پیشنهاد شگفت انگیز نت‌برگ برای تابستان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴
پیشنهاد شگفت انگیز نت‌برگ برای تابستان

فصل تابستان برای بسیاری از ما، فصلی است کم مشغله و پر از زمان خالی برای تفریح و سفر. اما آیا می‌دانید چطور می‌توانید از این فصل استفاده کامل را ببرید و با یک تیر، دو نشان بزنید؟

برای خوب گذراندن این تابستان گرم، نت‌برگ پیشنهاد فوق‌العاده‌ای برای شما دارد. در کمپین تابستانه نت‌برگ برای کاربران شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شده که می‌توانند هم ورزش‌ها و تفریح‌های تابستانه‌‌ای مثل تور طبیعت گردی، اقامت در هتل‌های مشهد یا کارهایی مثل تزریق بوتاکس را با لذت بیشتر و هزینه کمتری داشته باشند، هم جوایز ارزنده دریافت کنند!

به‌ازای هر ۵ هزار تومان خرید از نت‌برگ، یک امتیاز به کاربر داده می‌شود و هر کاربری که خرید بیشتری کند، درمجموع امتیاز بیشتری دریافت خواهد کرد و شانس خود را برای برنده شدن افزایش می‌دهد؛ اما این امتیازات چه نتیجه‌ای خواهد داشت و جوایز ارزنده نت‌برگ برای کمپین تابستانه چیست؟

نت برگ

جوایزی که پس از قرعه‌کشی به کاربران اهدا می‌شود، شامل: «کنسول پلی‌استیشن 4، تلویزیون LED 43 اینچی هوشمند، ماشین کنترلی آفرود Climbing car، اسپیکر بلوتوثی، کواد کوپتر، هارد اکسترنال، بخور سرد، پاور بانک، تخفیف ویژه رستوران گردان برج میلاد و رستوران هوایی آرامش در آسمان» خواهد بود.

علاوه بر این همه جایزه، کاربران می‌‌توانند با به اشتراک گذاشتن پوستر کمپین در پروفایل اینستاگرام‌شان و تگ کردن نت‌برگ، در قرعه‌کشی روزانه کد تخفیف‌های نت‌برگ هم شرکت کنند.

در کمپین تابستانه نت‌برگ شرکت کنید و تابستان را با خاطره خوب بگذرانید. برای خوب گذراندن تابستان با نت‌برگ، فرصت زیادی ندارید و این کمپین در مدت محدودی اجرا می‌شود. پس هرچه سریع‌تر وارد ???? ????? ???????? شوید و فرصت را از دست ندهید!

مطالب مرتبط:

دیدگاه