بهترین هتل های متل قو و عباس آباد؛ انتخاب میان جنگل و دریا

مهتاب خسروشاهی
مهتاب خسروشاهی سه شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های متل قو و عباس آباد؛ انتخاب میان جنگل و دریا

متل قو یا سلمان‌شهر برای مسافران شمال مقصد بسیار محبوبی است. اما چیزی که پیش از سفر مهم به نظر می‌رسد، انتخاب و رزرو هتل است.

یکی از پرطرفدارترین شهرهای مازندارن متل قو است که یک چشم به دریا دارد و چشمی دیگر به جنگل.

اگر از جاده چالوس سفر کنید، متل قو را بعد از چالوس می‌بینید.درصورتی‌که از اتوبان قزوین-رشت راهی شمال شوید، متل قو یا سلمان‌شهر بعد از رامسر قرار گرفته است.

خیلی‌ها ترجیح می‌دهند در سفر به شمال در هتل‌های متل قو اقامت کنند یا ویلا اجاره کنند. البته تعداد ویلاها و خانه‌های محلی بیشتر است. اما متل قو با نام جدید سلمان‌شهر، دو هتل لوکس دارد. در عباس‌آباد هم هتل‌های میان‌رده و قابل‌قبولی وجود دارد که خیال شما را درمورد اقامت راحت می‌کنند.

هتل الماس قو | هتل لیلیوم | هتل الماس | هتل آسمان

هتل الماس قو

هتل الماس قو

هتل الماس قو خاورمیانه، هتلی لوکس و ۵ ستاره است. این هتل در واقع مکمل بخش تجاری برج الماس قو خاورمیانه محسوب می‌شود که در میان بلندترین برج‌ های ایران قرار دارد. این برج عظیم بخشی از چشم‌انداز جاده‌ و کرانه‌ی خزر است.

رزرو هتل الماس به‌ویژه اگر دوست دارید به دریا نزدیک باشید و منظره‌ی دریا را از اتاق ببینید، انتخاب خوبی است. این برج ۳۵ طبقه ۲۴۰ واحد اقامتی لوکس دارد.

امکانات هتل کامل است، از امکانات ورزشی مانند استخر، سالن تنیس و بیلیارد تا رستوران، کتابخانه و اینترنت. مسافر هتل الماس که باشید، می‌توانید در پاساژ آن گشتی بزنید. ضمن اینکه به‌راحتی به ساحل دریای خزر دسترسی دارید. امکان قایق‌سواری در ساحل وجود دارد. از هتل تا میدان متل قو با ماشین ۵ دقیقه فاصله دارید. فاصله‌ی هتل تا نمک‌آبرود و عباس‌آباد ۱۷ دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل: پارکینگ، رستوران، آسانسور، اینترنت، خشک‌شویی، مرکز خرید، آرایشگاه، استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ، سالن بدن‌سازی، بیلیارد، جت اسکی، قایق‌سواری، فضای سبز و خدمات پزشکی.

آدرس هتل: متل قو یا سلمان‌شهر، بلوار شهرداری

هتل لیلیوم

هتل لیلیوم

یکی دیگر از هتل‌های سلمان‌شهر، هتل لیلیوم است. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید و کارش را آغاز کرد. اگر از بودن در کنار جنگل و تماشای چشم‌انداز آن لذت می‌برید،‌ اقامت در هتل لیلیوم تصمیم عاقلانه‌ای است.

هتل فضای سبز هم دارد. بنای هتل لیلیوم ۵ طبقه است و ۲۲ اتاق دارد. رستوران هتل با چشم‌اندازی زیبا در بالاترین طبقه قرار گرفته و کافی‌شاپ در لابی واقع شده است. گریل بار هتل را در محوطه‌ پیدا می‌کنید.

هتل لیلیوم

برخورد کارکنان در این هتل حرفه‌ای و دوستانه است. اتاق‌ها به‌خوبی نظافت می‌شوند و تمیز هستند. صبحانه‌ی هتل مفصل، متنوع و خوشمزه است و انرژی کافی برای یک روز گشت‌وگذار و تفریح در متل‌قو را فراهم می‌کند. از هتل تا نمک‌آبرود نیم ساعت راه و تا چالوس ۳۷ دقیقه فاصله است. هتل از دریا و مرکز شهر دور است.

هتل لیلیوم

امکانات هتل: پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، رستوران، کافی‌شاپ، گریل‌بار، روم سرویس، خشک‌شویی، اتاق چمدان و اینترنت

آدرس: متل قو، انتهای دریاگوشه

عباس‌آباد یکی دیگر از شهرهای توریستی مازندران است. دیدنی‌های عباس‌آباد کم نیستند؛ ضمن اینکه دسترسی خوبی به متل قو، تنکابن و کلاردشت دارد. ببینیم هتل‌های عباس‌آباد کدامند و کجا می‌توانیم اقامت کنیم.

هتل الماس

هتل الماس

هتل الماس نسبتا نوساز است و در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده است. این هتل ۷ طبقه است و ۳۴ اتاق دارد. اتاق‌ها رو به دریا یا جاده هستند. دسترسی هتل الماس به جاهای دیدنی کلاردشت و جاده‌ی عباس‌آباد خیلی راحت است.

هتل الماس  ۱۰ کیلومتر با متل قو فاصله دارد. از هتل الماس با نیم ساعت رانندگی به نمک‌آبرود می‌رسید و برای دیدن پل تاریخی روستای قلعه گردن کافی است حدود ۴۰ دقیقه رانندگی کنید.

اقامتگاه‌های این هتل شامل اتاق ماه عسل و سوئیت‌های یک و دو خوابه می‌شود. هتل الماس برای سفر کاری هم گزینه‌ی خوبی است؛زیرا سالن چند منظوره و امکاناتی مانند پرینتر، فکس، اینترنت و کپی دارد. از هتل تا ترمینال تنکابن حدود نیم ساعت راه است.

کیفیت صبحانه و میزان نظافت در این هتل متوسط است.

امکانات هتل: پارکینگ، رستوران، دسترسی به ساحل عمومی، تهویه مطبوع، روم سرویس، خشکشویی، آسانسور، کافی‌نت، لابی، تاکسی‌سرویس، چای‌خانه سنتی، کافه، سالن بیلیارد،‌پله اضطراری و اتاق سیگار

آدرس: عباس‌آباد، بعد از پمپ بنزین

هتل آسمان

هتل آسمان عباس آباد

یکی دیگر از هتل‌های عباس‌آباد، هتل آسمان است که ۶ طبقه و ۲۸ اتاق دارد. این هتل از سال ۱۳۹۰ کارش را آغاز کرده و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. هتل آسمان ۳ ستاره است و امکاناتی در خور ستاره‌هایش به مسافران ارائه می‌کند.

رستوران گردان هتل آسمان رو به منظره‌ی دریا و جنگل است. حتما حدس می‌زنید میل کردن غذاهای شمالی با چنین چشم‌اندازی چقدر لذت‌بخش است.

فاصله‌ی شما از اتاق‌تان تا ساحل خزر حدود ۳ دقیقه پیاده‌روی است. بنابراین، به بزرگ‌ترین تفریح در شمال، یعنی رسیدن به ساحل دریا دسترسی خیلی راحتی دارید.

پارکینگ هتل ممکن است برای همه مسافران کافی نباشد. بنابراین، پیش از رزرو هتل مطمئن شوید جای کافی در پارکینگ وجود دارد. نظافت در این هتل میان‌رده در حد متوسطی انجام می‌شود.

از هتل آسمان با یک ربع رانندگی به متل قو یا سلمان‌شهر می‌رسید. تا نمک‌آبرود فقط ۸ کیلومتر فاصله دارید؛ و اگر بخواهید به رامسر بروید و از دیدنی های رامسر بازدید کنید، با ۲۵ کیلومتر رانندگی به آنجا می‌رسید.

امکانات هتل: رستوران گردان و ثابت، کافی‌شاپ، پارکینگ، لابی، آسانسور، تاکسی‌سرویس، اینترنت، نمازخانه، سونا، جکوزی و سالن کنفرانس

آدرس: عباس‌آباد، کنار اداره‌ی برق

مطالب مرتبط:

دیدگاه