به روزرسانی در سیستم مزایده صندلی های پرمیوم اتحاد ایرویز

زینب موحدی
زینب موحدی جمعه، ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
به روزرسانی در سیستم مزایده صندلی های پرمیوم اتحاد ایرویز

با اصلاحاتی که ایرویز در سیستم حراج خود انجام داده است، حالا مسافران راحت‌تر می‌توانند از شانس خود برای ارتقای کلاس پروازی خود استفاده کنند.

شرکت هواپیمایی «اتحاد ‌ایرویز»، شرایط برگزاری حراج زنده‌ی خود را برای آن‌که مشتری‌ها راحت‌تر بتوانند صندلی پرمیوم در یک کلاس بالاتر رزرو کنند، تقویت کرد. به این ترتیب، مشتری‌ها می‌توانند با دریافت نوتیفیکیشن‌هایی روی صفحه‌ی نمایش گوشی‌های همراه‌شان مبنی بر اعلام پیشنهادهای مطرح شده، در حراج شرکت کنند و این امکان را دارند که در یک زمان، دو یا سه پیشنهاد را با هم اعلام کنند. اگر مشتریان از سیستم آنلاین حراج خارج شده باشند، اطلاعیه‌های لازم از طریق ایمیل و پیامک متنی به اطلاع آن‌ها رسانده خواهد شد.

جمال الاوجی، مدیر بخش تجارت و تجربه‌ی مهمانان اتحاد ایرویز، گفت:

این سیستم حراج زنده و پویا که برای اولین بار در منطقه راه‌اندازی شده است، این فرصت را به مهمانان می‌بخشد تا پیشنهادات پرمیوم را به همان قیمتی که مایل به پرداخت آن هستند، انتخاب کنند.

این جنبه‌ی سرگرم‌کننده‌ی جدید، یک عنصر مفرح به سفر اضافه کرده است و مسافران می‌توانند با هم رقابت کنند.

همچنین، وب‌سایت ما که متناسب با گوشی‌های همراه طراحی شده، این شرایط را برای مسافران فراهم کرده است که پای پرواز هم در حراج شرکت کنند.

مشتریان، هفت روز قبل از پرواز یک ایمیل دعوت‌نامه مبنی بر شرکت در یک برنامه‌ی ارتقا‌ی بلیط‌ها برای رفتن به یک کابین بالاتر دریافت می‌کنند یا این که برای حضور مستقیم در این‌گونه برنامه‌ها می‌توانند به سایت شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز مراجعه کنند.

این حراج‌ها، از ۲۴ تا ۶ ساعت مانده به پرواز انجام می‌شوند و بعد از اتمام حراج، برنده به سرعت معرفی و مطلع خواهد شد

مهمانانی که در این برنامه شرکت می‌کنند، تشویق می‌شوند که تا ۴۸ ساعت قبل از پرواز سیستم حراج آنلاین را به‌صورت مستمر چک کنند؛ چرا که سیستم بهینه‌سازی‌شده همچنان موضوع ارتقاء آن‌ها را پردازش می‌کند. اگر یک پیشنهاد مورد پذیرش قرار بگیرد، یک رمز ورود جدید به‌طور خودکار به اپلیکیشن موبایلی اتحاد ایرویز ارسال می‌شود یا این‌که فرد متقاضی می‌تواند آن را در لحظه‌ی چک‌-این دریافت کند.

اتحاد ایرویز از سال ۲۰۱۲ اقدام به برگزاری مزایده برای ارتقا‌ی کلاس پروازی مهمانان می‌کند. این کار، به‌ویژه، در مسیرهایی که هواپیماهای ایرباس A380 این شرکت هواپیمایی پرواز می‌کنند، مانند ابوظبی به نیویورک، لندن، پاریس و سیدنی، از محبوبیت زیادی برخوردار است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه