به مهمانان عرضه می‌کند. از نظر طراحی داخلی هم این سوئیت حرف‌هایی برای گفتن دارد؛ چراکه هر اتاق با سلیقه طراح داخلی فرانسوی «ژاک گرانگ» (Jacques Grange) طراحی شده است و همه چیز آن از سرویس ناهار خوری ۲۴ نفره تا پیانوی بزرگ اتاق نشیمن زیبا و چشمگیر هستند. 

هر شب اقامت در این سوئیت باشکوه ۷۵ هزار دلار قیمت دارد.


سوئیت پنت هاوس، هتل بزرگ کن (Grand Hyatt Cannes)، مارتینز (Martinez)

گرانقیمت ترین سوئیتهای سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

این پنت‌هاوس در طبقه هفتم هتل واقع شده و دارای چهار اتاق خواب است. به‌علاوه این سوئیت دارای اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری و یک حمام مرمین است. مهمانان خوش شانس می‌توانند از حضور در تراس خصوصی و تماشای چشم‌انداز زیبای خلیج کن و بلوار معروف «کروآزت» (de la Croisette) نیز لذت ببرند. به‌علاوه مهمانان می‌توانند از سرویس پیشخدمت خصوصی، هات تاب و حمام نیز استفاده کنند.

هزینه اقامت در این پنت‌هاوس ۵۳٬۲۰۰ هزار دلار است. تاکنون ستارگان معروفی همچون «ایوا لانگوریا» (Eva Longoria)، «بروس ویلیس» (Bruce Willis) و «رابرت پتینسون» (Robert Pattinson) در خلال برگزاری جشنواره فیلم کن در این سوئیت معروف اقامت داشتند.


پنت‌هاوس هتل فاینا (Faena Hotel)، میامی

گرانقیمت ترین سوئیتهای سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

اقامت در پنت‌هاوس «هتل فاینا» در میامی شبی ۵۰ هزار دلار خرج برمی‌دارد. سوئیتی با طراحی مدرن امروزی که دارای دو فضاسازی برای گردهمایی افراد خانواده و نیز اتاق ناهار خوری است و برای تفریح و سرگرمی ایدئال است. هر پنج اتاق خواب این سوئیت دارای بالکن مبله شده هستند که به مهمانان فرصت می‌دهد از تماشای طلوع و غروب خورشید در امتداد ساحل لذت ببرند.

الیت تراولر اشاره کرده که کارگردان «باز لورمن» (Baz Luhrmann) و طراح «کاترین مارتین» (Catherine Martin) در پس طراحی خاص این سوئیت قرار دارند که گویی با الهام از «گتسبی بزرگ» طراحی و اجرا شده است. مبلمان این سوئیت نیز  توسط طراح معروف «فرانک پولارو» (Frank Pollaro) انجام شده که اغلب کارهایش در کشتی‌های تفریحی بزرگ و باشکوه قابل‌مشاهده هستند.


ویلا و اقامتگاه تفریحی هیل‌تاپ (Hilltop Villa)، جزیره لوکالا (Laucala Island)، فیجی

گرانقیمت ترین سوئیتهای سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

حضور در این ویلای سرسبز و دلپذیر در فیجی قطعا خوشایند و فراموش‌نشدنی است. البته باید به هزینه قابل‌توجه اقامت در آن هم توجه داشتید باشید، چراکه اینجا شبی ۴۵ هزار دلار قیمت دارد.

این ویلا و این جزیره در تملک میلیاردر معروف «رد بول» (Red Bull)، «دیتریچ ماتچیز» (Dietrick Mateschitz) است. یک اقامت رویایی در یک اقامتگاه رویایی که دست‌کم می‌تواند از ۶ مهمان به نحو احسن پذیرایی کند، البته به‌جز اوقاتی که ویلا در اختیار تجار بانفوذ قرار دارد.

در مقایسه با دیگر اقامتگا‌ه‌های اطراف و ویلاهای لوکس، این یکی را باید تاج جواهرنشان منطقه دانست که به لطف چشم‌انداز دلپذیر به‌سمت جزیره و دریا، طرفداران بسیاری دارد. به‌علاوه این ویلا دارای یک اتاق خوب بزرگ و سلطنتی، آشپزخانه خصوصی، راننده و پرستار بچه و همچنین دسترسی به باند فرودگاه اختصاصی است.


گرند رید (Grand Riad)، هتل منصور (Hotel Mansour)، مراکش

گرانقیمت ترین سوئیتهای سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

طبق نظر کارشناسان این مجله، مراکش با خاطر عظمت و شکوهش شناخته می‌شود، اما این سوئیت بی‌نهایت شگفت انگیز است. 

این هتل به دستور شاه محمد ششم و در سه طبقه ساخته شده است، بنایی که به خاطر دیوارهای طلاکوب، کف سنگی، راهروهای مرمین و جزئیات شگفت انگیز و قابل تأملش به شهرت رسیده است.سوئیت بزرگ این هتل دارای کد امنیتی و البته توجهی خاص به جزئیات است.این همه امکانات برای مهمانان هتل ۴۳٬۴۸۰ هزار دلار خرج برمی‌دارد که با توجه به این همه امکانات لوکس که در یک مکان جمع شده‌اند، شاید آنقدرها غیر منتظره نباشد.


پنت‌هاوس هتل «Hotel Cala Di Volpe»، ساردینیا

گرانقیمت ترین سوئیتهای سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

«پورتو چروو» (Porto Cervo) یکی از محل‌های رفت و آمد افراد مشهور و ثروتمندان است، اما این سوئیت پنت‌هاوس باشکوه که در هتل «کالا دی ولپه» (Cala Di Volpe) واقع شده، یک سر و گردن از بقیه اقامتگاه‌های این منطقه بالاتر است. هر شب اقامت در این سوئیت ۴۱٬۱۷۷ هزار دلار هزینه برمی‌دارد؛ اما در مقابل مهمانان می‌توانند از اقامت در سه اتاق خواب لوکس با دیدی دلپذیر و فریبنده رو به خطوط ساحل آزور (azure) لذت ببرند.

این سوئیت همچنین دارای استخر خصوصی، سولاریوم، محوطه‌ی ورزش و البته یک تراس بزرگ فرش شده با کاشی‌های سفالی است.


رویال سوئیت، هتل پلازا، نیویورک

گرانقیمت ترین سوئیتهای سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

اقامت در سوئیت سلطنتی هتل معروف پلازا در نیویورک شبی ۴۰ هزار دلار آب میخورد. این سوئیت دارای سه اتاق خواب، دسترسی به آسانسور خصوصی و یک پنجره‌ی بزرگ رو به خیابان پنجم است. دیگر امتیازات این آپارتمان شامل یک پیانو بزرگ، سرویس ناهارخوری ۱۲ نفری، کتابخانه، باشگاه ورزشی و یک اتاق خواب مستر است.

حتی حمام این سوئیت هم به لطف استفاده از ۲۴ قیراط طلا حقیقتا در شأن شاهان و ملکه‌ها است. سرویس پیشخدمت شخصی در صورت تمایل در دسترس مهمانان قرار داشته و امکاناتی همچون سرو صبحانه در تختخواب و آماده کردن انواع نوشیدنی‌های خنک را در برمی‌گیرد. 


سوئیت شاهزاده خانم گریس، هتل دی پاریس (Hotel De Paris)، موناکو

گرانقیمت ترین سوئیتهای سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

این هتل باشکوه در موناکو ظاهرا میزبان مراسم عروسی سلطنی «پرنس رینر» (Prince Rainier) و «شاهزاده خانم گریس» (Princess Grace) بوده است. به همین مناسبت جدیدترین سوئیت این هتل در احترام به شاهزاده گریس و این رویداد با مبلمنی باشکوه در انتظار مهمانان خود است.

هتل دی پاریس ارتباطی تنگاتنگ با خاندان سلطنتی موناکو داشته و هنوز هم اشیای موردعلاقه شاهزاده خانم را حفظ کرده است، به همین خاطر هنوز هم حضور او را می‌توان در آنجا احساس کرد. 

این آپارتمان آفتابی دارای دو اتاق خواب به‌همراه یک اتاق کار، سرویس بهداشتی در هر بخش، دو  اتاق استراحت، یک اتاق نشیمن، اتاق ناهارخوری، آشپزخانه و البته حمام‌های لوکس است. دیگر امکانات شامل محوطه ناهارخوری در فضای باز، جکوزی و یک استخر بزرگ و باشکوه است. هزینه اقامت درای هتل با توجه به این امکانات ۳۷ هزار دلار در نظر گرفته شده است.


سوئیت ۵ هزار، ماندارین اوریِنتال (Mandarin Oriental New York)، نیویورک

گرانقیمت ترین سوئیتهای سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

سوئیت فوق در هتل پنج ستاره‌ی ماندارین اورینتال نیویورک به‌اندازه‌ای باشکوه است که در تصور نمی‌گنجد. هزینه هرشب اقامت در این سوئیت ۳۶ هزار دلار است و به خاطر آرشیوی از فیلم و آثار موسیقی تهیه شده توسط «Academy Records» به شهرت رسیده است. به‌علاوه دیوارهای آن با آثار هنری، پرتره و مجسمه‌های باشکوهی تزیین شده که مهمانان می‌توانند تنها با فشردن دکمه آی‌پد آن‌ها را خریداری کنند.

یک آپارتمان بزرگ و جادار که دارای سه اتاق خواب، اتاق نشیمن و فضای ناهار خوری است و ظرفیت پذیرایی از ده مهمان را دارد، همچنین بخشی از محیط با دیواری ساخته شده از کریستال‌های سواروسکی تزیین شده و فضا را تا حدی تلطیف و رویایی کرده است.

نظر شما در مورد این سوئیت‌های لوکس و رویایی چیست؟ درمجموع موافق اقامت در سوئیت‌هایی به این اندازه گرانقیمت هستید؟ خوشحال می‌شویم شنونده نظرات شما عزیزان باشیم.

مطالب مرتبط:

منبع Dailymail

دیدگاه