ایده نوآورانه اتحاد ایرویز برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان

زینب موحدی
زینب موحدی جمعه، ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰
ایده نوآورانه اتحاد ایرویز برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان

کاربران گوشی‌های هوشمند، به طور یقین، از ابتکار جدیدی که اتحاد ایرویز معرفی کرده است، خوشحال خواهند شد.

اتحاد ایرویز، شرکت هواپیمایی ملی امارات متحده‌ی عربی، با استفاده از اپلیکیشن موبایلی محبوب واتس اپ، تمهیدات دیجیتالی نوآورانه‌ای برای مشتریان پرمیوم خود اندیشیده است تا بتوانند زمانی که در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی هستند، با نمایندگان سرویس مشتری صحبت کنند و خبرهای جدید درباره‌ی پروازها را به صورت لحظه‌ای دریافت کنند.

اطلاعاتی نظیر تاخیرهای احتمالی، مسائل مربوط به پرواز یا تغییرات در گیت را می‌توان به سرعت و به راحتی، با استفاده از برنامه‌های دیجیتالی که این شرکت هواپیمایی در نظر دارد در آینده طراحی کند، دریافت کرد. این کار با هدف دریافت پیام‌های مهم توسط کاربران انجام شده است و تنها با انتخاب گزینه‌ی «WhatsApp» در صفحه‌ی تأیید رزرو بلیط در سایت اتحاد ایرویز قابل دسترسی خواهد بود.

رابین کامارک، مدیر اجرایی بخش تجاری اتحاد ایرویز، گفت:

راه حل جدید تجاری مبتنی بر واتس اپ، با بهره بردن از جدیدترین فناوری‌ها، امکان تماس فوری مهمانان ویژه‌ی ما را با این شرکت هواپیمایی فراهم می‌کند.

مسافران هوایی در سرتاسر جهان از واتس اپ در زندگی روزمره‌ی خود استفاده می‌کنند و بنابراین، آن یک کانال ایده‌آل برای برقراری ارتباط مسافران با شرکت‌های هواپیمایی و دریافت آخرین اطلاعات درباره‌ی سفرهای هوایی آن‌ها است.

کانال ارتباطی جدید، یک راه ارتباطی جدید افزون بر حساب‌های توییتر و فیس‌بوک است که به صورت لحظه‌ای مشغول اطلاع‌رسانی هستند.

سایر تحولات نوآورانه در صنعت هوانوردی شامل معرفی روبات‌ها در فرودگاه هاندا، توکیو، می‌شود. هفت روبات در دسامبر ۲۰۱۷ رونمایی شدند که وظیفه‌ی آن‌ها، کمک‌رسانی به بازدیدکنندگان در المپیک ۲۰۲۰ است. ایر نیوزیلند هم پیشگام ابتکار جدیدی شده است که با هدف ارائه‌ی خدمات ترجمه‌ی فوری با استفاده از هدفون‌های مجهز به بلوتوث طراحی شده است. این شرکت هواپیمایی که تصمیم گرفته است تبدیل به یک «هواپیمایی دیجیتال» بشود، با استفاده از گوشی‌های «پیکسل بادز» گوگل تلاش کرده است که تسهیلات لازم برای ترجمه‌ی زنده به ۴۰ زبان در گوشی‌های همراه گوگل پیکسل را فراهم کند. اکنون که گزارش‌هایی مبنی بر توسعه‌ی بیشتر این قابلیت در فرودگاه‌ها به گوش می‌رسد، مسافرانی که به سختی تلاش می‌کنند تا از زبان‌های محلی سردربیاورند، به زودی شاهد بهبود چشمگیر تجربه‌ی پرواز خود خواهند بود.

مطالب مرتبط:

منبع www.independent

دیدگاه