دبی میزبان نهمین گردهمایی طراحان برتر مراسم عروسی می‌ شود

صنم وفقی
صنم وفقی چهار شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵
دبی میزبان نهمین گردهمایی طراحان برتر مراسم عروسی می‌ شود

دبی به عنوان میزبان گردهمایی جهانی طراحان مراسم عروسی در سال ۲۰۱۹ اعلام شده است. در این گردهمایی بیش از ۵۰۰ طراح حرفه‌‌ای از ۷۰ کشور جهان، در ریزورت آتلانتیس پالم جمع خواهند شد.

دبی به دلایل زیادی شهرت دارد. از پروژه‌های ساختمانی بلندپروازانه مانند بلندترین برج جهان، برج خلیفه و جزیره مصنوعی نخل جمیرا گرفته تا رفاه بی‌اندازه‌ای که در این شهر متمرکز شده است، همگی آن را به مقصدی جهانی برای گردشگران تبدیل کرده‌اند. علاوه بر موقعیت رشک‌برانگیز دبی در صنعت گردشگری و جایگاه آن در میزبانی از رویدادهای مهم جهان، به تازگی این شهر شگفت‌انگیز توانسته است بردی دیگر از آن خود کند و به‌عنوان محل برگزاری کنگره مقصد برتر طراحان مراسم عروسی با نام اختصاری دی‌دبیلوپی انتخاب شود.

دبی میزبان گردهمایی طراحان عروسی

کنگره دی‌دبلیو‌پی که بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه جهان در زمینه صنعت برگزاری مراسم عروسی در مقاصد برتر محسوب می‌شود، یکی از سازمان‌های زیرمجموعه کمپانی کیو‌ان‌ای گلوبال (QnA Global) واقع در دبی است. در این کنگره بیش از ۵۰۰ طراح حرفه‌‌ای مراسم عروسی از ۷۰ کشور در سراسر دنیا به مدت سه روز در ریزورت مجلل و مشهور آتلانتیس پالم جمع خواهند شد.

دبی میزبان گردهمایی طراحان عروسی

ایسام کاظم، مدیر عامل اجرایی بنگاه توریسم و تجارت بازاریابی دبی می‌گوید:

هم‌اکنون نیز دبی به‌عنوان یکی از مقاصد برتر برای برگزاری مراسم‌های عروسی به‌شمار می‌رود و با میزبانی کنگره دی‌دبیلو‌پی، می‌توانیم ابعاد دیگر این صنعت را نیز شناسایی کنیم. همچنین برگزاری این مراسم، دبی را در خط مقدم توسعه منطقه قرار می‌دهد و سرمایه‌گذاران شهر را قادر می‌کند تا عوامل کلیدی و موثر در رشد این صنعت و آینده آن را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

کنگره دی‌دبلیو‌پی به دلیل ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط بین هم‌فکران این صنعت، شهرت زیادی را از آن خود کرده است. ما سعی داریم تا نقشی مهم را در شمشین مراسم سالانه دی‌بلیو‌پی ایفا کنیم و با همکاری نزدیک در کنار برگزارکنندگان مراسم میزبانی و دیگر سرمایه‌گذاران، از رضایت نمایندگان حاضر در مراسم مطمئن شویم.

دبی میزبان گردهمایی طراحان عروسی

آکاش جین، مدیر کمپانی کیو‌ان‌ای گلوبال اضافه می‌کند:

تنها دبی با عنوان پایتخت مراسم عروسی در قاره آسیا، می‌توانست شایستگی میزبانی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گردهمایی طراحان حرفه‌ای مراسم عروسی را داشته باشد و ما نیز توصیه‌های بسیاری را از طراحان مراسم عروسی در سراسر دنیا برای برگزاری کنگره دی‌دبلیو‌پی در دبی دریافت کرده بودیم؛ مراسمی که پیش از این در آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا برگزار شده بود.

ما مفتخریم که با همکاری بنگاه توریسم و تجارت بازاریابی دبی و ریزورت آتلانتیس پالم، میزبان مراسم سالانه دی‌دبیلو‌پی در سال ۲۰۱۹ هستیم و همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا خود را به‌عنوان بهترین و مجلل‌ترین مقصد عروسی، به خبرگان این صنعت معرفی کنیم.

دبی میزبان گردهمایی طراحان عروسی

کنگره دی‌دبلیوپی از ۲۷ الی ۲۹ مارس ۲۰۱۹، در ریزورت آتلانتیس پالم دبی برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه