ایجاد ۱۴ میلیون فرصت شغلی در هند از گردشگری

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی جمعه، ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰
ایجاد ۱۴ میلیون فرصت شغلی در هند از گردشگری

صنعت گردشگری هند به سرعت در حال توسعه است و فقط طی ۴ سال گذشته توانسته ۱۴٫۶۲ میلیون فرصت شغلی در این کشور ایجاد کند.

طبق برآوردها، طی ۴ سال اخیر صنعت گردشگری منجر به ایجاد بیش از ۱۴٫۶۲ میلیون فرصت شغلی در کشور هند شده است. گردشگری در هند به سرعت در حال پیشرفت است و طبق توضیحات وزیر گردشگری هند، گردشگری باعث ایجاد شغل برای افراد جویای کار ماهر و غیرحرفه‌ای شده و در نتیجه همه بخش‌های مختلف جامعه به دنبال جذب کارمند هستند.

هند

این وزیر گردشگری می‌گوید:

برای اینکه کشورهای خارجی، هند را به‌عنوان یک مقصد گردشگری تایید کنند، این وزارتخانه چندین نمایش فوق‌العاده از جاده‌های هند در آمریکا، اروپا، چین و کشورهای اسکاندیناوی داشته است. تاکنون ویدئوهای معرکه‌ی ۶۰ ثانیه‌ای با ۳ موضوع اصلی منتشر شده و با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. با توجه به صرف هزینه یک میلیارد روپیه‌ای وزارت گردشگری و ۲٫۵ میلیارد روپیه‌ای وزارت حمل و نقل در بخش گردشگری کروز، هدف اصلی ما همین بخش است. بنادر کروز در بمبئی در حال توسعه هستند و شامل یک مجموعه تفریحی، بارانداز کروز در گوا، کوچین، چنای و ویساکاپاتنام می‌شوند.

هند

در حال حاضر، وزارت گردشگری به دنبال یکسری فعالیت‌های تبلیغاتی است تا مناطق ناشناخته ایالت‌های شمال شرقی هند نظیر بزرگ‌ترین شبکه غارهای آسیا در مگالایا (Meghalaya) را به گردشگران معرفی کند.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه