با مدیر تور آشنا شوید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
با مدیر تور آشنا شوید

 مدیر تور سامانه اطلاع‌رسانی آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های گردشگری است که به کمک آن می‌توان علاوه بر اطلاع از آخرین نرخ تورها، اطلاعات تکمیلی گردشگری نیز دریافت کرد.

مدیر تور

سامانه B2B مدیر تور، سامانه اطلاع‌رسانی آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های گردشگری است که در زمینه‌ی ثبت و معرفی تور و قیمت تور همکاران فعالیت می‌کند. به‌منظور ارائه خدمات برتر، پیامک اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی نرخ تورها روزانه راس ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه توسط سامانه مدیرتور ارسال می‌شود. در این راستا دورهای آموزشی با حضور آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های گردشگری و مشاوران ارشد بازاریابی در مدرسه کسب و کار ماهان برگزار شد.

هدف از دوره‌های آموزشی مدیر تور

هدف از تشکیل این دوره‌های آموزشی کمک به بهبود فرایند بازاریابی آنلاین آژانس‌های مسافرتی و بالارفتن فروش تورها در نوسانات بازار امروز است. آشنایی با برترین تورهای فصلی و دوره‌ای نظیر تور بالی، تور سریلانکا و همچنین پرطرفدارترین تورها مانند تور استانبول می‌تواند در بهبود فرایند فروش شما را یاری کند.

مدیر تور

اطلاعات تکمیلی گردشگری هر کشور با مدیر تور

با مدیر تور علاوه بر اطلاع از آخرین نرخ تورهای همکاران، می‌توانید از برترین جاذبه‌های گردشگری، آداب و رسوم هر کشور، مساحت و اختلاف زمان تا برترین غذاهای شهر و کشور، اطلاعات به‌روزتری داشته باشید. برای مثال با تور ایتالیا که یکی دیگر از پرطرفدارترین تورها در حوزه گردشگری به شمار می‌رود، سفری مجازی را تجربه کنید یا قدم به قدم با تور آنتالیا در مدیر تور گام بردارید.

دریافت هدیه از مدیر تور

با ثبت‌نام در مدیر تور، علاوه بر معرفی تورهای خود، آگاهی از نرخ همکاران و دریافت کمیسیون آژانس، از مدیر تور نیز هدیه دریافت کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه