بهترین هتل های 5 ستاره پنانگ؛ منطقه‌ای توریستی در مالزی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره پنانگ؛ منطقه‌ای توریستی در مالزی

اگر می‌خواهید در سفر خود به پنانگ اقامتی لوکس و مجلل داشته باشید بد نیست فهرست ما را دنبال کرده و یکی از هتل‌های 5 ستاره در این منطقه را انتخاب کنید.

پنانگ جزیره‌ای زیبا است که به مرواید شرق مالزی شهرت دارد و امروزه یکی از مقاصد گردشگران در تورهای مالزی محسوب می‌شود. ملیت‌های مختلف، جاذبه‌های فوق‌العاده و طبیعت بی‌نظیرش، آن را به منطقه‌ای عالی برای سفر تبدیل کرده است. جرج‌ تاون، مرکز این ایالت، یک شهر بزرگ و متنوع است که آن را می‌توان شهری بین‌المللی نامید.

ایالت پنانگ، هتل‌های متنوعی برای اقامت مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد که اگر قصد تجربه سفری لوکس را داشته باشید، می‌توانید با انتخاب هتل‌های 5 ستاره در پنانگ، سفری رویایی را داشته باشید؛ در این مقاله همراه ما باشید تا لیستی از بهترین هتل‌های 5 ستاره پنانگ را به شما معرفی کنیم.

هتل 5 ستاره پنانگ

هتل جی گورنی (G Hotel Gurney)

هتل جی گورنی (G Hotel Gurney)

هتل جی گورنی که در منطقه معروف جرج تاون قرار دارد، به دلیل نزدیکی به دریا و موقعیت خوبی که به مراکز خرید و رستوران‌ها دارد، یکی از هتل‌های محبوب در میان گردشگران است. این هتل لوکس و مجلل دارای طراحی داخلی مدرن است و بی‌شک مهمانان از این دیزاین و طراحی استقبال خواهند کرد. این هتل همانطور که گفته شد در فاصله نزدیکی از ساحل قرار دارد و ساحل این منطقه به تمیزی معروف است که می‌تواند گزینه‌ای خوبی برای تفریح یا قدم زدن باشد.

اتاق‌های هتل مدرن و زیبا هستند و از رنگ‌های خنثی در آن‌ها استفاده شده است که با رنگ و طرح کاغذ دیواری‌ها همخوانی دارد. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ با چشم‌انداز فوق‌العاده هستند. در اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی برای مهمانان در نظر گرفته شده و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود. این هتل گزینه‌های غذاخوری بسیاری دارد و شما می‌توانید غذای خود را که از منویی متنوع انتخاب می‌کنید، در رستوران داخلی هتل یا در فضای باز و با منظره سبز و دکوری زیبا میل کنید. بار هتل تا پاسی از شب آماده سرویس‌دهی به مهمانان است و می‌توانید لحظات خوبی را در محیط آن با دوستان و همراهان خود سپری کنید.

اکثر هتل‌های 5 ستاره و لوکس، توجه بسیاری به تفریح مهمانان خود دارند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که پس از گشت و گذار در شهر یا پس از اتمام قرارهای کاری خود به استخر هتل سر بزنید و زمانی را با شنا کردن سپری کنید و سپس به مرکز اسپا و سونای هتل بروید و همه خستگی را از تن خود بیرون کنید.

سالن کنفرانس این هتل نیز بسیار عالی و فوق‌العاده است و با توجه به ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند برای برگزاری همایش‌ها و سمینارها مناسب باشد.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۵٫۹ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۴٫۱ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۳٫۴ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۳٫۳ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 168A Persiaran Gurney, 10250 George Town, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۱۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس‌های یوگا، خدمات آرایشی، خدمات ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کلاب شبانه، کرایه دوچرخه، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بطری آب، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌ها سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل اورگرین لورل پنانگ (Evergreen Laurel Hotel Penang)

هتل اورگرین لورل پنانگ (Evergreen Laurel Hotel Penang)

هتل ۵ ستاره اورگرین لورل یکی از هتل‌های لوکس و جذاب شهر پنانگ در منطقه جورج تاون است. در بخش پذیرش ۲۴ ساعته می‌توانید از خدمات و راهنمایی‌های کارمندان بهره‌مند شوید؛ همچنین می‌توانید از خدمات تور و بلیط که برای راحتی مهمانان در نظر گرفته شده است نیز استفاده کنید. یکی از ویژگی‌هایی که این هتل را به انتخابی مناسب تبدیل کرده، این است که این هتل در محلی آرام و به دور از شلوغی قرار دارد و به‌خصوص برای کسانیکه دنبال آرامش بیشتری هستند، پیشنهاد می‌شود.

شما می‌توانید در رستوران‌های این هتل که بهترین غذاهای محلی، بین‌المللی، دریایی و فست‌فود را سرو می‌کند، غذای خود را نوش‌جان کنید. حتما به میز دسر و پیش‌غذاها سر بزنید و از آن‌ها نیز میل کنید. یک کافه زیبا و دنج در آرام‌ترین نقطه هتل قرار دارد که بهترین نوشیدنی‌ها، دسر‌ها، کیک‌ها را برای شما سرو می‌کند، با همراهان خود به کافه بروید و از شنیدن موسیقی دلنشین در این محیط فوق‌العاده لذت ببرید.

همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و کولر هستند و دسترسی به اینترنت در همه جا امکان‌پذیر است. مطمئنا در اتاق‌های خود اقامت راحتی را خواهید داشت و رضایت شما را بدست خواهد آورد. امکانات تهیه چای و قهوه نیز برای شما در نظر گرفته شده است. برای شما روزنامه نیز به‌صورت رایگان آورده می‌شود.

این هتل نیز توجه بسیاری به تفریح مهمانان خود دارد و سرگرمی‌های متنوعی برای شما در نظر گرفته است. می‌توانید در استخر روباز شنا کنید یا در کنار آن، روی تخت‌هایی که قرار داده شده است، دراز کشیده و از خوردن نوشیدنی خود لذت ببرید. یک باشگاه بدنسازی برای علاقه‌مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. جکوزی و سونا نیز از دیگر تفریحات موجود در هتل است که برای ریلکس کردن مناسب است. یک زمین تنیس هم در اینجا وجود دارد که البته استفاده از آن رایگان نیست. حتی برای کودکان نیز تفریحاتی وجود دارد که می‌توان به اتاق بازی با وسایل مناسب کودکان اشاره کرد.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۵٫۹ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۳٫۷ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۳ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۲٫۹ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 53 Persiaran Gurney, 10250 George Town, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۶۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، استخر روباز، بیلیارد، زمین تنیس، خدمات ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری از کودک، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بطری آب، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌ها سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (مالایی، انگلیسی)

هتل پارک رویال پنانگ ریزورت (PARKROYAL Penang Resort)

هتل پارک رویال پنانگ ریزورت (PARKROYAL Penang Resort)

هتل پارک رویال پنانگ ریزورت تمام مظاهر لوکس بودن را دارا است و هر کسی را شیفته خود می‌کند و موقع اتمام سفر، دل‌ کندن از آن سخت خواهد بود. این هتل زیبا که تنها یک دقیقه با ساحل فاصله دارد در کنار ساحل سفید باتو فرینگی واقع شده است. زیبایی‌ها و امکانات تفریحی و خدماتی آن فوق‌العاده است و بسیاری از گردشگران این هتل را برای دوران اقامت خود برمی‌گزینند.

اتاق‌ها به سبک مدرن آسیایی دکور شده‌اند و ترکیب رنگ‌ها بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. دسترسی به اینترنت در همه جای هتل و در همه اتاق‌ها وجود دارد. تهویه مطبوع،‌ حمام، تلویزیون و امکانات تهیه چای و قهوه نیز در اتاق‌ها وجود دارد. از اتاق خود می‌توانید منظره محسورکننده‌ دریا را در هر موقع از شبانه‌روز نظاره کنید. اگر این هتل را به منظور ماه عسل خود برگزیدید، اتاق‌های وی‌آی‌پی و لوکس‌تری نیز برای ارائه به شما وجود دارد.

هتل دارای تنوع بسیاری از تفریحات برای هر نوع سلیقه‌ای است؛ مرکز اسپا و سلامت هتل دارای طیف وسیعی از درمان‌های صورت و بدن است. زمین تنیس، میز پینگ پونگ و مرکز تناسب اندام نیز برای علاقه‌مندان در این مجموعه وجود دارد. در این هتل می‌توانید در تورهای ورزش‌های آبی نیز شرکت کنید یا در تورهای کوه‌پیمایی ثبت نام کنید و از طبیعت بی‌نظیر لذت ببرید. قدم زدن در محوطه این هتل نیز از گزینه‌هایی است که بسیار فرح‌بخش خواهد بود. در باغ هتل قدم بزنید یا در سونا، جکوزی و اتاق بخار استراحت کنید. 

رستوران هتل که دورتادور آن با شیشه پوشیده شده است و دکور ساده و زیبایی دارد، غذاهای لذیذ محلی و بین‌المللی را برای شما سرو می‌کند. اگر دوست دارید غذای خود را در فضای باز و با دیدن منظره دریا میل کنید به تراس هتل بروید و از خوردن غذای خود لذت ببرید. انتخاب یک نوشیدنی می‌تواند تکمیل‌کننده غذای اصلی برای شما باشد.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۸٫۶ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۱۲٫۲ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۱۱٫۳ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۱۱ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۷٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Batu Ferringhi Beach, 11100 Batu Ferringhi, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۰۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، استخر روباز، کلاس‌های یوگا، خدمات آرایشی، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، تورهای متنوع، اتاق بازی، خدمات ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بطری آب، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌ها سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (مالایی، انگلیسی، چینی، فرانسوی)

هتل شانگری لا راسا سایانگ ریزورت (Shangri-La's Rasa Sayang Resort & Spa, Penang)

هتل شانگری لا راسا سایانگ ریزورت (Shangri-La

هتل شانگری لا راسا سایانگ ریزورت در کنار ساحلی آرام و زیبا قرار دارد و امکانات لوکس و بی‌نظیری را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این هتل که با محوطه‌ای از درختان گرمسیری احاطه شده است، دسترسی به ساحل را برای شما راحت می‌کند. بی‌شک انتخاب این هتل می‌تواند خاطرات فراموش‌نشدنی را در سفر به پنانگ برای شما به ارمغان بیاورد.

اتاق‌های هتل با چوب‌بری‌های ظریف و سنتی در کنار دکوراسیون مدرن و زیبا توانسته است محیط جذابی را ایجاد کند. منظره روح‌نوازی از اتاق‌ها در انتظار مهمانان این هتل است، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریا یا تپه‌های سرسبز. همه اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی را برای آسایش مهمانان در نظر گرفته‌اند که می‌توان به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک اشاره کرد.

استخر روباز هتل می‌تواند تفریحی مهیج در کنار دوستان باشد یا اگر علاقه به تنیس دارید، این فرصت را دارید که از امکانات این ورزش در این مجموعه بهره‌مند شوید. مرکز اسپا و ماساژ این هتل نیز گزینه‌ای است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

رستوران‌های متعددی با منویی فوق‌العاده و متنوع در این هتل در انتظار شما است که کمی انتخاب را برای شما سخت می‌کند، اما مطمئن باشید که برای هر نوع ذائقه‌ای در این هتل غذاهای لذیذی وجود دارد؛ از غذاهای محلی، دسرها و غذاهای بین‌المللی گرفته تا نوشیدنی‌های گوارا و نشاط‌آور همه و همه در رستوران‌ها و کافه‌های این هتل یافت می‌شود.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۹٫۱ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۱۱٫۸ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۱۱ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۱۰٫۸ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۸٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Jalan Batu Feringgi, 11100 Batu Ferringhi, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۰۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، استخر روباز، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، تورهای متنوع، اتاق بازی، خدمات ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بطری آب، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌ها سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (مالایی، انگلیسی، چینی، ژاپنی)

هتل لکسیس سوئیتز پنانگ (Lexis Suites Penang)

هتل لکسیس سوئیتز پنانگ (Lexis Suites Penang)

هتل لکسیس سوئیتز پنانگ هتلی لوکس و زیبا است که منظره پانارومایی از شهر را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. امکانات این هتل مدرن و فوق‌العاده است و سفر شیرینی را با انتخاب این هتل تجربه خواهید کرد.

اتاق‌های این هتل با طراحی مدرن و استفاده از عناصر ساده و ظریف نظر مهمانان خود را جلب کرده است. استفاده از رنگ‌های خنثی در کنار رنگ‌هایی با کنتراست بالا جذابیت اتاق‌ها را بیشتر کرده است. همه اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام دارند.

غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران این هتل برای مهمانان سرو می‌شود و برای سرو نوشیدنی می‌توانید به بار هتل بروید. مسئول بار پیشنهادات خوبی را به شما خواهد داد که بهتر است از آن‌ها استقبال کنید.

مرکز تناسب اندام نیز برای کسانی که دوست دارند در مدت سفر نیز ورزش خود را ادامه دهند، پیشنهاد می‌شود.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۱۳٫۳ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۱۸٫۷ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۱۷٫۸ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۱۷٫۳ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۱۴٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 28, Jalan Teluk Kumbar,, 11920 Bayan Lepas, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۲۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، تورهای متنوع، اتاق بازی، خدمات ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بطری آب، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌ها سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (مالایی، انگلیسی)

هتل ایسترن اند اورینتال (Eastern & Oriental Hotel)

هتل ایسترن اند اورینتال (Eastern & Oriental Hotel)

هتل ایسترن اند اورینتال هتلی باشکوه و زیبا است که همچون قصری می‌درخشد و در منطقه جورج تاون قرار دارد. این اقامتگاه کلاسیک و لوکس که سبک معماری استعماری در آن به چشم می‌خورد، در سال ۱۸۸۵ میلادی تاسیس شده است و در طول سال های مختلف چندین بار مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما در منطقه جورج تاون باشد.

سوییت و اتاق‌های لوکس این هتل با منظره رو به دریا و دکور خاص و کلاسیک‌اش مهمانان را شیفته خود می‌کند. مبلمان و تخت‌های شیک در کنار نورپردازی فوق‌العاده اقامت رویایی را برای مهمانان خود به همراه دارد. اتاق‌ها امکانات متنوعی را در خود جای داده‌اند. دسترسی به اینترنت بی‌سیم در اتاق‌ها و همه بخش‌هاب هتل فراهم شده و سیستم تهویه هوا از اتاق نیز قابل کنترل است.

استخر هتل که در فضای آزاد قرار دارد و چشم‌اندازی از دریا را ارائه می‌دهد، گزینه‌ای عالی برای تفریحی با دوستان و همراهان است؛ چترها و صندلی‌های آفتاب‌گیر در اطراف استخر قرار دارد که برای استراحت مناسب است. سالن تناسب اندام نیز برای انجام ورزش‌های روزانه پیشنهاد می‌شود. بعد از یک روز کاری یا گشت و گذار در شهر می‌توانید خود را به متخصصان مستقر در مرکز اسپای هتل بسپارید و از انواع ماساژ و درمان های بدن بهره‌مند شوید. اگر اهل ماجراجویی هستید و دوست دارید هیجان بیشتری را تجربه کنید دوچرخه‌ای کرایه کنید و به گشت و گذار در جزیره پنانگ بپردازید.

با حضور در هر یک از شش رستوران موجود در هتل که انتخاب‌های گسترده‌ای برای انواع سلیقه‌ها دارد، می‌توانید غذای مورد علاقه خود را کشف کنید. اگر صبح‌ها کمی زودتر بیدار شوید نان خامه‌ای‌های فوق‌العاده‌ای در انتظار شما خواهد بود که با چای تازه‌دم یا قهوه‌ای خوش‌طعم بسیار دلنشین خواهد بود.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۷٫۴ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۱ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۱٫۱ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۱٫۷ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 10 Farquhar Street, Georgetown, 10200 George Town, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۳۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، تورهای متنوع، اتاق بازی، خدمات ماساژ، کلاس‌های یوگا، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری از کودک، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بطری آب، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌ها سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (مالایی، انگلیسی، چینی)

هتل لایت پنانگ (The Light Hotel Penang)

هتل لایت پنانگ (The Light Hotel Penang)

هتل لایت پنانگ هتلی مجلل و لوکس است که آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل خدمات چشم‌گیری را برای ارائه دارد و برخورد صمیمانه کارمندان و راهنمایی‌هایی که در هر بخش می‌کنند، آن را به انتخابی عالی در سفر به پنانگ تبدیل کرده است.

اتاق‌های هتل مدرن و لوکس هستند و بیشتر از رنگ‌های گرم در آن‌ها استفاده شده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت، تهویه و حمامی با لوازم آرایشی و بهداشتی هستند.

در مرکز اسپای هتل می‌توانید از خدمات ماساژی حرفه‌ای بهره‌مند شوید. استخر این هتل بسیار بزرگ و فوق‌العاده است و برای کسانی که به شنا علاقه‌ دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود.

رستوران این هتل با سقف بلند و لوسترهای خاصش بسیار چشمگیر است و با غذاهای محلی و بین‌المللی که سرو می‌کند، خاطرات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در بخش‌های مختلفی از این هتل و در فضاهای تراس مانندی میز و صندلی‌های زیبایی قرار داده شده است که اگر دوست دارید می‌توانید غذا یا نوشیدنی خود را در این مکان‌های زیبا در کنار همراهان خود میل کنید.

از این هتل تا معبد کک لوک سی ۱۳٫۸ کیلومتر، تا موزه غذاهای عجیب پنانگ ۶٫۷ کیلومتر، تا مرکز خرید KOMTAR حدود ۷٫۸ کیلومتر، تا تایمز اسکوئر پنانگ ۸٫۳ کیلومتر و تا تپه پنانگ ۶٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Lebuh Tenggiri 2, Bandar Seberang Jaya,, 13700 Perai, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۰۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، تورهای متنوع، اتاق بازی، خدمات ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری از کودک، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، بطری آب، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌ها سیگار ممنوع، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (مالایی، انگلیسی، چینی)

هتل 5 ستاره پنانگ

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 5 ستاره و لوکس پنانگ بود؛ در این مقاله سعی شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت از امتیاز بالایی برخوردار هستند و راهگشای شما برای انتخاب هتل‌های مجلل باشند. اگر به این منطقه سفر کردید ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید. همچنین می‌توانید امتیاز و نظرات خود را برای هر هتل، در صفحه مربوط به آن ثبت کنید تا سایر کاربران بتوانند پیش از سفر از آن استفاده کنند. 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه