فور سیزن بالی به عنوان بهترین هتل جهان انتخاب شد

زینب موحدی
زینب موحدی یکشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
فور سیزن بالی به عنوان بهترین هتل جهان انتخاب شد

سایت معتبر Travel + Leisure هر سال بهترین هتل جهان را بر اساس رای‌های خوانندگان خود انتخاب می‌کند و امسال، این افتخار نصیب استراحتگاه «فور سیزن» در بالی شد.

هتل «فور سیزن بالی» (Four Seasons Resort Bali) در سایان، اندونزی، در معتبرترین جایزه ی صنعت سفر، به‌عنوان برترین هتل جهان انتخاب شد. این انتخاب به‌خاطر مکان منحصربه‌فرد هتل و معماری و تجربه‌هایی است که مهمانان را به قلب فرهنگی بالی متصل می‌کند.

سایت «Travel + Leisure» در مراسم معرفی برندگان «جوایز بهترین‌های جهان سال ۲۰۱۸»، به «احساس آرامش» و «تجربیات نوین و مدرنی» که در این هتل در انتظار مهمانان است، اشاره کرد. این تجربیات، شامل کلاس‌های آشپزی گیاهی و محلی بالی در مدرسه‌ی جدید آشپزی «سوکاسی» (Sokasi) که در کنار رودخانه بنا شده است؛ تورهای خصوصی برای بازدید از معبدهای مخفی، رفتینگ در رودخانه‌های وحشی و زمین‌های برنج‌کاری بالی که به ثبت یونسکو در آمده‌اند؛ برنامه‌ی یوگای پویا و چاکرا درمانی به همراه مربیان معروف، میز شام سرآشپزهای اهل بالی و تجربه «ناپ مقدس» است که در آن، مهمانان به همراه «ایبو فرا» (Ibu Fera)، مربی سلامتی بومی منطقه که در گذشته یک راهب بودایی بود، در میان مزارع برنج می‌خوابند.

هتل فور سیزن سایان در ارتفاعات مرکزی «اوباد» (Ubud) ساخته شده، در میان دو رودخانه قرار گرفته و نمادی از معماری جهانی است. مهمانان، با گذشتن از یک پل چوبی که بر فراز درخت‌ها ساخته شده است، ورودی شکوهمندانه را به هتل تجربه می‌کنند و به دریاچه‌ای خیره‌کننده بر پشت بام هتل می‌رسند که از آنجا وارد لابی و بهشت ​​طبیعی این استراحتگاه می‌شوند.

۴۲ ویلای خصوصی به همراه استخر و ۱۸ سوئیت که همگی در میان مناظر سبز جنگلی پنهان شده‌اند، شرایطی ایده‌آل برای فاصله گرفتن مهمانان از جهان و در آغوش کشیدن انرژی شفابخش این دره فراهم کرده‌اند. فضای داخلی آن ترکیبی از دکوراسیون معاصر و سبک ویژه‌ی بالی است که شامل مبلمانی باشکوه و پارچه‌های دست‌ساز بی‌نظیر است.

فور سیزن بالی

مدیر عامل «اودای رائو» (Uday Rao) در گفتگویی در مورد دستاوردهای این استراحتگاه گفت:

افتخار می‌کنیم که برای دومین بار توسط Travel + Leisure به‌عنوان بهترین هتل جهان شناخته شده‌ایم. مایلم از شان موشر، مدیر استراحتگاه، و همچنین از کل تیم، به خاطر همه‌ی کارهایی که هر روز انجام می‌دهند تا خاطراتی همیشگی برای مهمانا‌ن‌مان بسازند، تشکر کنم. آن‌ها، واقعیت مهمان‌نوازی فور سیزن را به درستی نشان می‌دهند. به همین دلیل است که مهمانان ما هر سال به اینجا برمی‌گردند.

اودای ادامه می‌دهد:

این دستاورد فوق‌العاده حاصل حمایت و سرمایه‌گذاری مالکین ما، شرکت «HPL Hotels & Resorts Pte Ltd» است که عاملی برای تضمین حفظ نقش تاثیرگذار این هتل در تامین نیازهای مسافران لوکس است.

من از همه کسانی که به ما رای دادند، سپاسگزارم و چشم انتظار استقبال از مهمانانی هستم که مایل هستند بهترین هتل بکر جهان را تجربه کنند و ارتباط خوبی با بالی برقرار کنند.

این دومین بار است که فور سیزن سایان توسط خوانندگان سایت «Travel + Leisure» به‌عنوان برترین هتل برگزیده شده است. خواهر فور سیزن بالی در خلیج جیمباران نیز در گذشته این افتخار را داشته است که به‌عنوان بهترین هتل جهان انتخاب شود.

جوایز سالانه‌ی بهترین‌های جهان Travel + Leisure، بهترین جزیره‌ها، شهرها، هتل‌ها، کشتی‌های کروز، فرودگاه‌ها و موارد دیگر را معرفی می‌کند. این انتخاب توسط خوانندگان این سایت انجام می‌شود. انتخاب بهترین هتل‌ها براساس امکانات، مکان، خدمات، غذا و ارزش کلی انجام می‌شود و نتایج آن، به‌صورت مستقل جمع‌آوری شده و مورد حسابرسی قرار گرفتند. فور سیزن سایان موفق به کسب نمره‌ی کل ۹۸٫۲۲٪ شده است تا حائز رتبه‌ی نخست شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه