یک راه ساده تر برای آموزش کار در آژانس هواپیمایی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
یک راه ساده تر برای آموزش کار در آژانس هواپیمایی

بارها و بارها، به اشکال مختلف شنیده‌ایم که «نیاز، مادر اختراع است»؛ آکادمی فرانگر هم، به‌سان هر نوآوری دیگری، از همین نقطه کلید خورد.

آخرین روزهای زمستان سال ۱۳۹۶ و در جشن سال نو شرکت فرانگر بود که ایده تاسیس آکادمی، از دل گپی دوستانه میان اعضای تیم محتوای فرانگر شکل گرفت؛ با یک پرسش ساده: چه وب‌سایتی «جامع‌ترین مرجع فارسی زبان صنعت هوایی و گردشگری برای آژانس‌های هواپیمایی و متخصصان این حوزه» و آموزش کار در آژانس هواپیمایی است؟

پاسخ نه‌تنها لیستی از «ترین»ها نبود، که یک پرسش بدون پاسخ بود…

همین مسئله، انگیزه اولیه گروهی را شکل داد که تنها چند هفته بعد، نام «تیم آکادمی فرانگر» را به‌خود گرفت.

فرانگر

هدف، نه! موفقیت مسیر ماست

آکادمی فرانگر از زمان شکل‌گیری، تلاش کرده تا دانش به‌روز صنعت هوایی و گردشگری را در اختیار افراد علاقه‌مند و متخصصان این رشته قرار دهد. این اطلاعات در قالب اخبار هوانوردی، مقالات، مصاحبه، گزارش، اینفوگرافیک، فیلم، راهنمای تصویری و خودآموز، زمینه‌های گسترده‌ای چون ساز‌و‌کار آژانس‌های هواپیمایی، سیستم‎های رزرواسیون بلیط، بازاریابی هدفمند مسافران و بسیاری دیگر از موضوعات کاربردی آژانس‌های هواپیمایی را پوشش می‌دهد؛ همچنین دیگر هدف اصلی راه‌اندازی «آکادمی فرانگر» آموزش، مسیردهی و هدف‌بخشی کسانی است که همواره در پی به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های خود و همگام‌سازی توانایی‌هایشان با دستاوردهای روز دنیا هستند.

این مسیر هرگز نمی‌توانست بدون همراهی خبرگان این صنعت، «مسیر موفقیت» باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه