اتحاد ایرویز با دنیای برادران وارنر در ابوظبی همکاری می‌کند

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
اتحاد ایرویز با دنیای برادران وارنر در ابوظبی همکاری می‌کند

اولین پارک موضوعی شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر در ابوظبی، برای گسترده‌تر کردن فعالیت‌های خود، با شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز قرارداد همکاری تجاری امضا کرد.  

اتحاد ایرویز، یک قرارداد تجاری با پارک دنیای برادران وارنر در ابوظبی (Warner Bros World™ Abu Dhabi) امضا کرده است. قرارداد سه ساله‌ی این شرکت هواپیمایی با اولین شهربازی سرپوشیده‌ی جهان با موضوع محصولات شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر، با هدف تقویت گردشگری در ابوظبی منعقد شده است.

شهربازی سرپوشیده‌ی دنیای برادران وارنر ابوظبی که در تاریه ۲۵ ژوئیه و در جزیره‌ی یاس افتتاح شد، مجموعه‌ی وسیعی از جاذبه‌های سرگرمی و تفریحی را شامل می‌شود و بر اهمیت این جزیره به عنوان یک مقصد گردشگری در سطح جهان افزوده است.

رابین کامارک، مدیر ارشد تجاری اتحاد ایرویز، گفت:

مسروریم که به صورت رسمی با شهربازی دنیای برادران وارنر ابوظبی همکاری می‌کنیم. ما همچنان به دنبال راه‌هایی برای نشان دادن پتانسیل‌های ابوظبی برای جذب گردشگران بین المللی از سرتاسر جهان هستیم.

برقراری این رابطه‌ی همکاری، عاملی برای تقویت تعهد ما نسبت به حصول اطمینان از کسب تجربه‌ای به‌یادماندنی در هوا و زمین، توسط مهمانان ما است.

اتحاد ایرویز، به عنوان هواپیمایی شریک این شهربازی، همکاری تنگاتنگی در زمینه‌های تجاری، بازاریابی، برنامه‌ریزی هوایی و پشتیبانی تجارت مسافرتی خواهد داشت.

اولیویه گارالد، مدیر اجرایی تجارب فراه، گفت:

افتتاحیه جهان برادران وارنر در ابوظبی، یک رویداد مهم در عرصه‌ی صنعت تفریح و سرگرمی در ابوظبی است و جایگاه جزیره‌ی یاس را بیش از پیش به عنوان مرکز سرگرمی و اوقات فراغت در سطح جهانی تقویت خواهد کرد.

ما مطمئن هستیم که در نتیجه‌ی این مشارکت استراتژیک، تجربه‌هایی را با همکاری یکدیگر ایجاد خواهیم کرد که مقصد متفاوت ما را به جهان معرفی خواهد کرد.

شهربازی سرپوشیده‌ی دنیای برادران وارنر ابوظبی، ۲۹ سرسره‌ی پیشرفته، جاذبه‌های تعاملی برای خانواده‌ها و چندین سرگرمی بی‌نظیر در ۶ محوطه‌ی شگفت‌انگیز خود دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه