هزینه سفر به دبی چقدر است؟

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
هزینه سفر به دبی چقدر است؟

دبی با جاذبه‌های شگفت‌انگیز خود یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. آیا می‌خواهید بدانید هزینه سفر به دبی از ابعاد مختلف چقدر است؟

دبی در سال‌های اخیر آن‌چنان پیشرفت کرده که حتی مدرن‌ترین شهرهای جهان را هم پشت سر گذاشته و گویی از تقویم سبقت گرفته است. در چند اخیر سال عظیم‌ترین پروژه‌های گردشگری جهان در این شهر اجرا شده و برج‌ها و آسمان‌خراش‌های سربه‌فلک‌کشیده آن شما را متحیر می‌کند.

این شهر همچنان در پیشرفت و توسعه پیشتاز است و قطع به یقین در آینده هم این‌چنین خواهد بود. شاید شما هم آرزوی سفر به این شهر فوق مدرن و رویایی را دارید؛ اما نمی‌دانید که هزینه‌های سفر به دبی تقریبا چقدر است و نمی‌توانید حداقل پول مورد نیاز برای سفر به این شهر را برآورد کنید. این مقاله می‌تواند برای کسب اطلاعات مفید در این زمینه کمک‌کننده باشد.

دبی

معمولا اغلب گردشگران تصور می‌کنند که دبی مقصد گران‌قیمتی است. اما آیا واقعا این‌چنین است؟ در ادامه با بررسی هزینه سفر به دبی از ابعاد مختلف، تا حدودی به پاسخ این سوال می‌رسیم. پس اگر شما همچنین سوالی در ذهن خود دارید، با ما همراه باشید.

به‌طور کلی باید بگوییم که هزینه سفر به دبی بسته به نوع سفر شما (سفری ارزان‌، متوسط یا لوکس) کاملا متفاوت است؛ بنابراین لزوما هم مقصد گران‌قیمتی نیست. اگر بخواهید سفری ارزان به دبی داشته باشید، متوسط هزینه برای هر نفر در یک روز ۱۱۴ دلار و در یک هفته ۸۰۱ دلار است. در صورتی که بخواهید سفری اقتصادی به دبی داشته باشید، متوسط هزینه روزانه هر نفر ۲۹۱ دلار و هزینه هفتگی ۲۰۳۳ دلار است و برای سفری لوکس به دبی هزینه روزانه هر فرد ۷۷۸ دلار و هزینه هفتگی ۵۴۴۳ دلار است.

در ادامه قیمت تور دبی، هزینه اقامت خورد و خوراک، حمل و نقل و سایر هزینه‌های سفر به دبی را بررسی می‌کنیم.

قیمت تور دبی

دبی

قیمت تور دبی در زمان نگارش این مقاله از یک میلیون و ۹۵۳ هزار تومان برای اتاق دو تخته در هتل سه ستاره تا پنج میلیون و ۹۵۵ هزار تومان متغیر است. این قیمت برای تورهایی است که مدت زمان آن‌ها از ۳ تا ۵ شب متغیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تور دبی، مقایسه تورهای متنوع از آژانس‌های گردشگری مختلف با یکدیگر و انتخاب تور دبی ارزان می‌توانید از کجارو کمک بگیرید.

هزینه هتل و اقامت

هتل های دوبی

متوسط قیمت هتل یا هاستل برای یک نفر در سفر ارزان‌قیمت ۵۴ دلار، در سفر  اقتصادی ۱۴۰ دلار و در سفر لوکس ۵۱۴ دلار است. متوسط هزینه هتل یک ستاره در دوبی بین ۴۰ تا ۷۲، هتل دو ستاره بین ۴۷ دلار تا ۹۹، هتل سه ستاره هم بین ۴۷ تا ۱۰۹، هتل چهار ستاره بین ۵۱ تا ۳۳۲ دلار و هتل پنج ستاره هم از ۷۵ دلار تا ۵۱ دلار متغیر است. 

هزینه غذا و رستوران

رستوران دبی

هزینه غذا برای یک روز در سفر ارزان قیمت ۱۸ دلار، در سفر اقتصادی ۴۵ دلار و در سفر  لوکس ۱۴۹ دلار است. قیمت یک وعده صبحانه مقرون‌به‌صرفه از ۳٫۲۷ دلار تا ۶٫۸۱ دلار، یک وعده ناهار اقتصادی بین ۴٫۰۹ تا ۸٫۱۷ دلار و قیمت یک وعده شام اقتصادی بین ۶٫۸۱ تا ۱۰٫۹۰ متغیر است. قیمت یک وعده فست‌فود ترکیبی در رستوران های مک دونالد یا KFC بین ۶٫۸ یا ۸٫۲ دلار است.

رستوران

قیمت یک غذای معمولی (مثلا جوجه‌کباب همراه با برنج و سالاد) برای هر دو نفر در  رستوران‌های مراکز خرید و فروشگاه‌ها تقریبا ۲۴٫۵ دلار است. قیمت یک وعده غذای خیابانی یا تنقلاتی مانند کیک و بستنی از ۰٫۳۴ تا ۲٫۷ دلار متفاوت است و قیمت غذاهای آماده در سوپرمارکت‌ها مثل سوپ‌ها یا ساندویج‌ها از ۰٫۴۶ دلار تا ۳٫۳ دلار متفاوت است.

شاورما یک غذای محبوب و ارزان‌قیمت در دبی است که قیمت آن تقریبا ۱٫۹ دلار است. شاورما یک ساندویج متشکل از تکه‌های نازک ورق شده از انواع گوشت‌ها از جمله گوشت گوسفند، مرغ، بوقلمون و گاو است.

شاورما

هزینه حمل و نقل عمومی

حمل و نقل عمومی در دبی

کرایه تاکسی از فرودگاه به مرکز شهر از ۶٫۸۱ تا ۲۰٫۴۴ دلار و کرایه مترو در همین مسیر از ۰٫۶۸ تا ۱٫۲۳ دلار متفاوت است. کرایه تاکسی به‌ازای هر سه کیلومتر ۲٫۲۵ تا ۳٫۲۷ دلار و کرایه مترو در داخل شهر از ۰٫۵۴ تا ۲٫۳۲ متفاوت است.

همچنین می‌توانید با خرید یک بلیط مخصوص حمل‌ونقل عمومی داخل شهری که قیمت آن ۲٫۲۴ یورو است، به‌مدت ۲۴ ساعت از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به‌صورت نامحدود استفاده کنید. قیمت تاکسی دریایی هم ۰٫۵۴ دلار است؛ البته اگر با تور با دبی سفر کنید، انتقال از فرودگاه به هتل و در برخی، ارائه سرویس ایاب و ذهاب به مراکز خرید از خدمات تور محسوب می‌شود.

قیمت بازدید از  بهترین جاذبه‌ها و استفاده از تفریحات

جاذبه های دبی

تماشای شهر از بالای برج خلیفه، یکی از تفریحاتی است که در سفر در به دبی نباید آن را از دست بدید. هزینه تماشای شهر از بالای برج خلیفه تقریبا ۲۳٫۵ یورو است.

اسکی در فضای بسته یکی دیگر از تفریحات بسیار جذاب است. هزینه پیست اسکی دبی برای یک روز کامل ۵۷ یورو است.

موزه دبی یکی از مشهورترین موزه‌های دبی است که با بازدید از آن می‌توانید با تاریخ دبی بیشتر آشنا شوید. هزینه بازدید از این موزه ۶ یورو است.

پارک‌های آبی دبی هم یکی از تفریحات فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز این شهر هستند که به‌هیچ‌وجه نباید آن‌ها را از دست بدهید. هزینه پارک آبی دریم لند ۱۸ یورو و هزینه پارک آبی وایلد وادی ۵۴ یورو است.

سافاری دبی یکی از تفریحاتی است که توصیه می‌کنیم حتما آن را تجربه کنید. قیمت پکیج‌های این تفریح از ۶۱٫۸ دلار آغاز می‌شود. در ضمن می‌توانید با خرید کارت‌های گردشگری دبی& در هزینه بازدید از جاذبه‌ها به میزان زیادی صرفه‌جویی کنید.

هزینه اخذ ویزا

ویزای دوبی

هزینه ویزای ۱۴ روزه امارات متحده عربی ۲۹۰ درهم یا ۷۸٫۹۶ دلار است و می‌توانید فرایند پرداخت وجه، ارائه مدارک مورد نیاز و دریافت ویزا را به‌صورت کاملا آنلاین انجام دهید؛ البته اگر با تور به دبی سفر می‌‌کنید، نیازی نیست خودتان برای اخذ ویزا اقدام کنید؛ زیرا صدور ویزا جزو خدمات تور محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه